Gjest sånn kan det gå Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 de var hos meg i ettermiddag og litt av et par, hun hakker på han hele tiden. Skjønner ikke hvordan han holder ut. Kanskje hun er snillere i heimen. Jeg trur no aldri en gutt ville ha holdt ut med meg om jeg holdt på sånn som hun. Dama hakker på alt fra smaken hannes når det gjelder ting i huset, til det han sier osv osv. Hun kritiserere også våres foreldres landsted for ikke å være bra nok. Så var broderen så uheldig å nevne om jeg likte turkis veldig godt, siden jeg hadde så mye i den fargen. Da eksploderte hun, har du ikke sett at vi har turkise ting hjemme også. Så kom det den leksa fordi at han hadde lagt merke til det hos meg og ikke sa noe hjemme. Var innom hos dem i går og vet at de har noen lysestaker i den fargen, mens jeg har masse stæsj i hele huset. Stakkars mann få den overhøvlinga for en sånn filleting. Skjønner ikke at han holder ut 0 Siter
Gemini Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Du får ta det opp med broren din på tomannshånd. Kanskje han trenger en liten vekker... En venninne av meg hadde en kjæreste som var sånn, kritiserte og bestemte alt mulig. Jeg sa bare at jeg ALDRI hadde funnet meg i å bli bosset rundt på den måten. (Sa ikke "nå må du kvitte deg med den fyren" eller noe slikt, da vil gjerne den det gjelder beskytte sin kjæreste og gå i forsvarsposisjon). En god stund senere gjorde min venninne det slutt med fyren. Men det jeg sa hadde hun tenkt mye på, og hadde hjulpet henne litt på veien... 0 Siter
Gjest levelenge Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 stakkars bror... men hvis du skal si noe til ham, gå varsomt fram da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.