Gå til innhold

hvordan få nr hans?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

hmm..har nettopp blitt interessert i en gutt og jeg tror det er gjensidig. Vi kjenner ikke så veldig godt enda, men merker at vi begge vil bli bedre kjent med hverandre og ønsker kontakt. Men vi har ikke hverandres mob nr og jeg føler at det blir så dumt å spørre sånn helt ut av det blå. For min del er det uaktuelt å spørre om noe så opplagt. Jeg har mulighet til å skaffe nr hans via noen andre, men føler at jeg har kommet litt over den alderen der.. Noen som har noen sleipe triks på å få en "unnskydling" til å få nr til den man er interessert i? takk for tips..

Gjest wonderinggirl
Skrevet

ja har faktisk funnet det der.. :-) Men blir ikke det for dumt å sende en melding til han på den måten? vi er jo tross alt nesten voksne mennesker...

Gjest dina2
Skrevet

ja har faktisk funnet det der.. :-) Men blir ikke det for dumt å sende en melding til han på den måten? vi er jo tross alt nesten voksne mennesker...

Vet du noen plasser som du kan treffe på han i nærmeste framtid da?

Om så er tilfelle, ville jeg ha ventet med å sende mld, selv om dagene kan virke lange:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får gjøre som Seinfelt! Ta med deg en liten tykkfallen fyr som kan skryte på seg å være arkitekt for jernbanen, stille deg utenfor heisen der han jobber sammen med "arkitekten", og si dere skal ut til lunsj med en ansatt i det samme bygget og at det er derfor du og "arkitekten" henger i lobbyen.

Funker dårlig hvis fyren jobber på Dressmann og dere tilfeldigvis henger ved kassa.

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Vet du noen plasser som du kan treffe på han i nærmeste framtid da?

Om så er tilfelle, ville jeg ha ventet med å sende mld, selv om dagene kan virke lange:)

ja jeg treffer han med jevne mellomrom..ikke mange dagene igjen...:-) Får se om jeg tør...Misliker å ikke ha kontroll... men det er frykelig spennende også...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...