yellow Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Når må du komme på stranda i oslo for å få plasss????...(hvervenbuka, ulvøya ol.) Noen som vet? 0 Siter
frosken Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Kom til Drøbak for der er det alltid plass :-) 0 Siter
laban Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Kom til Drøbak for der er det alltid plass :-) Bor du der? Da spør jeg deg i stedet for å lete på nettet: Er det lett å finne det stedet hvor det er utstilling av bl.a. Nemi-originaler i sommer? Langt å gå? Utgangspunktet er at man kommer med båt fra Oslo og har med seg barn som ikke vil rusle på måfå. Og når man først er på brygga, er det sikkert veldig enkelt å finne båten til Oscarsborg, ikke sant? 0 Siter
frosken Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Bor du der? Da spør jeg deg i stedet for å lete på nettet: Er det lett å finne det stedet hvor det er utstilling av bl.a. Nemi-originaler i sommer? Langt å gå? Utgangspunktet er at man kommer med båt fra Oslo og har med seg barn som ikke vil rusle på måfå. Og når man først er på brygga, er det sikkert veldig enkelt å finne båten til Oscarsborg, ikke sant? Utstillingen er i Avistegnernes hus som ligger i sentrum - tar ikke mange minuttene å gå dit (og is kan kjøpes underveis). Båten til Oscarsborg går fra samme brygge som båten fra Oslo kommer tror jeg. Alt i Drøbak er ganske "smått", så man kan vanligvis bruke bena (og legge inn litt ispauser) til de fleste steder. Var på Oscarsborg sammen med tantebarn i fjor, og det var en flott dag. Barneaktivitetene var bra. Ellers er det en oppegående turistinformasjon på brygga - tlf. 64935087. Der ligger også et lite akvarium som er kult for mindre barn - de får se fisk som finnes i Oslo-fjorden på nært hold, og så har de et lite basseng hvor man kan få ta på fisk, sjøstjerner mm. Drøbak er bra om sommeren! 0 Siter
laban Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Utstillingen er i Avistegnernes hus som ligger i sentrum - tar ikke mange minuttene å gå dit (og is kan kjøpes underveis). Båten til Oscarsborg går fra samme brygge som båten fra Oslo kommer tror jeg. Alt i Drøbak er ganske "smått", så man kan vanligvis bruke bena (og legge inn litt ispauser) til de fleste steder. Var på Oscarsborg sammen med tantebarn i fjor, og det var en flott dag. Barneaktivitetene var bra. Ellers er det en oppegående turistinformasjon på brygga - tlf. 64935087. Der ligger også et lite akvarium som er kult for mindre barn - de får se fisk som finnes i Oslo-fjorden på nært hold, og så har de et lite basseng hvor man kan få ta på fisk, sjøstjerner mm. Drøbak er bra om sommeren! Takk for raskt svar. Vi har vært på akvariet en gang, men det begynner å bli så lenge siden at jeg husker fint lite av omgivelsene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 På en hverdag får man plass når det måtte være. Jeg fikk brent meg på Hvalstrand i dag, og jeg var ikke der før nærmere 12. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Det var fullt av folk på paradisbukta i dag, men vi fikk presset oss ned ved vannkanten. Måtte nesten sitte å lukte på tærne til folk da, men pytt pytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.