Gjest Ta hensyn Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Det er blitt forsket på om fisk kjenner smerte. Flere har kommet frem til at fisken faktisk kjenner smerte. Tenk deg om neste gang du skal fiske. La vær eller vær skånsom mot fisken. http://www.nysgjerrigper.no/Artikler/2004/november/1099659991.58 0 Siter
Gjest loco loco Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hehe.. dust.. Er vel synd på marken også tenker jeg? Og løvetannen? Hva med fiskebåtene som bare drar lasser av fisk opp på båten? Hva mener du vi skal spise da? Gress? 0 Siter
petter smart Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hehe.. dust.. Er vel synd på marken også tenker jeg? Og løvetannen? Hva med fiskebåtene som bare drar lasser av fisk opp på båten? Hva mener du vi skal spise da? Gress? Prøver du å si at gress ikke har følelser??? 0 Siter
Gjest loco loco Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Prøver du å si at gress ikke har følelser??? Nei, men hysj.. ellers tar vel det her helt av;) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Det har jeg også tenkt på Har faktisk tenkt på marken også jeg da... Men om en ikke bruker håv og er heldig å klare å fiske med det så må det vel være enten eller. Kan ikke se at man kan få opp en fisk på en hensynsfull måte for å si det slik. Kan bruke garn da, men da må man jo få opp garnet rimelig kjappt for fisk drukner i det også. Det er i sånne tilfeller jeg setter på meg "skylapper". Fiske er koselig, spennende og gøy, og ja...da er jeg nok kanskje en dyreplager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.