Gå til innhold

18 år og smerter i bryst ....

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente på 18 år som har hatt LITT smerter i det høyre brystet opp igjenom årene. Nå blir det bare verre og verre. De siste 3 dagene har vert helt grusomme. det er under det høyre brystet. Jeg har gått til legen min med det , men hun sa bare at jeg skulle prøve og finne ut en sammenheng om når jeg får det, men det finnes absolutt ingen sammenheng. Jeg har prøvde og finne det ut før jeg gikk til legen denne gangen og egentlig opp igjenom alle år. Dette sa jeg til henne men hun sendte meg hjem igjen. Nå, spesielt i kveld, klarer jeg ikke puste naturlig og har store smerter i brystet. jeg har en slags "trakt" under brystet (noen kaller det det) , en inntrekning, d ligger i slekta. Har også hatt litt problemer med pusten fra jeg var liten, men tror ikke d er noe astma. Vurderer nå å gå og ta røngen, fordi det blir bare verre med dagene som går. Det er akkuratt som d er for trangt for luft nedi der. Begynner å bli ganske bekymret. og somsagt er jeg bare 18 år. Vennlig hilsen Frida

Hadde satt veldig pris på om dere kunne hjulpet meg nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19051-18-%C3%A5r-og-smerter-i-bryst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege

fidus.

Jeg synes helt klart at når du har hatt disse problemene så lenge, er tiden inne for en grundigere us. hos en lungelege.

Det er egentlig ganske umulig å tenke seg hva som bremser deg og hva som gjør vondt uten en klinisk undersøkelse med pustemålinger, blodprøver etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...