Gå til innhold

Svensk internettbokhandel

Anbefalte innlegg

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Noen som kjenner til svensk internettbokhandel som sender til Norge? Har funnet et par på nett men de sender bare innen Sverige...

To bøker jeg er på jakt etter som ikke har kommet ut i Norge (enda)

Skrevet

Ser ut til at denne leverer også utenfor Sverige, men har ikke sjekket utvalget:

http://bok.wettergrens.se/

Hm- svenske nettbokhandlere er visst sære...?

Har du sjekket om det er tilsvarende hos danske nettbokhandlere?

(Går ut fra at du vil ha bøkene på skandinavisk, ellers er jo selvsagt amazon og andre utenlandske nettbokhandlere et opplagt tips)

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg lette etter det samme for litt sida, endte opp med å bestille fra Norli, kan hende de har bøkene selv om de ikke er kommet ut i Norge ennå.

http://www.norli.no/

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Jeg lette etter det samme for litt sida, endte opp med å bestille fra Norli, kan hende de har bøkene selv om de ikke er kommet ut i Norge ennå.

http://www.norli.no/

Takk for tips, men Norli hadde ikke bøkene... har søkt på alle de store norske kjedene og ingen har dem visst i katalogen

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Ser ut til at denne leverer også utenfor Sverige, men har ikke sjekket utvalget:

http://bok.wettergrens.se/

Hm- svenske nettbokhandlere er visst sære...?

Har du sjekket om det er tilsvarende hos danske nettbokhandlere?

(Går ut fra at du vil ha bøkene på skandinavisk, ellers er jo selvsagt amazon og andre utenlandske nettbokhandlere et opplagt tips)

Takk for tips, men der fant jeg dem ikke dessverre. Jeg tror de bare er utkommet på svensk, og jeg foretrekker også å lese dem på svensk, så de internasjonale er ikke så aktuelt, tror jeg :)

Skrevet

Takk for tips, men der fant jeg dem ikke dessverre. Jeg tror de bare er utkommet på svensk, og jeg foretrekker også å lese dem på svensk, så de internasjonale er ikke så aktuelt, tror jeg :)

Dersom du bor nær svenskegrensa, så kan du prøve deg på denne løsningen:

Bestill bøkene i ditt navn, men med adresse Poste Restante, SE-xxxxx (postnr.) (poststed) (fx til Strømstad el.annen plass ikke så langt fra grensa.

Da blir pakken lagt på postkontoret, i påvente av at du henter den.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Dersom du bor nær svenskegrensa, så kan du prøve deg på denne løsningen:

Bestill bøkene i ditt navn, men med adresse Poste Restante, SE-xxxxx (postnr.) (poststed) (fx til Strømstad el.annen plass ikke så langt fra grensa.

Da blir pakken lagt på postkontoret, i påvente av at du henter den.

Hmmm nå bor jeg ikke nær svenskegrensa, og hadde jeg gjort det kunne jeg likegodt ha svippet over og funnet bøkene i en bokhandel :) Men uansett takk for forslag.

Dette er visst straffen for å starte å lese en serie uten å sjekke om alle bøkene i den er tilgjengelig først...

Skrevet

Hmmm nå bor jeg ikke nær svenskegrensa, og hadde jeg gjort det kunne jeg likegodt ha svippet over og funnet bøkene i en bokhandel :) Men uansett takk for forslag.

Dette er visst straffen for å starte å lese en serie uten å sjekke om alle bøkene i den er tilgjengelig først...

Trodde det var bøker som var vanskelige å oppdrive jeg.

Men kanskje du kan finne ISBN-nr. på boken/bøkene på en av de svenske nettbokhandlene (som ikke vil sende til deg). Og så gå til en norsk bokhandel og spørre om de har mulighet til å bestille boken/bøkene for deg?

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Trodde det var bøker som var vanskelige å oppdrive jeg.

Men kanskje du kan finne ISBN-nr. på boken/bøkene på en av de svenske nettbokhandlene (som ikke vil sende til deg). Og så gå til en norsk bokhandel og spørre om de har mulighet til å bestille boken/bøkene for deg?

Hmmm det hadde jeg ikke tenkt på :) men i mellomtiden har jeg sjekket med Deichmanske bibliotek i Oslo, og på min forespørsel sier de at de nå faktisk vil kjøpe inn bøkene, så da kan jeg låne dem der istedet :)

Gjest Ansatt
Skrevet

Takk for tips, men Norli hadde ikke bøkene... har søkt på alle de store norske kjedene og ingen har dem visst i katalogen

Ring Norli i Universitetsgaten og be om å bli satt over til importavdelingen.

De kan muligens bestille bøkene fra Sverige, selv om de ikke står i nettbokhandelen feks.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Ring Norli i Universitetsgaten og be om å bli satt over til importavdelingen.

De kan muligens bestille bøkene fra Sverige, selv om de ikke står i nettbokhandelen feks.

Takk for tips. Men nå har jeg lurt Deichmann til å kjøpe dem inn i stedet, så får jeg lest dem aldeles gratis med tid og stunder :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...