Gå til innhold

SMS som ikke kommer fram hel

Anbefalte innlegg

Gjest mobil trøbbel
Skrevet

SMS minnet på min tlf SonyEricson var fullt, så da jeg fikk en sms nå så er ikke meldingenfullstendig. Ikonet er en uåpnet konvolutt som er delt. Og halve teksten mangler.

Er det noe å gjøre for å få resten? Stoppet liksom på et strategisk sted...

Skrevet

Prøv å slett endel andre meldinger. Kanskje det blir plass til resten.

Det kan ikke være rent få mld du har tatt vare på da. Slett de rett etter at de er svart på eller lest, hvis det ikke er noen spesiell grunn for å ta vare på dem.

Gjest Simiana
Skrevet

Det har skjedd meg også. Jeg slettet en god del av de gamle, og da kom den amputerte meldingen på ny - hel.

Gjest mobil trøbbel
Skrevet

Prøv å slett endel andre meldinger. Kanskje det blir plass til resten.

Det kan ikke være rent få mld du har tatt vare på da. Slett de rett etter at de er svart på eller lest, hvis det ikke er noen spesiell grunn for å ta vare på dem.

Har ikke mer enn ca 100 mld, og det bør da være plass til såpass.

Slettet masse, men resten kom ikke.

Skrevet

Har ikke mer enn ca 100 mld, og det bør da være plass til såpass.

Slettet masse, men resten kom ikke.

Ikke sikkert at du klarer å få frem resten da. Be avsender sende en gang til, kanskje vedkommende har den liggende i utboksen sin.

Jeg synes 100 mld er mye å ta vare på. Men det høres ikke mye ut i forhold til minne på mb. Hvis du ikke har mange MMS da, det tar mye plass.

Skrevet

Ikke sikkert at du klarer å få frem resten da. Be avsender sende en gang til, kanskje vedkommende har den liggende i utboksen sin.

Jeg synes 100 mld er mye å ta vare på. Men det høres ikke mye ut i forhold til minne på mb. Hvis du ikke har mange MMS da, det tar mye plass.

Bilder (tatt med mobilkameraet) og ringetoner tar også en del plass. Kanskje de har felles minne, at det ikke er et dedikert minne for SMS spesielt?

Gjest mobil trøbbel
Skrevet

Det er bare ikke plass til fler, ikke mange MS, tåpelig siden det er 30000 kb eller hva det er ledig.

Mld kom nå, lenge etterpå.

Man må ta vare på endel fine mld vet du...

Skrevet

Det er bare ikke plass til fler, ikke mange MS, tåpelig siden det er 30000 kb eller hva det er ledig.

Mld kom nå, lenge etterpå.

Man må ta vare på endel fine mld vet du...

Hehe, er det sånne glad i deg, du er den fineste i verden, du er den eneste, du er sååå sexy, takk for ei fin natt - mld dette da?...:-)

Gjest mobil trøbbel
Skrevet

Hehe, er det sånne glad i deg, du er den fineste i verden, du er den eneste, du er sååå sexy, takk for ei fin natt - mld dette da?...:-)

Du er nok alt for gammel til å bry deg om sånt. Men pusemeldinger fra kjæresten er fine å ha de.

Skrevet

Du er nok alt for gammel til å bry deg om sånt. Men pusemeldinger fra kjæresten er fine å ha de.

Hehe, er jeg for gammel altså?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...