Gå til innhold

Beundrer i utlandet

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirra førtis
Skrevet

Gud du høres ut som min nyskilte tante på 48!

Hun har vært i Egypt, og ble overfalt av unge, lekre mannebein. Og ingen ville til Norge, nei. De var bare såå forelsket..

sms`ene strømmer på, mailer og alt, og tante er i sjuende himmel..

Det er 15 år siden jeg ble skilt. Og jeg stortrives alene;-) Dessuten har jeg mange beilere gående på gress, så jeg føler meg attraktiv, på tross av at jeg har passert førti.(Utrolig, men sant!) Så det er nok ikke et behov for oppmerksomhet som ligger bak her i tantegården...

Skrevet

Det gjør jeg jo selvsagt, hun er et nydelig menneske på alle måter.

Høyt utdannet innen økonomi, veldig rolig, sunn, høyt lønnet og alt det der. Men hva hjelper det når kjærligheten råker en..

;o)

petter smart
Skrevet

Jajaja, la damen kose seg da ;o)

Pussig at kvinner ikke mener det samme om halvgamle menn som driver på med unge jenter....

Skrevet

Pussig at kvinner ikke mener det samme om halvgamle menn som driver på med unge jenter....

Å jo, det gjør jeg..!

Kjempestygge fotballspillere som har de lekreste damer, Donald Trump som er klodens mest ufyselige mann, Eldgamle skuespillere, Rod Stewart osv.

Jeg kaller det prostitusjon både når det gjelder menn og kvinner.

petter smart
Skrevet

Å jo, det gjør jeg..!

Kjempestygge fotballspillere som har de lekreste damer, Donald Trump som er klodens mest ufyselige mann, Eldgamle skuespillere, Rod Stewart osv.

Jeg kaller det prostitusjon både når det gjelder menn og kvinner.

Ok da, så er du unntaket :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...