laguna1365380434 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Og nå føler jeg meg slemmere enn slemmest..:-o Jeg sa at han kunne dra seg vekk til helvete vekk fra meg og bli der også kastet jeg en hårbørste:-o Også gikk han..Det var ikke meningen han skulle ta meg så bokstavelig. Og jeg aner ikke hvor han gikk og han har tydeligvis ikke med mobil. Grunnen til at jeg ble så sint&lei var at han skylder meg MASSE penger, og han lovte på tro og ære at jeg skulle få dem i dag, men fikk jeg de..NEI! Og jeg har ingen, og det er krise, vi får gjester og greier.. Og jeg MENTE å være rasende, men ikke å kaste han ut, sånn seriøst egentlig..Men så gjorde jeg det allikevel. Jeg føler meg tvert igjennom ond. Sånn erfaringsmessig : Ringer han meg, eller må jeg lete etter ham nå?:-o 0 Siter
petter smart Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 For alt i verden, ikke let etter han. Ikke vis at du gir deg, at du finner deg i alt. Han hadde lovt noe viktig og han holdt ikke ord. Det bør få konsekvenser. La han komme tilbake med halen mellom beina og be om godt vær. Det kan ta litt tid, men vær hard og ikke gi etter. 0 Siter
red Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Erfaringsmessig burde du tenke på hvorfor man kaster saker etter typen, der fikk han nok noe å tenke på. Impulskontrollen til de fleste stopper dem før man gjør slike 'fysiske angrep' selv om man kan ha lyst noen ganger. Han kommer nok tilbake, kanskje med penger 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg syntes dette var på tide, det får være måte på hvor lenge man skal vente på å få igjen pengene:-/ 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Er det noe jeg lærte fra det forrige forholdet mitt så er det man aldri skal låne penger fra eller til kjæresten sin. Blir bare bråk av slikt. Eksen min skylder meg fortsatt 20.000. Tror neppe jeg får de tilbake, og sett i retrospektiv, det var nesten verdt å betale så mye for å bli kvitt han Hvis du tar han tilbake, så ikke lån han mer penger. Og felles økonomi tror jeg ikke er lurt for dere.. (Ps, han høres rimelig teit ut.. Er han verdt det?) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hvis han har hatt muligheter til å gi deg penger, synes jeg du skal la ham være i fred. Han oppfører seg som en drittunge, hvis han ikke skjønner innen kort tid at han fortjente å bli kastet ut da. Dere får et mor-/barnforhold om du tilgir hans feil og unnfallenhet hele tiden, og i tillegg begynner å lete etter dakaren. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Er det noe jeg lærte fra det forrige forholdet mitt så er det man aldri skal låne penger fra eller til kjæresten sin. Blir bare bråk av slikt. Eksen min skylder meg fortsatt 20.000. Tror neppe jeg får de tilbake, og sett i retrospektiv, det var nesten verdt å betale så mye for å bli kvitt han Hvis du tar han tilbake, så ikke lån han mer penger. Og felles økonomi tror jeg ikke er lurt for dere.. (Ps, han høres rimelig teit ut.. Er han verdt det?) Min elskede har disponert bankkortet mitt i minst 10 år. Burde jeg gjøre noe med det?:-) 0 Siter
Gjest kaduvil Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Typen, låne penger? Nytt forhold eller siden dere har separat økonomi? Han er vel sikkert i helvete da, dårlig dekning der vil jeg tro. 0 Siter
libra Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Uffda... Det er ikke lett å svare på spørsmålet ditt, det kommer jo helt an på hva han vanligvis gjør. Hos oss er det jeg som ofte må ha en luftetur og klarne hjernen når jeg er forbanna, og jeg har hittil alltid kommet tilbake... Har du for vane å kaste han ut sånn at han vet at han slipper inn igjen etter ei stund, eller er det første gangen? Ved vaneutkasting kan du vel regne med at han dukker opp igjen etterhvert. Kanskje han er ute for å få tak i pengene til deg? Det går nok bra :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 For alt i verden, ikke let etter han. Ikke vis at du gir deg, at du finner deg i alt. Han hadde lovt noe viktig og han holdt ikke ord. Det bør få konsekvenser. La han komme tilbake med halen mellom beina og be om godt vær. Det kan ta litt tid, men vær hard og ikke gi etter. Takk. Hyggelig med backing, jeg er enig i at det er kjempeviktig å holde ord, og at en kan stole på hverandre. Og jeg kan virkelig ikke stole på ham, det viser seg gang på gang..Også tror jeg ham på nytt og på nytt når han lover bot og bedring. Jeg blir så skuffa og lei meg..Og sint! Men så synes jeg litt synd på ham også, og får dårlig samvittighet,..Det er jo litt grusomt å bli skreket til og bli kastet på dør også. 0 Siter
Gjest kaduvil Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Takk. Hyggelig med backing, jeg er enig i at det er kjempeviktig å holde ord, og at en kan stole på hverandre. Og jeg kan virkelig ikke stole på ham, det viser seg gang på gang..Også tror jeg ham på nytt og på nytt når han lover bot og bedring. Jeg blir så skuffa og lei meg..Og sint! Men så synes jeg litt synd på ham også, og får dårlig samvittighet,..Det er jo litt grusomt å bli skreket til og bli kastet på dør også. Du stoler ikke på ham og han svikter gang på gang, og du leter etter ham og tilgir ham? Han vet virkelig hvordan han får deg rundt lillefingeren. Ser du ikke hvordan han ytnytter deg?? Du burde komme deg vekk... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Takk. Hyggelig med backing, jeg er enig i at det er kjempeviktig å holde ord, og at en kan stole på hverandre. Og jeg kan virkelig ikke stole på ham, det viser seg gang på gang..Også tror jeg ham på nytt og på nytt når han lover bot og bedring. Jeg blir så skuffa og lei meg..Og sint! Men så synes jeg litt synd på ham også, og får dårlig samvittighet,..Det er jo litt grusomt å bli skreket til og bli kastet på dør også. laguna, skjerp deg ;-) Hvis du hadde blitt skreket til og kastet ut av samme grunn, hadde du følt at du hadde blitt veldig urettferdig behandlet da? Eller hadde du lurt på om du kanskje måtte forandre deg på ett par punkter? Hadde kompisen hans funnet seg i det? Hadde du trodd at det ble lett å finne en annen kjæreste du kunne behandle på samme måten? Nei, nei og nei, du hadde jo ikke det?! Du hadde sikkert skjønt at du hadde tøyd strikken alt for langt? Og hvis du ikke tar han inn i mammas trygge favn med en gang, får han sjansen til å innrømme det for seg selv. Det har han godt av for sin egen del også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg synes alltid det er så utrolig stas å lese om ditt turbulente forhold. Det var bare det jeg ville si. Ja, en ting til: Kjør etterlysning. Politiet og greier. Da blir det liv i stua. Du trenger sannsynligvis ikke å frykte noe. Han vet du ikke fikk røyk i går (eller var det forrige dagen?), og kjenner deg sikkert godt nok til å vite at du da blir mannevond i flere dager. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Sorry hvis jeg var litt flåsete forresten. Jeg fikk plutselig for meg at dette var mer seriøst enn vanlig. I så fall var det ikke meningen å støte noen! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Skal jeg være helt ærlig? Nå kjenner jeg dere ikke og har bare hørt din side av forholdet deres, men etter det jeg har lest om det du synes om typen din synes jeg det er rart du ikke har kastet ham ut forlengst... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Sorry hvis jeg var litt flåsete forresten. Jeg fikk plutselig for meg at dette var mer seriøst enn vanlig. I så fall var det ikke meningen å støte noen! Hva var det som gikk av deg nå?:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hva var det som gikk av deg nå?:-) Jeg vet ikke. Men til mitt forsvar må det sies at jeg ikke har sovet på 24 timer, at jeg har grillet meg i sola for første gang i år og at solkremen jeg smørte meg iherdig med ikke gjorde jobben, i tillegg til at jeg har syklet en lengre sykletur, også det for første gang i år, for øvrig i steikende varme, og at jeg derfor føler meg litt... vel, jeg skylder på solstikk! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Vanskelig å se en hel historie etter bare å ha lest innlegg... men etter hva jeg sitter igjen med så hadde jeg prøvd å få pengene mine tilbake som han skyldte meg, og så hadde jeg kastet ham på dør igjen...for godt. 0 Siter
Gjest kanonvarm Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Takk. Hyggelig med backing, jeg er enig i at det er kjempeviktig å holde ord, og at en kan stole på hverandre. Og jeg kan virkelig ikke stole på ham, det viser seg gang på gang..Også tror jeg ham på nytt og på nytt når han lover bot og bedring. Jeg blir så skuffa og lei meg..Og sint! Men så synes jeg litt synd på ham også, og får dårlig samvittighet,..Det er jo litt grusomt å bli skreket til og bli kastet på dør også. Man skal kunne stole på hverandre i et forhold. 0 Siter
Gjest kanonvarm Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Min elskede har disponert bankkortet mitt i minst 10 år. Burde jeg gjøre noe med det?:-) Vi deler også kort og kontoer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.