Gå til innhold

Oj..Jeg kastet typen på dør..

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Jeg synes du har vært barnslig (og kanskje litt dårlig til å ordlegge deg?), og han har vært usansynlig kjip. ;)

Dersom det ikke er førsta gangen han ike holder det han lover, er dette ganske alvorlig. Og det er kanskje dumt å låne han penger. Benytt i så fall anledninga til å tenke gjennom om du i det hele tatt VIL at han skal komme hjem igjen.

Forøvrig kan du jo leite litt i kulissene etter han, dvs sjekke hos felles venner osv siden han kanskje ikke har med mobil..? ;)

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

25

• mrxx

8

• IngenLurerDenneGutten

7

• ShitDiddelyDo

5

Gjest klok av skade ja
Skrevet

Jeg har bodd sammen med en fyr som var skyldig meg masse penger, han tok seg aldri råd til å dele på utgifter til mat og andre nødvendigheter. Fin bil og motorsykkel var viktigst!!

Jeg kastet han desverre ut altfor sent, men rakk å berge huset mitt før det gikk til auksjon.

Du har gjort det rette, ta gjerne imot pengene han skylder deg, men snylteren klarer du deg uten.

Gjest Flystripa
Skrevet

Etter hva jeg har fått med meg, så virker denne samboeren din meget moden av seg *not*

At du gidder...

Skrevet

Laguna da, du er vel ikke ond.

Enten så kommer han eller så kommer han ikke. Av erfaring vil jeg si at han kommer men jeg er ikke sikker på om du skal ønske ham velkommen tilbake. Han er et surrehue altså.

Skrevet

Takk. Hyggelig med backing, jeg er enig i at det er kjempeviktig å holde ord, og at en kan stole på hverandre.

Og jeg kan virkelig ikke stole på ham, det viser seg gang på gang..Også tror jeg ham på nytt og på nytt når han lover bot og bedring.

Jeg blir så skuffa og lei meg..Og sint!

Men så synes jeg litt synd på ham også, og får dårlig samvittighet,..Det er jo litt grusomt å bli skreket til og bli kastet på dør også.

Det er ikke så grusomt da. Det har han bare godt av. Han surrer og tuller selv om han er en kjekk fyr.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Vi deler også kort og kontoer.

Deler? Hun betaler regninger og ordner.

Tenkte faktisk å spørre etter kortet i uke 26 når vi var på en liten ferietur.

Men trengte det ikke, der lå plenty øl i bagsjerommet, hun hadde nok tenkt på meg;)

Skrevet

Takk. Hyggelig med backing, jeg er enig i at det er kjempeviktig å holde ord, og at en kan stole på hverandre.

Og jeg kan virkelig ikke stole på ham, det viser seg gang på gang..Også tror jeg ham på nytt og på nytt når han lover bot og bedring.

Jeg blir så skuffa og lei meg..Og sint!

Men så synes jeg litt synd på ham også, og får dårlig samvittighet,..Det er jo litt grusomt å bli skreket til og bli kastet på dør også.

"Også tror jeg ham på nytt og på nytt når han lover bot og bedring."

Hørte jeg noen si: Altfor typisk kvinner? :-)

"..................................."

Gjest fra sine
Skrevet

Men trengte det ikke, der lå plenty øl i bagsjerommet, hun hadde nok tenkt på meg;)

Så deilig å høre at andre par også har det sånn :)

Mannen min kan ikke engang koden til bankkortet sitt. Og ja, det er hans kort, hans lønn og hans konto. Men mine penger :)

Jeg har ikke engang disposisjonsrett på hans konto, sånn rent offentlig. Hva gjør vel det, så lenge jeg er den som har alle koder og betaler alle regninger?

Han får litt ekstra i ferien (danmark) da.. Litt ekstra øl kanskje..?

Han tjener veldig bra, men er null interessert i penger.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Så deilig å høre at andre par også har det sånn :)

Mannen min kan ikke engang koden til bankkortet sitt. Og ja, det er hans kort, hans lønn og hans konto. Men mine penger :)

Jeg har ikke engang disposisjonsrett på hans konto, sånn rent offentlig. Hva gjør vel det, så lenge jeg er den som har alle koder og betaler alle regninger?

Han får litt ekstra i ferien (danmark) da.. Litt ekstra øl kanskje..?

Han tjener veldig bra, men er null interessert i penger.

Jodda, jeg kan kontonummeret, og tar kortet om jeg trenger det:-)

Oftest trenger jeg det ikke da hun vet hvor stort mitt konsum er:)

Gjest kanonvarm
Skrevet

Jeg betaler også regninger; fra begge kontoene (min og hans).

Skrevet

Du har i grunn ramset opp en del usympatiske egenskaper som han etter sigende skal være i besittelse av. Uten at jeg kjenner dere, så virker det som om forholdet deres kunne vært en smule bedre.

Husker jeg riktig nå:

-han vasker ikke

-han roter med penger

-han bryter løfter

-han er spydig og kommer med tvetydige kommentarer

??

Hm...jeg hadde blitt forbanna selv, jeg.

Men så kan det jo være at du skriver om ham når du er irritert på ham og at det blir mer negativt enn du egentlig mener.

Ha en fin oppvask videre!

Skrevet

Så kjipt ;-(

Og nei, du er ikke ond! (Folk som lager så gode krabbesalater KAN ikke være onde ;-)) Av og til er det faktisk helt rimelig å bli eitrende forbanna!

Litt kjipt å kaste børsten. Men utover det, har du min fulle sympati. Har jo sett noen innlegg tidligere her - om dere, og, ja, noen ganger virker det jo ikke akuratt som en "match made in heaven" bestandig...

Men - det er jo bare innlegg, ikke RL!

Håper du slipper å leite, da!

Lykke til!

Skrevet

Så kjipt ;-(

Og nei, du er ikke ond! (Folk som lager så gode krabbesalater KAN ikke være onde ;-)) Av og til er det faktisk helt rimelig å bli eitrende forbanna!

Litt kjipt å kaste børsten. Men utover det, har du min fulle sympati. Har jo sett noen innlegg tidligere her - om dere, og, ja, noen ganger virker det jo ikke akuratt som en "match made in heaven" bestandig...

Men - det er jo bare innlegg, ikke RL!

Håper du slipper å leite, da!

Lykke til!

"Folk som lager så gode krabbesalater KAN ikke være onde"

Uhm...nå skulle jeg til å si at laguna er langt fra "ond", men iom. at hun lager KRABBESALAT så MÅ hun være ond! *korse seg*

"....................................."

Skrevet

"Folk som lager så gode krabbesalater KAN ikke være onde"

Uhm...nå skulle jeg til å si at laguna er langt fra "ond", men iom. at hun lager KRABBESALAT så MÅ hun være ond! *korse seg*

Liker du ikke det da, eller?

Skrevet

Jodda, jeg kan kontonummeret, og tar kortet om jeg trenger det:-)

Oftest trenger jeg det ikke da hun vet hvor stort mitt konsum er:)

Det må da være deilig å være i et forhold hvor man kjenner hverandre så godt? *Litt misunnelig*

Skrevet

Liker du ikke det da, eller?

En viss mulighet for det, ja :-)

Skrevet

Du får håpe han aldri kommer tilbake for annet enn å gi deg penger, så kan du finne deg et skikkelig mannfolk!

Skrevet

Jeg tror jeg har svart dette før - hva i helvete skal du med denne fyren ?

Skrevet

Jeg tror jeg har svart dette før - hva i helvete skal du med denne fyren ?

Jøss....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...