mrxx Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Er det noe jeg lærte fra det forrige forholdet mitt så er det man aldri skal låne penger fra eller til kjæresten sin. Blir bare bråk av slikt. Eksen min skylder meg fortsatt 20.000. Tror neppe jeg får de tilbake, og sett i retrospektiv, det var nesten verdt å betale så mye for å bli kvitt han Hvis du tar han tilbake, så ikke lån han mer penger. Og felles økonomi tror jeg ikke er lurt for dere.. (Ps, han høres rimelig teit ut.. Er han verdt det?) Kona har brukt kortet mitt i 30 år snart, eller, for 30 år siden hadde vi ikke kort, men hun har brukt kontoen:-) Fæle disse kvinnfolkene... 0 Siter
mrxx Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Min elskede har disponert bankkortet mitt i minst 10 år. Burde jeg gjøre noe med det?:-) Samme her, men hun har brukt av kontoen min i 30 år snart. Tror det er bra at jeg ikke regner på hva hun skulle skylde meg i tilfelle:-) Da kunne jeg sikkert pensjonere meg. Vennene våre sier at hun kan kjøpe ny bil en gang i året av dominopoengene sine:-)...finnes det domino lenger forresten? 0 Siter
flisa Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 En viss mulighet for det, ja :-) "....................................." Har du noengang sett levende Crabsticks? - de er ekle de! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Samme her, men hun har brukt av kontoen min i 30 år snart. Tror det er bra at jeg ikke regner på hva hun skulle skylde meg i tilfelle:-) Da kunne jeg sikkert pensjonere meg. Vennene våre sier at hun kan kjøpe ny bil en gang i året av dominopoengene sine:-)...finnes det domino lenger forresten? "finnes det domino lenger forresten?" Vet ikke. Sannheten er vel at det er best at en har oversikt over økonomien. Bruker man hver for seg kommer det før eller senere en overraskelse. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 "finnes det domino lenger forresten?" Vet ikke. Sannheten er vel at det er best at en har oversikt over økonomien. Bruker man hver for seg kommer det før eller senere en overraskelse. Oversikten er nok jeg som har. Hun bruker to kontoer, sin egen og min:-)...noen som har det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Sett eller hørt noen om han ennå? Det lurte jeg også på. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Oversikten er nok jeg som har. Hun bruker to kontoer, sin egen og min:-)...noen som har det. "Oversikten er nok jeg som har" Er du sikker?;-/ 0 Siter
Prozak Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Har du noengang sett levende Crabsticks? - de er ekle de! Heh-heh :-) "............................." 0 Siter
mrxx Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 "Oversikten er nok jeg som har" Er du sikker?;-/ Hehe ja, eller, jeg har ikke alltid oversikt over hennes forbruk, før etter at innkjøpene er gjort da. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Ikke let etter ham. La ham komme krypende tilbake. Og hvis du ikke kaster ham ut for godt, vil jeg ihvertfall anbefale at du ikke låner ham mer penger, og at dere har separate økonomier heretter, ihvertfall til han vokser opp og tar ansvar. 0 Siter
Kvinna Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hvordan går det med deg?... Er det blitt noe årnings? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Takk for alle hyggelige og backende svar her..! :-) Kvinna : hyggelig du mener krabbesalatoppskriften oppveier for eventuell annen ondskap..;-) Jeg blir såå glad når folk vil bruke oppskriftene mine! Det er IKKE full krig i leiligheten lenger, og han kom tilbake med NOEN av pengene.(uten at jeg hadde lett..) Jeg grodde meg rett og slett litt ryggrad,kanskje litt i overkant faktisk. Jeg var fortsatt sur fordi mannen hadde sviktet og i tillegg stresset vettet av meg. Så jeg bestemte meg for å gå ut med venner, og la ham bli hjemme. Det var gøy, vi grillet først og gikk på byen senere, helt til jeg falt ned i en dypt, illeluktende hull i veien:-o Banna bein! Dummeste ulykken jeg noensinne har HØRT om, men sånn var det nå. Så nå sitter jeg med ispose på forstuet kne og ankel, og skrubbsår på hele meg, og synes litt synd på meg selv, men jeg er hvertfall venner med typen igjen. Han pusler og finner kaffe, isposer, brus og smertestillende.. Men her har det jaggu skjedd mye underlig fa fredag og ut, det skulle jeg mene! ;-) OG jeg har ringt kommunen og klaget! Tenk å ha et nesten to meter dypt usikret hull på en mørk gangsti! Jeg kunne jaggu ha slått meg spent i hjel! For ikke å snakke om hvor livsfarlig for unger&dyr! Tusen takk for svarene.alle sammen! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Hvordan går det med deg?... Er det blitt noe årnings? Det ordnet seg nesten! :-) Vi er nesten helt venner igjen! OG jeg fikk noen penger(men ikke alle:-I) Men jeg klarte å utsette meg selv for en helteit ulykke i mellomtiden da! Jeg gikk ut for å være med venner i stedet, og klarte jammen meg å falle ned i et to meter dypt kommunalt veihull/kum..! :-o Så sånn kan det gå når man går ut på trass..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Ikke let etter ham. La ham komme krypende tilbake. Og hvis du ikke kaster ham ut for godt, vil jeg ihvertfall anbefale at du ikke låner ham mer penger, og at dere har separate økonomier heretter, ihvertfall til han vokser opp og tar ansvar. Takk for backende svar.:-) Jeg klarte å unngå å lete, og han får ikke låne mer penger. Jeg skal bli HARD..:-o 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Takk for alle hyggelige og backende svar her..! :-) Kvinna : hyggelig du mener krabbesalatoppskriften oppveier for eventuell annen ondskap..;-) Jeg blir såå glad når folk vil bruke oppskriftene mine! Det er IKKE full krig i leiligheten lenger, og han kom tilbake med NOEN av pengene.(uten at jeg hadde lett..) Jeg grodde meg rett og slett litt ryggrad,kanskje litt i overkant faktisk. Jeg var fortsatt sur fordi mannen hadde sviktet og i tillegg stresset vettet av meg. Så jeg bestemte meg for å gå ut med venner, og la ham bli hjemme. Det var gøy, vi grillet først og gikk på byen senere, helt til jeg falt ned i en dypt, illeluktende hull i veien:-o Banna bein! Dummeste ulykken jeg noensinne har HØRT om, men sånn var det nå. Så nå sitter jeg med ispose på forstuet kne og ankel, og skrubbsår på hele meg, og synes litt synd på meg selv, men jeg er hvertfall venner med typen igjen. Han pusler og finner kaffe, isposer, brus og smertestillende.. Men her har det jaggu skjedd mye underlig fa fredag og ut, det skulle jeg mene! ;-) OG jeg har ringt kommunen og klaget! Tenk å ha et nesten to meter dypt usikret hull på en mørk gangsti! Jeg kunne jaggu ha slått meg spent i hjel! For ikke å snakke om hvor livsfarlig for unger&dyr! Tusen takk for svarene.alle sammen! Så flott at roen har senket seg i heimen igjen da. Fortsett å gro ryggrad du, så eser nok respekten over tid også skal du se Stakkar deg, riiiiiktig god bedring. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Hvordan gikk det, laguna? Sånn passe..! Jeg klarte å la være å lete,fikk noen av pengene, men fordi jeg fortsatt var sur og trassig gikk jeg på bytur med venner i stedet for å være med ham, og endte kvelden med å falle ned i et digert hull! :-o Nedtur! ;-) :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Så flott at roen har senket seg i heimen igjen da. Fortsett å gro ryggrad du, så eser nok respekten over tid også skal du se Stakkar deg, riiiiiktig god bedring. Tusen takk! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Sett eller hørt noen om han ennå? Jupp! :-) Han kom ruslende. Med NOEN penger hvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.