Gå til innhold

Oj..Jeg kastet typen på dør..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Du får håpe han aldri kommer tilbake for annet enn å gi deg penger, så kan du finne deg et skikkelig mannfolk!

Tja,jeg skal ikke si jeg aldri har tenkt tanken..:-I

Men det er jo drøssevis med fine egenskaper i mannen også.

:-)

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

25

• mrxx

8

• IngenLurerDenneGutten

7

• ShitDiddelyDo

5

Skrevet

Det ordnet seg nesten! :-)

Vi er nesten helt venner igjen! OG jeg fikk noen penger(men ikke alle:-I)

Men jeg klarte å utsette meg selv for en helteit ulykke i mellomtiden da!

Jeg gikk ut for å være med venner i stedet, og klarte jammen meg å falle ned i et to meter dypt kommunalt veihull/kum..! :-o

Så sånn kan det gå når man går ut på trass..;-)

Oi! Dæven...

*fnis* er jo IKKE noe å le av, altså, men det er noe sånn jeg kunne ha gjort!

Slo du deg fælt? God bedring med fallskadene i såfall!

Bra dere er venner igjen, da!

laguna1365380434
Skrevet

Så kjipt ;-(

Og nei, du er ikke ond! (Folk som lager så gode krabbesalater KAN ikke være onde ;-)) Av og til er det faktisk helt rimelig å bli eitrende forbanna!

Litt kjipt å kaste børsten. Men utover det, har du min fulle sympati. Har jo sett noen innlegg tidligere her - om dere, og, ja, noen ganger virker det jo ikke akuratt som en "match made in heaven" bestandig...

Men - det er jo bare innlegg, ikke RL!

Håper du slipper å leite, da!

Lykke til!

Takk for hyggelig svar! :-)

For det første, det er så kult at du likte krabbesalaten..:-) Det var hyggelig!

Og det var litt teit å kaste børsten, jeg ble bare SÅ sint..:-I (dessuten traff jeg ikke ..;-))

Han kom meds litt penger, det var jo noe bare det.

Skrevet

Sånn passe..!

Jeg klarte å la være å lete,fikk noen av pengene, men fordi jeg fortsatt var sur og trassig gikk jeg på bytur med venner i stedet for å være med ham, og endte kvelden med å falle ned i et digert hull! :-o

Nedtur! ;-)

Nedtur ja, bokstavelig talt, hehe.

laguna1365380434
Skrevet

Oi! Dæven...

*fnis* er jo IKKE noe å le av, altså, men det er noe sånn jeg kunne ha gjort!

Slo du deg fælt? God bedring med fallskadene i såfall!

Bra dere er venner igjen, da!

Det er INGEN som ikke har fnist av den der enda, jeg tror det må være bare den teiteste ulykken ever..;-) Det er liksom bare meg og Donald Duck.

Men, ja, jeg slo meg..Jeg løp, for jeg så en veninne jeg skulle ha snakket med..Og vips! Så var bakken borte og jeg lå på bunnet av et digertmørkt hull, som i tillegg STINKET!

Det var dypt, det var bare hårtoppen som stakk opp når jeg sto nedi der..:-o

Så jeg har forstuet: Kne& ankel Og skrubbet: Begge armer, hele den ene leggen, ryggen magen og det ene låret:-I

Men NÅ er typen snill, finner isposer og smertestillende og står på!

laguna1365380434
Skrevet

Nedtur ja, bokstavelig talt, hehe.

hehe, jupp! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

"Folk som lager så gode krabbesalater KAN ikke være onde"

Uhm...nå skulle jeg til å si at laguna er langt fra "ond", men iom. at hun lager KRABBESALAT så MÅ hun være ond! *korse seg*

"....................................."

Neida, den er så god så..;-)

Er du enn sånn matpingle?;-)

laguna1365380434
Skrevet

Hva skal du med denne slasken?

Det lurer jeg også på noen ganger. Men jeg har veldig tro på at han er god på bunnen!

laguna1365380434
Skrevet

Du har i grunn ramset opp en del usympatiske egenskaper som han etter sigende skal være i besittelse av. Uten at jeg kjenner dere, så virker det som om forholdet deres kunne vært en smule bedre.

Husker jeg riktig nå:

-han vasker ikke

-han roter med penger

-han bryter løfter

-han er spydig og kommer med tvetydige kommentarer

??

Hm...jeg hadde blitt forbanna selv, jeg.

Men så kan det jo være at du skriver om ham når du er irritert på ham og at det blir mer negativt enn du egentlig mener.

Ha en fin oppvask videre!

Det blir jo fort sånn..Skriftelig blir ting liksom fryktelig negativt og ensidig frem..

Alle de tingene stemmer, og jeg synes det er alvorlige ting som jeg ikke klarer å kimse av..

Samtidig er han verdens greieste gutt på ANDRE områder, han er morsom og velmenende og vi skjønner hverandre KJEMPE godt(så lenge vi ikke snakker om ham/oss..) vi liker mange av de samme tingene og er enige om mye.

I tillegg kommer det jo ikke frem, siden jeg er forfatter, at jeg sikkert ikke er bare lettfordøyelig å bo med selv..

Vi skal fortsette å vaske opp, det har skrantet LENGE nå, så jeg vet ikke helt hvor det ender.

Jeg håper vi kan bli enige om noe slikt som at han kan flytte ut av leiligheten og ordne med egne pengesaker, så kan vi fortsette å være sammen for det. Kanskje.

laguna1365380434
Skrevet

Laguna da, du er vel ikke ond.

Enten så kommer han eller så kommer han ikke. Av erfaring vil jeg si at han kommer men jeg er ikke sikker på om du skal ønske ham velkommen tilbake. Han er et surrehue altså.

Ja han ER det..Nå er det fred her igjen da, mye fordi vi ble distrahert av det faktum at jeg falt i et hull/kum og slo meg fordervet da jeg trass gikk ut samme kveld..;-)

Dummeste ulykken jeg har hørt om..:-o

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes du har vært barnslig (og kanskje litt dårlig til å ordlegge deg?), og han har vært usansynlig kjip. ;)

Dersom det ikke er førsta gangen han ike holder det han lover, er dette ganske alvorlig. Og det er kanskje dumt å låne han penger. Benytt i så fall anledninga til å tenke gjennom om du i det hele tatt VIL at han skal komme hjem igjen.

Forøvrig kan du jo leite litt i kulissene etter han, dvs sjekke hos felles venner osv siden han kanskje ikke har med mobil..? ;)

Ja på alle punkter..;-)

Jeg var barnslig, og han var kjip,og jeg burde vite bedre enn å gang på gang låne bort penger jeg bare ikke får igjen.

Jeg fikk NOEN av de da,og jeg slapp å lete. Jeg skjønte at det ville sende merkelige signaler.

Vi driver med endel generell oppvask her nå, så det er mulig vi faktisk splitter..( i hvetfall bosetter oss separat)

Vi krangler ALT for mye, vi er ikke helt bra for hverandre alltid.

På det annen side, vi har vært sammen lenge, og ofte har vi det jo bare KJEMPE fint, så det er ikke noen helt lett avgjørelse å ta.

laguna1365380434
Skrevet

Skal jeg være helt ærlig? Nå kjenner jeg dere ikke og har bare hørt din side av forholdet deres, men etter det jeg har lest om det du synes om typen din synes jeg det er rart du ikke har kastet ham ut forlengst...

Joda, tanken har jo vært der..

Men sånt er vanskelig, han har noen helt vesentlige FORFERDELIGE trekk, men de fine trekkene er bare..så veldig fine.

Men jeg vet ikke om vi kan fortsette sånn i evigheter. Jeg kan ikke stole på ham, og vi krangler ALT for mye.

Det er mulig vi splitter.

laguna1365380434
Skrevet

Sorry hvis jeg var litt flåsete forresten. Jeg fikk plutselig for meg at dette var mer seriøst enn vanlig.

I så fall var det ikke meningen å støte noen!

Jeg er ikke støtt i det hele tatt jeg..:-)

Det var en SERIØS krangel, men det har nå typen og jeg hele tiden desverre..

Selvom det selvsagt er litt sørgelig , er jeg den første til å se (i hvertfall i etterkant;-)) at opp til flere av de har komiske i slett..

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes alltid det er så utrolig stas å lese om ditt turbulente forhold.

Det var bare det jeg ville si. :)

Ja, en ting til: Kjør etterlysning. Politiet og greier. Da blir det liv i stua.

Du trenger sannsynligvis ikke å frykte noe. Han vet du ikke fikk røyk i går (eller var det forrige dagen?), og kjenner deg sikkert godt nok til å vite at du da blir mannevond i flere dager. :)

Ja tror du det hjalp eller? :-o

At HAN visste at jeg var blakk og røykløs..Og fortsatt ikke kom med pengene han skyldte meg.

Det er å leve farlig, jeg gror huggtenner når jeg er røykløs..;-)

Du er forresten ikke den eneste som ser underholdningsverdien i meg&type,

Vennene mine mener jeg burde fått tjent meg penger på det eller noe. De mener de kjenner få som har så mange, så innviklede og så absurde krangler som oss..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Hvis han har hatt muligheter til å gi deg penger, synes jeg du skal la ham være i fred. Han oppfører seg som en drittunge, hvis han ikke skjønner innen kort tid at han fortjente å bli kastet ut da.

Dere får et mor-/barnforhold om du tilgir hans feil og unnfallenhet hele tiden, og i tillegg begynner å lete etter dakaren.

Jeg klarte å la være..Jeg innså at det ville sende litt underlige signaler..;-)

mil1365380270
Skrevet

Jeg klarte å la være..Jeg innså at det ville sende litt underlige signaler..;-)

Fliiink pike! ;-)

God bedring, leste den andre tråden din! Har du fått råd om hva du skal smøre på skrubbsårene, så du ikke får arr? For 10 år siden, eller noe, fikk broren min råd om å smøre med vaselin, og han fikk ingen(!) arr :-)

Skrevet

Det er INGEN som ikke har fnist av den der enda, jeg tror det må være bare den teiteste ulykken ever..;-) Det er liksom bare meg og Donald Duck.

Men, ja, jeg slo meg..Jeg løp, for jeg så en veninne jeg skulle ha snakket med..Og vips! Så var bakken borte og jeg lå på bunnet av et digertmørkt hull, som i tillegg STINKET!

Det var dypt, det var bare hårtoppen som stakk opp når jeg sto nedi der..:-o

Så jeg har forstuet: Kne& ankel Og skrubbet: Begge armer, hele den ene leggen, ryggen magen og det ene låret:-I

Men NÅ er typen snill, finner isposer og smertestillende og står på!

God bedring med fallskadene :o) Dø, var det hullet i nærheten eller? Jeg tar ingen sjanse og spør fordi jeg kan være ganske brå som du vet og stopper ikke så fort da.

Hvis hullet var her på Løkka så må du ringe Servicekontoret, det er de som ordner med slike ting her.

Skrevet

Neida, den er så god så..;-)

Er du enn sånn matpingle?;-)

Marpingle? Nei, jeg er matprinsippfast! :-)

Jeg spiser det meste, men skalldyr spiser jeg ikke.

".............................."

laguna1365380434
Skrevet

Er det noe jeg lærte fra det forrige forholdet mitt så er det man aldri skal låne penger fra eller til kjæresten sin. Blir bare bråk av slikt.

Eksen min skylder meg fortsatt 20.000. Tror neppe jeg får de tilbake, og sett i retrospektiv, det var nesten verdt å betale så mye for å bli kvitt han ;)

Hvis du tar han tilbake, så ikke lån han mer penger. Og felles økonomi tror jeg ikke er lurt for dere..

(Ps, han høres rimelig teit ut.. Er han verdt det?)

Det høres veldig lurt ut det, å ikke låne ut penger i det hele tatt. Jeg HAR tenkt tanken, men da føler jeg meg så ond om jeg kjøper meg fine ting, og han ikke kan kjøpe noe, liksom.

Alternativt kunne jeg jo spandere alt, men det har jeg ikke råd til;-) Jeg spanderer allerede en masse.

Han har nesten ikke penger i det hele tatt, men jeg er sannelig ikke rik jeg heller.

Om han er verdt det? Tja, dette er en ting jeg tenker MYE på om dagen. Vi har vært sammen i mange år, det har vært mange sjanser,men jeg har blitt sviktet på disse tingene igjen&igjen.

Vi driver med litt generell oppvask om dagen, får bare se hvordan det går.

laguna1365380434
Skrevet

Fliiink pike! ;-)

God bedring, leste den andre tråden din! Har du fått råd om hva du skal smøre på skrubbsårene, så du ikke får arr? For 10 år siden, eller noe, fikk broren min råd om å smøre med vaselin, og han fikk ingen(!) arr :-)

Takk! :-)

Når jeg fallt i hullet var jeg ute med noen amerikanere som hadde med seg noe slags vidundermedisin som skulle virke nettopp mot arr.. Og det renset. (De renset meg også med vodka! AU!)

Men vaselin har jeg, så da skal jeg jammen ta på det i tillegg, takk for tipset!

Dog arr tror jeg er uunngåelig, særlig på leggen og skulderen. Der er jeg ett eneste stort skrubbsår..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...