laguna1365380434 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 God bedring med fallskadene ) Dø, var det hullet i nærheten eller? Jeg tar ingen sjanse og spør fordi jeg kan være ganske brå som du vet og stopper ikke så fort da. Hvis hullet var her på Løkka så må du ringe Servicekontoret, det er de som ordner med slike ting her. Jeg har ringt kommunnen, de satte meg over til "Grunerløkka" sånn generelt liksom, og de tok i mot og noterte dette. De sa det skulle fikses, og det burde de gjøre NÅ, for det er livsfarlig. Jeg kunne seriøst ha slått meg i hjel, ikke noe problem i det hele tatt det. Det er like ved sangam, og det var der i går og, etter at jeg hjadde ringt for jeg gikk og sjekket. :-) 0 Siter
Gjest prositt Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ja på alle punkter..;-) Jeg var barnslig, og han var kjip,og jeg burde vite bedre enn å gang på gang låne bort penger jeg bare ikke får igjen. Jeg fikk NOEN av de da,og jeg slapp å lete. Jeg skjønte at det ville sende merkelige signaler. Vi driver med endel generell oppvask her nå, så det er mulig vi faktisk splitter..( i hvetfall bosetter oss separat) Vi krangler ALT for mye, vi er ikke helt bra for hverandre alltid. På det annen side, vi har vært sammen lenge, og ofte har vi det jo bare KJEMPE fint, så det er ikke noen helt lett avgjørelse å ta. :-) Hvordan er det egentlig å låne penger av en samboer?? Pengene vi har er våre, ikke mine eller dine... 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har ringt kommunnen, de satte meg over til "Grunerløkka" sånn generelt liksom, og de tok i mot og noterte dette. De sa det skulle fikses, og det burde de gjøre NÅ, for det er livsfarlig. Jeg kunne seriøst ha slått meg i hjel, ikke noe problem i det hele tatt det. Det er like ved sangam, og det var der i går og, etter at jeg hjadde ringt for jeg gikk og sjekket. :-) Takk skal du ha ) Det hender jeg kommer nedover der i full fart ja. Da har jeg gjerne vært på en pub høyere opp og skal på den litt lenger ned vet du. Fryktelig harry men fryktelig trivelig med levende musikk. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Takk! :-) Når jeg fallt i hullet var jeg ute med noen amerikanere som hadde med seg noe slags vidundermedisin som skulle virke nettopp mot arr.. Og det renset. (De renset meg også med vodka! AU!) Men vaselin har jeg, så da skal jeg jammen ta på det i tillegg, takk for tipset! Dog arr tror jeg er uunngåelig, særlig på leggen og skulderen. Der er jeg ett eneste stort skrubbsår..;-) Også må du ikke - ikke - ikke utsette det for sol, da er du garantert arr, men det vet du sikkert :-) Vodka liker jeg best å desinfisere meg innvendig med, det gjør ikke like vondt ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg er ikke støtt i det hele tatt jeg..:-) Det var en SERIØS krangel, men det har nå typen og jeg hele tiden desverre.. Selvom det selvsagt er litt sørgelig , er jeg den første til å se (i hvertfall i etterkant;-)) at opp til flere av de har komiske i slett.. :-) Trodde naturligvis ikke du skulle bli støtt, det ville ikke lignet deg, og jeg tror kanskje jeg krisemaksimerte på grunn av solstikk. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Trodde naturligvis ikke du skulle bli støtt, det ville ikke lignet deg, og jeg tror kanskje jeg krisemaksimerte på grunn av solstikk. Varmt ja? Jeg synes det er bare nyyydelig, men jeg vet flere som synes de siste dagene har vært nesten overkant! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Varmt ja? Jeg synes det er bare nyyydelig, men jeg vet flere som synes de siste dagene har vært nesten overkant! :-) Ja, varmt. Men jeg trives med det. Nettopp kjøpt meg sykkel så nå kombinerer jeg treningsturer med vann og strand og bad, så med unntak av dårlige søvnforhold i varmen skal jeg ikke klage. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Morn du. Er du ikke enig da? Enig? Nja, vet ikke, kjenner dette altfor dårlig, sikkert flere sider av denne saken:-) Men det er jaggu lenge siden jeg har sett deg her inne. Du bor fortsatt der du bor?..for å si det slik? Trives og har det bra? 0 Siter
punkyB Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Enig? Nja, vet ikke, kjenner dette altfor dårlig, sikkert flere sider av denne saken:-) Men det er jaggu lenge siden jeg har sett deg her inne. Du bor fortsatt der du bor?..for å si det slik? Trives og har det bra? Synes bare det stadig vekk er innlegg over teite ting denne typen gjør. Men noe må det jo være med han siden Laguna holder ut - håper jeg :-) Jeg bor på samme sted og trives bra :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.