Gjest amanda g Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Tenk deg følgende: En dame på 30. Har kontorjobb, sitter mye stille. Er glad i sofa/pc/tv. Hun har derimot treningsstudio i kjelleren med trdemølle, eliptisk maskin og spinningsykkel. + frivekter av diverse tyngde. Hun trener minimum 90 minutter kondisjon hver dag. Men som oftest blir det mellom 1,5 og 3 timer. Hun trener armer og bein flere ganger i uka. Hun trener til hun er dryppende våt av svette. Drikker mye vann. Hvor mye mat bør en slik dame spise? Hvis dette var deg, hva og hvor mye ville du ha spist? Jeg er spent på hva mange mener så gi ditt forslag. PS. Denne damen er ikke meg, jeg er i en omsorgsrolle og skal gi råd. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Kondisjonsmessig har hun nok en gevinst. Men muskeloppbyggende - fint lite. Når det er sagt så kommer hun nok ned på gjorda igjen - omsider:-) 0 Siter
Excelsion Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Høres ut som hu kan spise hva hu vil. Selvfølgelig ikke tonnevis, men kan nok spise til hun er mett. 0 Siter
Gjest amanda g Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Dama er sjuk. Unødvendig kommentar. Hvorfor tror du hun trenger hjelp? 0 Siter
Gjest moralsiten Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Unødvendig kommentar. Hvorfor tror du hun trenger hjelp? Fordi hun er sjuk? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Så lenge hun holder seg unna godteri og snacks og annen søt og fet mat uten innhold av noe sundt kan hun spise det hun makter. Grovt brød, frukt og grønt, potet/pasta/ris fisk og kjøtt og melk og pålegg så mye hun har lyst på til hun er mett 4-5 ganger om dagen. Faren her er at hun kan få for lite å spise sånn at hun ikke får bygd opp muskelmasse og blir slapp og lei av treningen. 0 Siter
flisa Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Da hadde jeg spist alt jeg ville med god samvittighet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.