Gjest Flystripa Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg fødte på fredag - knestående. I dag er jeg knapt gangfør, pga at det ene kneet er rødt og hovent. Vann i kneet, eller muligens en betennelse? Jeg hadde vann i kroppen under svangerskapet - men dette er noe annet. Helvetes vondt, og varmt å ta på. Har du et stalltips? 0 Siter
Aryane Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Vet ikke om jeg kan gi deg noe råd, hva med en tur til legen? Gratulerer med den lille, håper alt gikk fint! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Aller først: Gratulerer! Kan du ikke prøve å ise ned kneet? Legg på en pose frosne grønnsaker (el.l.) pakka inn i et kjøkkenhåndkle. La ligge på ca 20 min, gjenta flere ganger i løpet av kvelden med en time eller to i mellom. Hvis det ikke gir seg, er det kanskje lurt å ta en tur til legen.. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Legg på ispose, sitt med beinet høyt og smør med ibux gel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.