Gjest dina2 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Noen som vet av kjeder som har disse på tilbud nå og hva de koster evt en som man kan montere i bilen 0 Siter
Aryane Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Kjøpte akkurat på Expert. Dvd spiller med to skjermer til å henge på nakkestøtten.. Helt topp, betalte 2990,- Ellers så jeg de hadde på Rimi til 1200,- men da var det bare en skjerm som var på selve spilleren. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Kjøpte akkurat på Expert. Dvd spiller med to skjermer til å henge på nakkestøtten.. Helt topp, betalte 2990,- Ellers så jeg de hadde på Rimi til 1200,- men da var det bare en skjerm som var på selve spilleren. Vet du om både den på rimi pg expert kan lades opp på sigarett-tenneren eller skifter man batteri? 0 Siter
Aryane Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Vet du om både den på rimi pg expert kan lades opp på sigarett-tenneren eller skifter man batteri? Den jeg kjøpte på Expert kobles direkte i sigarettenneren, eller man kan koble til vanlig strøm, kabler følger med. Det kan ikke brukes batteri. Det fulgte også med bæreveske med god plass til alt i. Sikkert ikke lurt å la det stå synlig i bilen når man parkerer. Den på Rimi vet jeg ikke, så bare en plakat da jeg stod i kassen og skulle betale der i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.