Gå til innhold

bærbar dvd spiller

Anbefalte innlegg

Gjest dina2
Skrevet

Noen som vet av kjeder som har disse på tilbud nå og hva de koster evt en som man kan montere i bilen

Skrevet

Kjøpte akkurat på Expert. Dvd spiller med to skjermer til å henge på nakkestøtten.. Helt topp, betalte 2990,- Ellers så jeg de hadde på Rimi til 1200,- men da var det bare en skjerm som var på selve spilleren.

Gjest dina2
Skrevet

Kjøpte akkurat på Expert. Dvd spiller med to skjermer til å henge på nakkestøtten.. Helt topp, betalte 2990,- Ellers så jeg de hadde på Rimi til 1200,- men da var det bare en skjerm som var på selve spilleren.

Vet du om både den på rimi pg expert kan lades opp på sigarett-tenneren eller skifter man batteri?

Skrevet

Vet du om både den på rimi pg expert kan lades opp på sigarett-tenneren eller skifter man batteri?

Den jeg kjøpte på Expert kobles direkte i sigarettenneren, eller man kan koble til vanlig strøm, kabler følger med. Det kan ikke brukes batteri. Det fulgte også med bæreveske med god plass til alt i. Sikkert ikke lurt å la det stå synlig i bilen når man parkerer.

Den på Rimi vet jeg ikke, så bare en plakat da jeg stod i kassen og skulle betale der i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...