Gå til innhold

Hva hadde du svart?

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Ok, nå ser jeg at du svarte på noe helt annet enn hva jeg trodde.

Ja, det blir nok mer å gjøre med flere barn.

Men jeg tror også man blir flinkere til å ha en viss struktur. Det blir man jo nødt til.

Jeg ser for meg at hvis jeg skulle ha 7-8 unger, at jeg bare måtte være nøye på rutiner for at det ikke skulle skli helt ut.

Det er selvfølgelig nødvendig med andre rutiner der hvor det er mange enn hvor det er få.

Ellers så skulle jeg ønske at min datter på 17 hadde fått mer av "ryddegener", hun er en helt ubeskrivelig rotekopp og har vært det hele ungdomstiden. Hun har nå sin første dag på jobb hvor hun skal være vaskehjelp. Det blir spennnende å se om hun lærer noe av det.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• asterix

3

• Lillemus

2

• Dorthe

2

• Kvinna

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er jamenn ikke sikker på det selv. Var litt susete i hodet i går kveld da jeg skrev dette.

Det er vel varmen og for mye vin kanskje?;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er selvfølgelig nødvendig med andre rutiner der hvor det er mange enn hvor det er få.

Ellers så skulle jeg ønske at min datter på 17 hadde fått mer av "ryddegener", hun er en helt ubeskrivelig rotekopp og har vært det hele ungdomstiden. Hun har nå sin første dag på jobb hvor hun skal være vaskehjelp. Det blir spennnende å se om hun lærer noe av det.

Hun lærer noe av det. Helt sikkert.

Blir nok gradvis bedre med årene.

Nå har jeg lagt sammen tøy, hengt opp to maskiner og den tredje er påsatt. Har til og med vasken vinduene innvendig.Vannet uteblomster.

Men fy søren, skulle gjerne vært på badestranda nå altså, men deilig å få ting unna også. Får vel heller dra på stranda i kveld og ta et kveldsbad.

Gjest bebba
Skrevet

Det er vel varmen og for mye vin kanskje?;)

Antakeligvis begge deler. Har følt meg elendig i dag og orker ingenting. Så mye vin ble det ikke i går, så da skylder jeg på varmen;)

Skrevet

Så etterpå at det var snakk om bretting/bortlegging av rent tøy. Da hadde jeg svart: legg de bort sjøl. Hadde sikkert ikke "kjefta" det tilbake, men bare sagt det, liksom.

Oh hva hadde skjedd hvis hun ikke hadde gjort det? Synd for henne. Da hadde hun ikke fått noen rene klær i skapet sitt!

14 år gamle mennesker KAN legge rene klær inn i skapet sitt. SELV om det er sommerferie!

Er det så ille, synes du?

Gjest bebba
Skrevet

Så etterpå at det var snakk om bretting/bortlegging av rent tøy. Da hadde jeg svart: legg de bort sjøl. Hadde sikkert ikke "kjefta" det tilbake, men bare sagt det, liksom.

Oh hva hadde skjedd hvis hun ikke hadde gjort det? Synd for henne. Da hadde hun ikke fått noen rene klær i skapet sitt!

14 år gamle mennesker KAN legge rene klær inn i skapet sitt. SELV om det er sommerferie!

Er det så ille, synes du?

Nei jeg synes ikke det er ille;) De kan og bør gjøre det, men jeg har lang erfaring med ungdommer som ikke gidder.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Antakeligvis begge deler. Har følt meg elendig i dag og orker ingenting. Så mye vin ble det ikke i går, så da skylder jeg på varmen;)

Du får ha god bedring da, hvis du er syk.

Akkurat nå har jeg drukket vin på terassen. Bare et glass, men nok til at jeg er susete i hodet.

Tåler veldig lite jeg. Får begynne å drikke mer kanskje.

Gjest bebba
Skrevet

Du får ha god bedring da, hvis du er syk.

Akkurat nå har jeg drukket vin på terassen. Bare et glass, men nok til at jeg er susete i hodet.

Tåler veldig lite jeg. Får begynne å drikke mer kanskje.

Takk for det. Formen er fin i dag så jeg får håpe at jeg kan få gjort noe av alt det jeg har planer om. det er rart med ferie, oppgavene blir ganske mange;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...