Heffalomp Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hei Vi har for ikke lenge siden fått Big Horn til byen. Jeg har vært der 2 ganger og spist, men begge gangene har jeg vært like misfornøyd. Både betjening, servering og mat har vært dårlig. Har faktisk ikke hørt noen her i byen som er fornøyd med stedet. Nå har jeg tenkt å klage, for siste besøk var skikkelig dårlig! Men hvor skal jeg henvende meg? Er det noen vits i å henvende seg til avdelingen i byen, eller bør jeg klage sentralt? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Samme problemet her. Eneste grunnen til å gå på Big Horn i Asker er den ene berta som jobber der. Og hun er faen ikke verdt prisen hun heller. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Lurer på om du bor i samme by som meg...? Var med det samme de åpnet, og for en elendig service og elendig mat når den omsider kom på bordet... Skrev til bighorn kundeservice eller no sånt. Fikk tilsendt en gavesjekk på 1000 kroner! Men den måtte jo brukes på big horn..så jeg måtte tilbake. Servicen var litt bedre, men ikke maten.. Fikk brukt sjekken og har ikke vært der siden. 0 Siter
Zidina Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Samme problemet her. Eneste grunnen til å gå på Big Horn i Asker er den ene berta som jobber der. Og hun er faen ikke verdt prisen hun heller. Har alltid vært kjempefornøyd på Big Horn. Har bare vært på Aker Brygge, men der har både maten og servicen vært helt topp! 0 Siter
Gjest i første omgang Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg ville sendt et brev til ledelsen. 0 Siter
Excelsion Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Har vært på Big Horn i Sandnes en gang, og det var den beste biffen jeg noen gang har smakt, aldri hatt en så mør biff. De rundt bordet sa akkurat det samme. Stive priser, små porsjoner, dårlig service, men god mat.. 0 Siter
Gjest elsker big horn :) Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg ville sendt klage til ledelsen. Men jeg skjønner ikke at du er misfornøyd, for alle steder hvor jeg har vært på Big Horn har jeg vært veldig fornøyd! Kjempegod mat (dit jeg går hvis jeg vet jeg skal ha biffmiddag), veldig bra service, koselig restaurant og er fornøyd med alt. Prisen er litt høy, men jeg er så fornøyd med resten at det går bra 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Pussig. Har vært på to Big Horn i Oslo, og til dags dato har jeg fått servert den beste biffen jeg har smakt der. 0 Siter
Reg@l Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Har spist noen ganger på Big Horn på Aker brygge når vi har vært i Oslo, der har vi fått kjempegod mat men elendig service. Her i byen (Haugesund) er servicen varierende, men maten jegnt over under middels. Seige biffer, somoftest gjennomstekte når jeg krysser av for en mellomting av rå og medium og biffen er i bestefall litt varmere enn lunken. Gidder ikke å gå dit mer, med såpass høye priser er det ikke verdt det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Har alltid vært kjempefornøyd på Big Horn. Har bare vært på Aker Brygge, men der har både maten og servicen vært helt topp! Det er ikke min erfaring. Aker Brygge er tvert imot den verste av de jeg har vært borti. Et biffens svar på McDonalds hvor samlebåndprinsippet er perfeksjonert til det fulle, og lokalet er like overbefolket som Lekter'n på 17. mai. Men for all del: Det hender det er trivsel med "McDonalds" også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 En Big Horn som skiller seg ut er forresten den like ved Eldorado Kino i Oslo. Liten og intim, få bord, bra service, og, i hvert fall er det min erfaring, meget god biff. Problemet med Big Horn er egentlig tilbehøret. Det er "billig". Minner mest om mais fra boks og gratinerte poteter på pose fra Rimi, og forrettene er regelrett forferdelige. For de som bor i Oslo vil jeg heller anbefale biffen på Fridays. Billig er den også (tror den dyreste koster 260 kroner). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Big Horn er biffens svar på Mækkærn. MEn for all del - klag dersom du er misfornlyd. Det verste som kan skje er at du får et gratis måltid der neste gang. 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Etter et Bighorn besøk i hovedstaden for ikke så lenge siden så sverger jeg på at jeg ALDRI ALDRI skal sette beina mine på et slikt sted igjen. Dårlig service, ikke spesielt god biff og et tassent tilbehør. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Etter et Bighorn besøk i hovedstaden for ikke så lenge siden så sverger jeg på at jeg ALDRI ALDRI skal sette beina mine på et slikt sted igjen. Dårlig service, ikke spesielt god biff og et tassent tilbehør. + at det er dyrt. Skal man spise seg mett på en biff koster den fort mer enn 300 kroner, forretene koster hundringsen, og i tillegg kommer drikkevarer og eventuell dessert. Man kommer veldig langt i hovedstadens restaurantverden for 4-500 kroner (for maten). 0 Siter
flisa Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Etter et Bighorn besøk i hovedstaden for ikke så lenge siden så sverger jeg på at jeg ALDRI ALDRI skal sette beina mine på et slikt sted igjen. Dårlig service, ikke spesielt god biff og et tassent tilbehør. Ja, tilbehøret er oppvarmede boksmais... 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 + at det er dyrt. Skal man spise seg mett på en biff koster den fort mer enn 300 kroner, forretene koster hundringsen, og i tillegg kommer drikkevarer og eventuell dessert. Man kommer veldig langt i hovedstadens restaurantverden for 4-500 kroner (for maten). Ja, og da er det mye bedre å bruke de pengene på noe mer eksotisk mat enn en biff:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Ja, og da er det mye bedre å bruke de pengene på noe mer eksotisk mat enn en biff:-) Helt korrekt. Biff er tross alt en av de rettene svært mange av oss enkelt lager tilnærmet perfekt selv. Dessuten er tilbehøret man får på Big Horn en vits, og noe jeg overgår enkelt selv. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Helt korrekt. Biff er tross alt en av de rettene svært mange av oss enkelt lager tilnærmet perfekt selv. Dessuten er tilbehøret man får på Big Horn en vits, og noe jeg overgår enkelt selv. Tilbehøret er til å le av. Mais fra boks, en bitteliten slump med fløtegratinerte poteter, og en vassen (ofte kald) tomat.. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Har alltid vært kjempefornøyd på Big Horn. Har bare vært på Aker Brygge, men der har både maten og servicen vært helt topp! Var på bighorn på aker brygge vi også. God biff men utrolig dårlig tilbehør. Lite mat for pengene,god service. Betalte 1000 kroner for 3 brus,to 150 grams biffer,en 200 grams biff,3 is desserter. Det var definitivt dyreste restaurant vi var på i ferien vår,da spiste vi på restaurant i 8 dager. tilogmed restaurantene på color fantasy var billigere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.