Gå til innhold

Er det vanli å farge håret på barn?

Anbefalte innlegg

Gjest haartrollet
Skrevet

Vet om flere av mine veninner som farger/tar glansvask/striper håret på barna sine. Er det blitt mer og mer vanlig eller?

Er det bare jeg som er grønn og helt avleggs?

Hvor vanlig er dette?

Gjest my reply
Skrevet

Ikke vanlig og jeg synes ikke noe om det.

Skrevet

Ikke vanlig og jeg synes ikke noe om det.

Kommer vel litt an på hvor gamle barna er? men det er iallefall ikke vanlig på små barn, når de blir større og ønsker det selv er jo en annen sak. Gutten min er 12 og har fått lov til å stripe håret sitt litt, ville helst at han skulle ventet noen år til, men "alle andre får jo lov" Det ser bare litt solbleket ut, men ser mange av kompisene har gått mer drastisk til verks, det hadde jeg ikke tillatt. Syns de skal være naturlig så lenge de kan jeg.

Gjest bebba
Skrevet

Noe så idiotisk, men hvis barna insisterer så..........

serendipity
Skrevet

Sålenge barna ikke ber om det er det jo fullstendig bak mål. Men jeg kna nok skjønne at enkelte 8-9 årige gutter suntes det kan være litt tøft med feks. litt knall rød pannelugg el. l. Eller jenter med extentions eller noen knall farger i håret i sommer syntes jeg er ok.

Men å farge håret på unger for at de skal bli "penere" er tull!!

Gjest sandex
Skrevet

Ser at det blir mer og mer vanlig. Ihvertfall barn av frisører :) Har unger i nabolaget med grønt, rødt og en med lyst på toppen og mørkebrunt foran og på siden. Er helt VANVITTIG stygt, synes nå jeg :)

Skrevet

Hvor gamle barn er det snakk om da?

Poden på snart 7 har knallkort hår stort sett og det er ikke aktuellt med farge i det gitt.

Lille Frø på straks 5 år har nyyyyydelig kornblondt hår og ikke snakk om at det skal farges!!!! Om et par somre er hun antagelig blitt adskillig mørkere uansett.

Nei, når ungene blir tenåringer blir det vel mer aktuelt om de maser om det selv antar jeg. Men før den tid? Nope.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...