Gå til innhold

pollenvarsel Europa?

Anbefalte innlegg

Gjest uvitende mamma
Skrevet

Kan noen av dere snille sjeler hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan finne pollenvarsel for europa, fortrinnsvis Sverige?

Reiser til Gøteborg i morgen og vil gjerne vite litt om hva vi kan forvente mtp. medisiner osv..

Finner ikke linker som fungerer, har lett på naaf's sider, pollenvarsel.com og søkt med ulike søkeord på google, uten spesielt hell..

Noen av dere andre som er mer heldige/opplyste enn meg?

TUUsen takk for hjelp! :)

Skrevet

Har du prøvd Norges astma og allergi forbund? Skulle tro de hadde en form for oversikt over europa?

Ha en fin ferie :o)

Gjest uvitende mamma
Skrevet

Har du prøvd Norges astma og allergi forbund? Skulle tro de hadde en form for oversikt over europa?

Ha en fin ferie :o)

har lett overalt der, men finner ikke noen linker som funker.. :)

Er veldig fornøyd med pollenvarselet for norge dog. :)

men ellers takk for tipset =)

Skrevet

jeg fant pollenvarsel der, klikk på vader til venstre på forsiden, da vil du se at det står pollenrapport nederst. Håper du finner ut av det!

Gjest uvitende mamma
Skrevet

vet ikke om den linken virket som den skulle, men gå inn på Gøteborgs-posten og klikk på været, der finner du pollenvarsel

www.gp.se

tusen takk!! endelig! :D

Skrevet

tusen takk!! endelig! :D

Bare hyggelig! Sitter her og kjeder meg allikevel, første feriedag og jeg hadde planer om å legge meg tidlig slik at vi kunne stå tidlig opp og reise i bad i morgen, men jeg kommer meg visst aldri til køys!

Ha en fin ferie, forhåpentligvis uten for mye pollen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...