Gjest uvitende mamma Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Kan noen av dere snille sjeler hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan finne pollenvarsel for europa, fortrinnsvis Sverige? Reiser til Gøteborg i morgen og vil gjerne vite litt om hva vi kan forvente mtp. medisiner osv.. Finner ikke linker som fungerer, har lett på naaf's sider, pollenvarsel.com og søkt med ulike søkeord på google, uten spesielt hell.. Noen av dere andre som er mer heldige/opplyste enn meg? TUUsen takk for hjelp! 0 Siter
Aryane Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Har du prøvd Norges astma og allergi forbund? Skulle tro de hadde en form for oversikt over europa? Ha en fin ferie ) 0 Siter
Aryane Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 kanskje du kan finne noe her? http://www.gp.se/gp/jsp/crosslink.jsp?d=632&a=125924 0 Siter
Aryane Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 kanskje du kan finne noe her? http://www.gp.se/gp/jsp/crosslink.jsp?d=632&a=125924 vet ikke om den linken virket som den skulle, men gå inn på Gøteborgs-posten og klikk på været, der finner du pollenvarsel www.gp.se 0 Siter
Gjest uvitende mamma Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Har du prøvd Norges astma og allergi forbund? Skulle tro de hadde en form for oversikt over europa? Ha en fin ferie ) har lett overalt der, men finner ikke noen linker som funker.. Er veldig fornøyd med pollenvarselet for norge dog. men ellers takk for tipset =) 0 Siter
Aryane Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 jeg fant pollenvarsel der, klikk på vader til venstre på forsiden, da vil du se at det står pollenrapport nederst. Håper du finner ut av det! 0 Siter
Gjest uvitende mamma Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 vet ikke om den linken virket som den skulle, men gå inn på Gøteborgs-posten og klikk på været, der finner du pollenvarsel www.gp.se tusen takk!! endelig! 0 Siter
Aryane Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 tusen takk!! endelig! Bare hyggelig! Sitter her og kjeder meg allikevel, første feriedag og jeg hadde planer om å legge meg tidlig slik at vi kunne stå tidlig opp og reise i bad i morgen, men jeg kommer meg visst aldri til køys! Ha en fin ferie, forhåpentligvis uten for mye pollen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.