Gå til innhold

hei e d nån som veit ka eg kan bruke mot kvisene mine

Anbefalte innlegg

Gjest treng hjelp mot d...
Skrevet

har en del kviser i ansiktet,og det har blitt litt verre no når varmen har kommen,va hos legen og han ga meg antibiotika kur førr det..men er det noen som vet om en salve eller noe som kan hjelpe meg med og få de bort?syns d ser så teit ut me alle de utstikkerne i ansiktet så...

Skrevet

Tror du trenger hjelp med rettskrivingen også!

Med vennlig hilsen

Skrevet

hvor gammel er du?? mange plages som kjent med kviser fra tenårene og langt opp i tjueårene, om du synes det er et stort problem så kontakt lege eller hudpleier, i apotekene kan det også hjelpe og spørre...

Gjest treng hjelp mot d...
Skrevet

og jeg skriv på dialekt blir derfor litt feil før andre som ikke har samme dialekt som meg....

jeg har jo vært hos legen er jo derfor eg fikk antibiotika kur men ser ikke ut før den virke så mye enda...tengte bare at noen viste noe bra salve/krem mot kvisene/soleksemen min...

Gjest sms-språk nei takk
Skrevet

og jeg skriv på dialekt blir derfor litt feil før andre som ikke har samme dialekt som meg....

jeg har jo vært hos legen er jo derfor eg fikk antibiotika kur men ser ikke ut før den virke så mye enda...tengte bare at noen viste noe bra salve/krem mot kvisene/soleksemen min...

Dialekt er en ting, sms-språk noe annet. Sistnevnte er en uting i alle andre sammenhenger enn sms.

Gjest derfor
Skrevet

Du ser du får ikke noe kvalifisert svar her før du bruker vanlig norsk rettskrivning.

skorpionfisken
Skrevet

Gå til en hudpleiesalong. (Jada, selv om du skulle være gutt, vanskelig å se av signaturen, jeg møtte mange gutter/menn der).

Før du vet hvilken hudtype du har kan du ikke vite hvilke preparater som hjelper på deg.

Leger har normalt lite peiling på dette med mindre de har erfaring fra hudavdelinga på sykehuset.

Skrevet

Legen din kan skrive resept på et antibiotikaliniment som smøres i ansiktet. Jeg hadde en venninne som brukte dette kan jeg huske. Og jeg tror hun ble henvist til en hudlege.

Gjest TullingSør
Skrevet

Tror du trenger hjelp med rettskrivingen også!

Med vennlig hilsen

Herregud! Når ble det et krav om å skrive feilfritt for å få poste ett innlegg her?

Gjest tullingsjøl
Skrevet

Herregud! Når ble det et krav om å skrive feilfritt for å få poste ett innlegg her?

Hvem har skrevet at det er et krav ??

Gjest den ekte noor
Skrevet

Har du prøvd Dalacin liniement? Det fåes på resept hos legen. Ellers kan du prøve Basiron.

Da jeg gikk på antibiotika, tok det 2 mnd før de funket på huden, men fikk ikke maks uttelling før jeg byttet til en annen type. Det dumme med antibiotika er at du kan risikere å bli resistent mot dem, noe jeg delvis har blitt.

Skrevet

Det er ingen krav om feilfrihet, men det du presterte i det innlegget er *meget* langt fra feilfrihet.

Med vennlig hilsen

Gjest EnigIatSørERenTulling
Skrevet

Hvem har skrevet at det er et krav ??

I allefall ikke du, ettersom du plasserer spørsmålstegnene langt bak selve setningen.

Skrevet

Har du prøvd Dalacin liniement? Det fåes på resept hos legen. Ellers kan du prøve Basiron.

Da jeg gikk på antibiotika, tok det 2 mnd før de funket på huden, men fikk ikke maks uttelling før jeg byttet til en annen type. Det dumme med antibiotika er at du kan risikere å bli resistent mot dem, noe jeg delvis har blitt.

Mennesker blir ikke resistente mot antibiotika. Derimot kan bakterier bli resistente.

Man kan f.eks smittes av resistente bakterier selv om man aldri har brukt antibiotika selv.

Skrevet

Mennesker blir ikke resistente mot antibiotika. Derimot kan bakterier bli resistente.

Man kan f.eks smittes av resistente bakterier selv om man aldri har brukt antibiotika selv.

Mennesker er resistente mot antibiotika! Ellers hadde vi strøket med ved en kur...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...