Gå til innhold

Neglelakk på tærne...

Anbefalte innlegg

Gjest begonia
Skrevet

Er det bare meg av alle kvinner her i landet som ikke bruker farget neglelakk på tærne nå om sommeren? hehe... Fikk faktisk et stikk av en 'venninne' om at hun syntes damer uten farget neglelakk om sommeren virket ustelte! Hæ?

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

10

• Freya

9

• flisa

4

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette er første sommeren på mange år at jeg ikke har lakket neglene på tærne. Jeg føler at det ser mer velstelt ut i sandaler. Men, jeg syns ikke at andre ser ustelte ut med ulakka negler...

serendipity
Skrevet

Mine blir filt stelt og lakket med lys, lys rosa. Men noen gangner har jeg ingenting på , og ser ikke ustelt ut!

Skrevet

Jeg lakker IKKE tærne mine om sommeren.

Ser da mange uten lakkede sommertær da... :-)

Gjest lofot-torsk
Skrevet

Ja, det er vel vanlig å pynte tærne litt når de synes så mye. Enig i at det virker ganske ustelt.

Samme med fingernegler, man bør vel i det minste ha på blank lakk...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Med ulakkede tær slipper du jo å se ustelt ut når neglelakken begynner å flasse av:)

Jeg lakker mine tær, men det er fordi jeg synes det er gøy, ikke for å se stelt ut. Bruker gjerne farger som sjokkgrønn, lilla, knallblå etc.

serendipity
Skrevet

Med ulakkede tær slipper du jo å se ustelt ut når neglelakken begynner å flasse av:)

Jeg lakker mine tær, men det er fordi jeg synes det er gøy, ikke for å se stelt ut. Bruker gjerne farger som sjokkgrønn, lilla, knallblå etc.

Å det er det værste og styggeste jeg ser!!! ;-) *sorry*

Skrevet

Nei, jeg gjør det nesten aldri. Jeg tror ikke jeg er spesielt ekkel å se på av den grunn ;o)

Skrevet

Jepp, jeg lakker neglene, og synes det er fiiiiint i åpne sandaler:-)

Gjest Likili
Skrevet

Lakker aldri tåneglene. Greit nok med en helt lys farge, men f.eks grønt, blått, sort osv., synes jeg er utrolig stygt.

Skrevet

Med fare for å tråkke mange på tærne...

Jeg hadde følt meg som en gammal kjerring med røde tånegler. Kunne til nød hatt helt lyselyserosa eller blank, men det gidder jeg ikke.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Å det er det værste og styggeste jeg ser!!! ;-) *sorry*

Hehe, går bra det sjø:)

Skrevet

Akkurat lakken er det ikke så farlig med, jeg pleier å ta på lys lakk selv.

Det aller verste er imidlertid når folk går rundt med ustelte lange tånegler. For ikke å snakke om stygge, morkne, sprukne, ufilede hæler... *spy*... ;D

Skrevet

Jeg har ikke brukt neglelakk noen steder siden jeg var seksten, så nei, du er ikke den eneste. Jeg syns det er no herk ;)

Skrevet

Jeg bruker aldri neglelakk noe sted.

Folk får glo på tærne mine på eget ansvar. Jeg tror egentlig ikke det er så mange som bryr seg om dem.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg bruker aldri neglelakk noe sted.

Folk får glo på tærne mine på eget ansvar. Jeg tror egentlig ikke det er så mange som bryr seg om dem.

Støttes. :)

Skrevet

Akkurat lakken er det ikke så farlig med, jeg pleier å ta på lys lakk selv.

Det aller verste er imidlertid når folk går rundt med ustelte lange tånegler. For ikke å snakke om stygge, morkne, sprukne, ufilede hæler... *spy*... ;D

*rødmer over hælene*

Gjest den ekte noor
Skrevet

Antok det ;-)

Kanskje jeg skal variere og ta litt glitterneglelakk i dag, de ser litt ustelte ut etter en uke med trasking i Kristiansand, og det tar seg jo ikke ut:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...