Gå til innhold

Neglelakk på tærne...

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

10

• Freya

9

• flisa

4

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg bruker ikke neglelakk, men føler meg ikke ustelt av den grunn.

Skrevet

Akkurat lakken er det ikke så farlig med, jeg pleier å ta på lys lakk selv.

Det aller verste er imidlertid når folk går rundt med ustelte lange tånegler. For ikke å snakke om stygge, morkne, sprukne, ufilede hæler... *spy*... ;D

*Urk* Hælene mine blir slik hver sommer, jeg klarer ikke å hindre det. Derfor kompanserer jeg ofte med kul farge på neglene... Det er kanskje super-æsj?

Skrevet

*Urk* Hælene mine blir slik hver sommer, jeg klarer ikke å hindre det. Derfor kompanserer jeg ofte med kul farge på neglene... Det er kanskje super-æsj?

*flire*

Jeg er nok utilsiktet opptatt av sånt, vokst opp i et hus med en fotterapeut... ;D

Gjest problemer med føttene
Skrevet

Det aller verste er imidlertid når folk går rundt med ustelte lange tånegler. For ikke å snakke om stygge, morkne, sprukne, ufilede hæler... *spy*... ;D

Ja da må du holde deg langt unna meg !

Jeg har ALLTID sprukne hæler, går til fotpleier en gang i måneden for å holde beina nogenlunde i sjakk. Sprekkene er forferdelig vonde, så fotpleieren kan ikke skjære vekk altfor mye hud. Forøvrig er ikke problemet bare ved hælene, nesten hele fotbladet er tørt og sprukket.

Siden du er oppvokst hos i et hus med fotterapaut så vet du vel da at det er faktisk noen som er uforskyldte til problemet med sprukne hæler ??? Eller ...... er du ikke såpass informert .....

Gjest papirtiger
Skrevet

I min aldersgruppe så tror jeg de aller fleste lakker tåneglene..

Synes det er fint med pastellfarger nå om sommeren.

Skrevet

Jeg gjør det ikke, mye fordi jeg har så knølete og små tånegler, så det er umulig å få det fint. Men de er ikke ustelte av den grunn! Kortklipte og fine.

Skrevet

Urk, ja!

Tør ikke ha på meg pene sandaler uten å ta fotbad, file og smøre føttene først. Ser ikke akkurat delikat ut med 5 cm tjukk panserhud på hælene. ;)

Gjest Ramina
Skrevet

Det er smak og behag det som alt annet.

Har egentlig aldri hatt det men fikk for meg at jeg skulle ha det her for et par år siden.

Men så fant jeg min mann som ikke synes det er pent med neglakk og lange negler på tærne så da slapp jeg unna igjen ;)

Stelte føtter, med korte negler, helt uten fjams kan da vel se like pene ut de da.

:)

Gjest javeldå
Skrevet

Det er smak og behag det som alt annet.

Har egentlig aldri hatt det men fikk for meg at jeg skulle ha det her for et par år siden.

Men så fant jeg min mann som ikke synes det er pent med neglakk og lange negler på tærne så da slapp jeg unna igjen ;)

Stelte føtter, med korte negler, helt uten fjams kan da vel se like pene ut de da.

:)

Lange negler på tærne? Ikke rart han ikke likte det da. Fint å høre at du tør å ha egne meninger og ikke lar deg påvirke av andre forresten (ironi).

Skrevet

Lange negler på tærne? Ikke rart han ikke likte det da. Fint å høre at du tør å ha egne meninger og ikke lar deg påvirke av andre forresten (ironi).

Det er vel ikke så uvanlig å ta litt hensyn til hva partneren synes er pent og fresht, kanskje?

Gjest javeldå
Skrevet

Det er vel ikke så uvanlig å ta litt hensyn til hva partneren synes er pent og fresht, kanskje?

Freshere med bleike ustelte negler enn, stelte diskre lakkerte. Ja akkurat. Har man lilla, grønn eller blå lakk er det jo ikke akkurat fresht, men det bruker neppe vanlige folk.

Skrevet

Freshere med bleike ustelte negler enn, stelte diskre lakkerte. Ja akkurat. Har man lilla, grønn eller blå lakk er det jo ikke akkurat fresht, men det bruker neppe vanlige folk.

Ramina skrev jo at mannen syntes det var finere med korte, velstelte negler uten neglelakk, enn med lange negler med neglelakk. Du må jo klare å lese hva som står her da.

Gjest javeldå
Skrevet

Ramina skrev jo at mannen syntes det var finere med korte, velstelte negler uten neglelakk, enn med lange negler med neglelakk. Du må jo klare å lese hva som står her da.

Ja, men kjære vene ingen har da lange negler på tærne. Så enten skal de være lange med lakk, eller korte uten? Normale folk har da korte negler på tærne og da gjerne med lakk, hvis de vil se fine ut.

Klart ser det grusomt ut med lange negler på tærne.

Les hva som står skrevet da........

Skrevet

Er ikke neglelakk på tærne ganske harry egentlig?

Jeg har iallefall ikke drømt om å skulle lakke hverken finger- eller tånegler.. unntatt da kanskje en superduperlyserosa lakk, men det gidder jeg ikke.

Skrevet

Ja, men kjære vene ingen har da lange negler på tærne. Så enten skal de være lange med lakk, eller korte uten? Normale folk har da korte negler på tærne og da gjerne med lakk, hvis de vil se fine ut.

Krangledame.

Skrevet

Jeg refererte til Raminas innlegg, det var hun som hadde lange negler med lakk.

Tror du har vært litt for mye ute i sola i dag, stikk inn og kjøl ned hodet ditt.

Gjest javeldå
Skrevet

Jeg refererte til Raminas innlegg, det var hun som hadde lange negler med lakk.

Tror du har vært litt for mye ute i sola i dag, stikk inn og kjøl ned hodet ditt.

Ja, men som sagt, hadde hun lange negler på tærne er det jo ikke rart han syntes hun hadde stygge føtter.

Ja, jeg kan i det minste kjøle ned hodet, hvilken unnskyldning har du?

Gjest javeldå
Skrevet

Er ikke neglelakk på tærne ganske harry egentlig?

Jeg har iallefall ikke drømt om å skulle lakke hverken finger- eller tånegler.. unntatt da kanskje en superduperlyserosa lakk, men det gidder jeg ikke.

Neglelakk harry? Hvor i verden kommer du fra?

Skrevet

Ja, men som sagt, hadde hun lange negler på tærne er det jo ikke rart han syntes hun hadde stygge føtter.

Ja, jeg kan i det minste kjøle ned hodet, hvilken unnskyldning har du?

Du mente tydeligvis at hun burde stå på sitt, jfr innlegget ditt:

"Lange negler på tærne? Ikke rart han ikke likte det da. Fint å høre at du tør å ha egne meninger og ikke lar deg påvirke av andre forresten (ironi)."

Har du ikke lært deg hva ironi betyr, eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...