Gå til innhold

Neglelakk på tærne...

Anbefalte innlegg

Gjest javeldå
Skrevet

Du mente tydeligvis at hun burde stå på sitt, jfr innlegget ditt:

"Lange negler på tærne? Ikke rart han ikke likte det da. Fint å høre at du tør å ha egne meninger og ikke lar deg påvirke av andre forresten (ironi)."

Har du ikke lært deg hva ironi betyr, eller?

Jo, men det vet tydeligvis ikke du. Slå det opp.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

10

• Freya

9

• flisa

4

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, men kjære vene ingen har da lange negler på tærne. Så enten skal de være lange med lakk, eller korte uten? Normale folk har da korte negler på tærne og da gjerne med lakk, hvis de vil se fine ut.

Klart ser det grusomt ut med lange negler på tærne.

Les hva som står skrevet da........

joda .- mange har lange lakkerte negler på tærne - det har jeg sett -dritstygt, riktignok -men det er jo en smakssak det også :)

http://photos1.blogger.com/img/39/1955/640/Jen%20feet.jpg

syns det er stygt jeg....selv om disse ikke var spesielt lange heller.

Skrevet

Neglelakk harry? Hvor i verden kommer du fra?

Fra et sted der ingen under femti lakker tåneglene sine.

Hverken i Oslo eller andre større byer jeg har bodd i har jeg lagt merke til at unge jenter, eller damer yngre enn moren min lakker tåneglene.

Unntaket med lyselyserosa er fortsatt gjeldende, men såvidt jeg kan se er det mer aktuelt på finerneglene.

Skrevet

Du mente tydeligvis at hun burde stå på sitt, jfr innlegget ditt:

"Lange negler på tærne? Ikke rart han ikke likte det da. Fint å høre at du tør å ha egne meninger og ikke lar deg påvirke av andre forresten (ironi)."

Har du ikke lært deg hva ironi betyr, eller?

Heheehe, jeg tror ikke hun tok den.

c",)

Skrevet

Heheehe, jeg tror ikke hun tok den.

c",)

Noen som klør i kranglefingeren i dag, tydeligvis. :)

Skrevet

Jeg gjør det ikke, mye fordi jeg har så knølete og små tånegler, så det er umulig å få det fint. Men de er ikke ustelte av den grunn! Kortklipte og fine.

Samme årsak som meg det!

Eller - det er i alle fall hovedårsaken til at jeg ikke fikk det pent tidligere. Ikke så sikker på om jeg hadde lakket tåneglene nå uansett hvor fine og ikke-knølete de hadde vært.

Skrevet

Samme årsak som meg det!

Eller - det er i alle fall hovedårsaken til at jeg ikke fikk det pent tidligere. Ikke så sikker på om jeg hadde lakket tåneglene nå uansett hvor fine og ikke-knølete de hadde vært.

Hehe. Lilletåneglen er jo bare en liten dert når jeg har klipt den! Ikke mye vits i å lakkere den da, blir jo bare en klæsj neglelakk helt utenfor neglen liksom. Synes det er finest uten da.

Gjest javeldå
Skrevet

Hverken i Oslo eller andre større byer jeg har bodd i har jeg lagt merke til at unge jenter, eller damer yngre enn moren min lakker tåneglene.

Unntaket med lyselyserosa er fortsatt gjeldende, men såvidt jeg kan se er det mer aktuelt på finerneglene.

Oi, jeg kommer også fra Oslo, og ingen over 50 lakkerer neglene såvidt jeg kan se. Du har vel bodd på østkanten du da?

Alle unge jenter steller tåneglene sine i tillegg til fingerneglene. Går da til og med til pedikyr mange.

Skrevet

Oi, jeg kommer også fra Oslo, og ingen over 50 lakkerer neglene såvidt jeg kan se. Du har vel bodd på østkanten du da?

Alle unge jenter steller tåneglene sine i tillegg til fingerneglene. Går da til og med til pedikyr mange.

Bodde ikke på østkanten, nei.

Gjest jahveldå
Skrevet

Bodde ikke på østkanten, nei.

På gamlehjem da? Eller så du bare ikke normale unge folk?

Skrevet

Hvis jeg lakker dem ,så er det i en lys farge, pastell, blank, eller skimmerlys farge.

Røde tånegler er det bare gamle damer som bruker.

(samme erfaring som ceciliy).

Men det er svært sjelden jeg lakker dem.

Gjest Ramina
Skrevet

Lange negler på tærne? Ikke rart han ikke likte det da. Fint å høre at du tør å ha egne meninger og ikke lar deg påvirke av andre forresten (ironi).

En må vel ha bitte litegranne lengre negler hvis en skal ha neglakk på vel?

Uansett, som jeg skrev så har jeg ikke vært særlig begeistret for det selv, ville bare prøve, så når han heller ikke syntes særlig om det så var det jo greit å la være da.

Så kan du lese hvor mye du vil mellom linjene som i sta da vet du (ironi)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg bruker lys neglelakk, men synes ikke det virker ustelt uten leglelakk heller.

Bare ikke tåneglene er gule så. Det er ikke akkurat lekkert.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Datteren min er 14 (altså ikke så veldig gammel) og hun bor i Oslo. Hun lakker tåneglene sine.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er smak og behag det som alt annet.

Har egentlig aldri hatt det men fikk for meg at jeg skulle ha det her for et par år siden.

Men så fant jeg min mann som ikke synes det er pent med neglakk og lange negler på tærne så da slapp jeg unna igjen ;)

Stelte føtter, med korte negler, helt uten fjams kan da vel se like pene ut de da.

:)

Lange negler på tærne er ikke fint nei.

men neglelakk på tærne er fint da.

Gjest Ramina
Skrevet

Lange negler på tærne er ikke fint nei.

men neglelakk på tærne er fint da.

Nei, jeg er enig i det.

Men man må vel ha bitte litte granne lengde for at det skal se pent ut når man har negllakk eller?

Har som sakt ikke videre erfaring med det, og klipper mine rimelig korte.

Men ser jo for meg at en slik liten hvit rand (vokst negl) bør man vel ha for at det skal se pent ut med lakk.

Uansett så skiter jeg i hvordan det skal eller ikke skal være.

Mine føtter er da helt okey dem uten lange negler og lakk, og kællen "elsker" dem, faktisk ;)

Skrevet

Datteren min er 14 (altså ikke så veldig gammel) og hun bor i Oslo. Hun lakker tåneglene sine.

Jeg skal ikke påstå at ikke noen jenter gjør det, det hadde blitt for generelt.

Men jeg kan si at da jeg gikk på høgskolen gikk jeg sammen med ganske så mange unge voksne jenter, og flertallet av disse hadde ikke neglelakk som syntes. Kun en av venninnene mine kunne funnet på å lakke tåneglene sine i en lakk med farge.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg lakker IKKE tærne mine om sommeren.

Ser da mange uten lakkede sommertær da... :-)

Rart det der. For meg er neglelakk om sommeren en del av "påkledningen"

Gjest papirtiger
Skrevet

Merkelig..men de aller fleste på Blindern lakker tånegler. Sjeldent jeg ser noen som _ikke_ gjør det faktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...