Katt-ja Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Bruker ikke lakk noen steder. Ikke sminke heller, faktisk (men er mørk, så har ikke veldig behov for mascara etc...) Man skulle jo tro jeg sparte mye tid slik, hva? Ikke vet jeg hva jeg bruker den til... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Nei, jeg er enig i det. Men man må vel ha bitte litte granne lengde for at det skal se pent ut når man har negllakk eller? Har som sakt ikke videre erfaring med det, og klipper mine rimelig korte. Men ser jo for meg at en slik liten hvit rand (vokst negl) bør man vel ha for at det skal se pent ut med lakk. Uansett så skiter jeg i hvordan det skal eller ikke skal være. Mine føtter er da helt okey dem uten lange negler og lakk, og kællen "elsker" dem, faktisk Ja dine føtter er sikkert helt ok. For meg er neglelakk om sommeren en del av "påkledningen". Har blitt en vane, og føler at det er noe som mangler uten.Men liker best lys lakk. Nei, neglene må ikke være lange(urk). Mine er korte. Utenom stortåa blir det bare en tynn stripe å lakke, og lilletåa nesten bare en prikk:o) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg skal ikke påstå at ikke noen jenter gjør det, det hadde blitt for generelt. Men jeg kan si at da jeg gikk på høgskolen gikk jeg sammen med ganske så mange unge voksne jenter, og flertallet av disse hadde ikke neglelakk som syntes. Kun en av venninnene mine kunne funnet på å lakke tåneglene sine i en lakk med farge. Kanskje motene har forandret seg litt? 0 Siter
cecily Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Merkelig..men de aller fleste på Blindern lakker tånegler. Sjeldent jeg ser noen som _ikke_ gjør det faktisk. Kanskje universitetsutdannete lakker og høgskoleutdannete ikke lakker? På HiO lakket ikke flertallet med fargelakk, såvidt jeg kunne se iallefall. Jeg syns at vanlige stelte føtter med vanlig klippete og stelte tær er finere enn tær med fargelakk. Det er min personlige mening. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Merkelig..men de aller fleste på Blindern lakker tånegler. Sjeldent jeg ser noen som _ikke_ gjør det faktisk. *LOL* Har du studert tåneglene til "de fleste" på Blindern? 0 Siter
cecily Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Kanskje motene har forandret seg litt? Døh! Nå er ikke jeg sååå gammel da! Det er jo mulig, selvfølgelig da. Eller at vi har et generasjonsskifte, der de yngste jentene lakker med farglakk. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Ja dine føtter er sikkert helt ok. For meg er neglelakk om sommeren en del av "påkledningen". Har blitt en vane, og føler at det er noe som mangler uten.Men liker best lys lakk. Nei, neglene må ikke være lange(urk). Mine er korte. Utenom stortåa blir det bare en tynn stripe å lakke, og lilletåa nesten bare en prikk:o) " lilletåa nesten bare en prikk" *ler* Sånn er lilletotten min også, bare en tynn strek når den er klippet Skjønner at det er morsomt å pynte seg også der nå i disse hærlige sommerdager. De jeg har sett har hatt ganske lange negler, og rød negllakk!! Hver sin smak, synes ikke det ene er vakrere enn det andre jeg da, men utseende på føtter er jammen individuellt da. Det finnes mange mindre pene bein for å si det sånn. Jeg er rimelig trygg på mine, mannen min er ganske "fotfreak" så når han sier jeg har pene føtter og søte tær...ja da må det nesten være sant 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 *LOL* Har du studert tåneglene til "de fleste" på Blindern? Lett å legge merke til slikt når folk går med sandaler. Ustelte føtter i sandaler er noe av det ekleste jeg ser.. 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Kanskje universitetsutdannete lakker og høgskoleutdannete ikke lakker? På HiO lakket ikke flertallet med fargelakk, såvidt jeg kunne se iallefall. Jeg syns at vanlige stelte føtter med vanlig klippete og stelte tær er finere enn tær med fargelakk. Det er min personlige mening. I så tilfelle er jeg unntaket som bekrefter regelen 0 Siter
laban Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Kanskje universitetsutdannete lakker og høgskoleutdannete ikke lakker? På HiO lakket ikke flertallet med fargelakk, såvidt jeg kunne se iallefall. Jeg syns at vanlige stelte føtter med vanlig klippete og stelte tær er finere enn tær med fargelakk. Det er min personlige mening. Jeg kan forsikre deg at det finnes minst én universitetsutdannet kvinne under 50 år som er født og bosatt i Oslo øst for Akerselva, som ikke bruker neglelakk. Men jeg vet ikke om det foreligger noen gjennomgripende forskningsresultater på temaet :-) 0 Siter
Gjest javeldhå Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Døh! Nå er ikke jeg sååå gammel da! Det er jo mulig, selvfølgelig da. Eller at vi har et generasjonsskifte, der de yngste jentene lakker med farglakk. er du gretten? 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg kan forsikre deg at det finnes minst én universitetsutdannet kvinne under 50 år som er født og bosatt i Oslo øst for Akerselva, som ikke bruker neglelakk. Men jeg vet ikke om det foreligger noen gjennomgripende forskningsresultater på temaet :-) To, om du fraviker kravet om fødested. 0 Siter
laban Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 To, om du fraviker kravet om fødested. Vi må få satt en stipendiat på saken snarest. 0 Siter
cecily Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 er du gretten? Ikke særlig! Du burde imidlertid se på rettskrivingen din. Og klage på provokasjonskurset du tok, det duger ikke dette her, ser du. 0 Siter
cecily Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg kan forsikre deg at det finnes minst én universitetsutdannet kvinne under 50 år som er født og bosatt i Oslo øst for Akerselva, som ikke bruker neglelakk. Men jeg vet ikke om det foreligger noen gjennomgripende forskningsresultater på temaet :-) Beklager, beklager. Tråkket jeg deg på tærne? Jeg trekker tilbake hypotesen med omgående virkning. hehe c",) 0 Siter
flisa Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg kan forsikre deg at det finnes minst én universitetsutdannet kvinne under 50 år som er født og bosatt i Oslo øst for Akerselva, som ikke bruker neglelakk. Men jeg vet ikke om det foreligger noen gjennomgripende forskningsresultater på temaet :-) jeg skal ta en kikk i kantina i morgen og ta en vareopptelling. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Døh! Nå er ikke jeg sååå gammel da! Det er jo mulig, selvfølgelig da. Eller at vi har et generasjonsskifte, der de yngste jentene lakker med farglakk. Vet ikke hva du mener med farglakk. Lys rosa bruker både hun og jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Kanskje universitetsutdannete lakker og høgskoleutdannete ikke lakker? På HiO lakket ikke flertallet med fargelakk, såvidt jeg kunne se iallefall. Jeg syns at vanlige stelte føtter med vanlig klippete og stelte tær er finere enn tær med fargelakk. Det er min personlige mening. Hihi, datteren min går på HiO og hun lakker neglene. Så hvis hun er den eneste så finner du raskt ut hvem hun er ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg bruker ikke neglelakk på tærne. Jeg syns det ser så teit ut. :-D 0 Siter
Zarine Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Personleg syns eg neglelakk på tærne er heilt forferdeleg ulekkert. Og på meg er det slett ikkje fint. Så må no folk berre syns eg er så ustelt som dei berre vil. Har dei ikkje anna for seg, så same for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.