Gjest Flystripa Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Negllakk på tærne er grusomt. På tåneglene er det derimot dritlekkert ;o) Jeg foretrekker perlemorsfarget. 0 Siter
Gjest levelenge Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Over 80 innlegg om neglelakk på tånegler!!! Har man ikke noe mer givende å diskutere?? - hehe 0 Siter
Freya Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Over 80 innlegg om neglelakk på tånegler!!! Har man ikke noe mer givende å diskutere?? - hehe Begonia ante nok ikke at dette var et så kontroversielt tema. 0 Siter
Gjest jahveldå Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 En må vel ha bitte litegranne lengre negler hvis en skal ha neglakk på vel? Uansett, som jeg skrev så har jeg ikke vært særlig begeistret for det selv, ville bare prøve, så når han heller ikke syntes særlig om det så var det jo greit å la være da. Så kan du lese hvor mye du vil mellom linjene som i sta da vet du (ironi) selvsagt skal man ikke ha lange negler på tærne selv om man har på lakk! Hvor har du fått det fra? Man skal da ikke slutte å stelle neglene for om man lakkerer dem. Neglene der skal alltid være kortklipte og snertne og med lakk er penest. Men ser jo mange folk uten, men det er jo heller triste folk da, kjedelige klær og kjedelig utseende generelt. Og ofte litt eldre damer. 0 Siter
laban Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 selvsagt skal man ikke ha lange negler på tærne selv om man har på lakk! Hvor har du fått det fra? Man skal da ikke slutte å stelle neglene for om man lakkerer dem. Neglene der skal alltid være kortklipte og snertne og med lakk er penest. Men ser jo mange folk uten, men det er jo heller triste folk da, kjedelige klær og kjedelig utseende generelt. Og ofte litt eldre damer. "Men ser jo mange folk uten, men det er jo heller triste folk da, kjedelige klær og kjedelig utseende generelt. Og ofte litt eldre damer." Du synes ikke du overforenkler aldri så lite nå? 0 Siter
Gjest jahveldå Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 "Men ser jo mange folk uten, men det er jo heller triste folk da, kjedelige klær og kjedelig utseende generelt. Og ofte litt eldre damer." Du synes ikke du overforenkler aldri så lite nå? Du, jeg må da kunne si hvordan jeg oppfatter en ting uten at du skal påstå jeg forenkler. Sånn JEG opplever det så er det triste, kjedelige, gjerne eldre folk som ikke gidder stelle seg såpass. Hva du opplever kan være noe annet, ikke sant? Kommer ann på hva slags folk vi omgås, hvor vi bor, og alderen vår. 0 Siter
tiliti Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 *LOL* Har du studert tåneglene til "de fleste" på Blindern? Doktorgrad i tånegl-studier :-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 selvsagt skal man ikke ha lange negler på tærne selv om man har på lakk! Hvor har du fått det fra? Man skal da ikke slutte å stelle neglene for om man lakkerer dem. Neglene der skal alltid være kortklipte og snertne og med lakk er penest. Men ser jo mange folk uten, men det er jo heller triste folk da, kjedelige klær og kjedelig utseende generelt. Og ofte litt eldre damer. "selvsagt skal man ikke ha lange negler på tærne selv om man har på lakk! Hvor har du fått det fra? Man skal da ikke slutte å stelle neglene for om man lakkerer dem." -- Det er noe som heter "en mellomting da vet du. Og det kan vel knappt kalles "å ikke stelle dem" om man sparer en tynn hvit stripe. "Neglene der skal alltid være kortklipte og snertne og med lakk er penest. Men ser jo mange folk uten, men det er jo heller triste folk da, kjedelige klær og kjedelig utseende generelt. Og ofte litt eldre damer." -- For et snertent utsagn. Så lakkerte og ikke lakkerte tær går hånd i hånd med klær og alder? *lukter fjortis* 0 Siter
Gjest jahveldå Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 "selvsagt skal man ikke ha lange negler på tærne selv om man har på lakk! Hvor har du fått det fra? Man skal da ikke slutte å stelle neglene for om man lakkerer dem." -- Det er noe som heter "en mellomting da vet du. Og det kan vel knappt kalles "å ikke stelle dem" om man sparer en tynn hvit stripe. "Neglene der skal alltid være kortklipte og snertne og med lakk er penest. Men ser jo mange folk uten, men det er jo heller triste folk da, kjedelige klær og kjedelig utseende generelt. Og ofte litt eldre damer." -- For et snertent utsagn. Så lakkerte og ikke lakkerte tær går hånd i hånd med klær og alder? *lukter fjortis* Lange tånegler er grusomt, uansett. Ja, om det lukter fjortiss er kanskje ikke det så rart, det er nemlig unge folk som pynter og steller seg mest. Gamle damer som deg? Som har bikka 40 og oppover bryr seg ikke så mye med pynting og stell lenger. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Lange tånegler er grusomt, uansett. Ja, om det lukter fjortiss er kanskje ikke det så rart, det er nemlig unge folk som pynter og steller seg mest. Gamle damer som deg? Som har bikka 40 og oppover bryr seg ikke så mye med pynting og stell lenger. *ler rått* Lev i trua du snuppa... 0 Siter
Gjest jahveldå Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 *ler rått* Lev i trua du snuppa... Trua på hva da? Uff, slike som deg er slitsomme. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Trua på hva da? Uff, slike som deg er slitsomme. Ja, du skjønner...jeg er gammel, kjedelig, har ulakkerte negler...og i det hele tatt et forferdelig liv.... Så jeg bare mååååå..... *snufs* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.