Gå til innhold

Ny beskjed fra min kjære datter.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Pappaen kjører henne til toget nå. Hun skal på hyttetur med en venninne og hennes foreldre.

Så finner jeg en beskjed til meg.

Mamma!

Jeg ber på mine knær om at du henger opp vasken i vaskemaskinen og vasker litt mere klær for meg.(Så hun hadde altså satt på en vaskemaskinen selv ihvertfall)

På forhånd tusen takk!

Ha ha, ja den var i hvertfall litt bedre enn den forrige beskjeden.

For prøve å ta igjen noe av det forsømte da.

mariaflyfly
Skrevet

Hun har ihvertfall skjønt tegninga. ;)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

høres ut som du har en morsom datter ihvertfall :) høres kanskje ikke like morsomt ut for deg, men...

Skrevet

Hehe... Kan du ikke gi lappen til pappaen da? Stryke ut ordet mamma og skrive pappa istedet. :P

Skrevet

Det aner meg at du ikke klarte å motstå den der? Det hadde ikke jeg gjort heller! :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det aner meg at du ikke klarte å motstå den der? Det hadde ikke jeg gjort heller! :o)

Nei, fikk unna en del i dag.

Har vært skikkelig husmordag i dag, men jeg lengtet til badestranden.

Håper det blir fint vær i morgen også. Da skal jeg bare kose meg ihvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...