Gjest KariKruskakli Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Pappaen kjører henne til toget nå. Hun skal på hyttetur med en venninne og hennes foreldre. Så finner jeg en beskjed til meg. Mamma! Jeg ber på mine knær om at du henger opp vasken i vaskemaskinen og vasker litt mere klær for meg.(Så hun hadde altså satt på en vaskemaskinen selv ihvertfall) På forhånd tusen takk! Ha ha, ja den var i hvertfall litt bedre enn den forrige beskjeden. For prøve å ta igjen noe av det forsømte da. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 høres ut som du har en morsom datter ihvertfall høres kanskje ikke like morsomt ut for deg, men... 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hehe... Kan du ikke gi lappen til pappaen da? Stryke ut ordet mamma og skrive pappa istedet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Det aner meg at du ikke klarte å motstå den der? Det hadde ikke jeg gjort heller! ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Det aner meg at du ikke klarte å motstå den der? Det hadde ikke jeg gjort heller! ) Nei, fikk unna en del i dag. Har vært skikkelig husmordag i dag, men jeg lengtet til badestranden. Håper det blir fint vær i morgen også. Da skal jeg bare kose meg ihvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.