Gå til innhold

Noen fler som har fått brev fra TK?

Anbefalte innlegg

kreativ1365380881
Skrevet

Fikk brev fra TK i dag om endring av virkningstidspungt i uførepensjon. Det står bl.a. "Fylkestrygdekontoret har den 30.06-05 tatt saken din opp til ny behandling. Virkningstidspungtet for innvilgelse av uførepensjon er endret fra x.x.2004 til og gjelde x.x.2000 (altså ca 4 år tidligere)". Det står at dette er på bakgrunn av nye retningslinjer i folketrygdlovens § 22-12. Videre står det at jeg vil få nytt pensjonsbrev, og at de vil avregne etterbetalingen mot andre ytelser jeg har fått i etterbetalingsperioden.

Dette kom overaskende på meg. Jeg håper jeg får etterbetalt noe. Er det fler uføre som har fått lignende brev?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...