Gjest Hva synes du? Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Serviceinnstilt og menneskekjær medarbeider søker nye utfordringer ! Takker for koselig telefonsamtale i dag. Som avtalt etter denne legger jeg min cv samt dette interessebrevet på xxx for gjennomlesning når du kommer tilbake igjen. Som min CV viser så har jeg erfaring innen kontortjenester og innen diverse serviceyrker. Jeg er således vant med og glad i å omgåes mennesker. Jeg har noe utdanning innen xxx og har generelt interesse for det. Jeg er en selvstendig person som lett kommer i kontakt med andre mennesker. Er humoristisk men kan også jobbe fattet og rolig. Jeg bevarer roen i hektiske situasjoner og er flink til å gi av meg selv. Jeg er voksen, samboer og har to barn på xxx og xxx år. Lever et stille og rolig liv med xxx, xxx og hjemmekos som de største hobbyene. I sommer jobber jeg som sommer – og tilkallingsvikar på xxx, men er fri til nytt arbeid fra september av. Håper jeg kan være en resurs for dere i fremtiden. Med vennlig hilsen 0 Siter
Flyberta Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Stort sett bra;-) Varier språket litt mer, f. eks. der du skriver "innen" to ganger tett på hverandre. Ikke begynn to avsnitt med "som". Ressurs skrives med to s´er. Stå på! 0 Siter
Gjest Hva synes du? Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Stort sett bra;-) Varier språket litt mer, f. eks. der du skriver "innen" to ganger tett på hverandre. Ikke begynn to avsnitt med "som". Ressurs skrives med to s´er. Stå på! Endringene er utført. Tusen takk 0 Siter
Gjest Hva synes du? Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Bra, men "omgås", ikke "omgåes"! Feil rettet. Tusen takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.