Gå til innhold

Liten overdose?


Soria

Anbefalte innlegg

Et par ganger i uka kanskke tar jeg tre stesoig og tre zopiklone for å få sove tidlig. Kan det regnes som overdoser når deet ikke er forsøk på selvmord?

Hva om man drikker litt konjakk i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramina

Med eller uten konjakk - eller annen alkohol - vil det nok bli katogorisert som overdose.

Det ligger vel i navnet også..."over dose", inntak over dosering av medikament.

Men forsøk på selvmord blir det vel ikke satt til, det blir vel behandla som det men i samtale med psykolog etter behandling vil det jo komme fram at det var "ufrivillig".

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stått over cognacen da men synes ikke tre stesolid for å sovne tidlig gjør noe. Men hva sier legen din da?

Legen min hadde vært happy for det medisinforbruket der ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medikamentene utgjør ingen "overdose", men er sannsynligvis ikke i samsvar med det du har avtalt med legen? (Du sier forøvrig ikke noe om styrken på tablettene, det er stor forskjell på om du tar 3x2mg stesolid eller 3x5mg).

Du vet selv om dette er selvdestruktivitet eller et desperat forsøk på å løse et søvnproblem. Dersom det er selvdestruktivitet, så er du erfaren nok til å vite at "mye vil ha mer", så da bør du diskutere dette med de som for tiden er dine behandlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde stått over cognacen da men synes ikke tre stesolid for å sovne tidlig gjør noe. Men hva sier legen din da?

Legen min hadde vært happy for det medisinforbruket der ;o)

Tror ikke legen din hadde likt om du tok 3 ganger anbefalt dose innsovningsmedisin kombinert med 15 mg stesolid (hvis det er 5 mg tabletter), særlig ikke i kombinasjon med alkohol. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke legen din hadde likt om du tok 3 ganger anbefalt dose innsovningsmedisin kombinert med 15 mg stesolid (hvis det er 5 mg tabletter), særlig ikke i kombinasjon med alkohol. Eller?

Sorry, jeg trodde ikke stesolid var så ille.

Jeg svarte nok for fort, det er for varmt i dag tror jeg, hjernen følger ikke helt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...