Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ramina

Kjøp fotrasp, gjerne på apoteket.

Ta en laaaangt varmt bad, eller fotbad, slik at føttene blir myket skikkelig opp.

Tørk dem, og rasp i veg :)

Smør dem inn med en god krem etterpå.

Alternativt...bestill time til pedicure hvor de skraper det bort, klipper og steller negler, og smører føttene...mmmmmm

:)

Ta en laaaangt varmt bad, eller fotbad, slik at føttene blir myket skikkelig opp.

Alternativt...bestill time til pedicure hvor de skraper det bort, klipper og steller negler, og smører føttene...mmmmmm

Man skal raspe av det tørre og harde før fortbadet, for å hindre at huden sprekker .... har jeg hørt. :-)

Gjest Ramina

Man skal raspe av det tørre og harde før fortbadet, for å hindre at huden sprekker .... har jeg hørt. :-)

Javel...kanskje rett det, men det har aldri skjedd meg iallefall.

Har fulgt "oppskriften" min jeg og fått fine og myke føtter, alltid uten sprekker.

Men uansett så er det ikke noe problem å file dem før heller da, så innskriver kunne kanskje gjøre det okke som, sånn just in case.

Å dra til pedicuretime er uansett verdt pengene, dæssiken å gøtt ;)

Annonse

Javel...kanskje rett det, men det har aldri skjedd meg iallefall.

Har fulgt "oppskriften" min jeg og fått fine og myke føtter, alltid uten sprekker.

Men uansett så er det ikke noe problem å file dem før heller da, så innskriver kunne kanskje gjøre det okke som, sånn just in case.

Å dra til pedicuretime er uansett verdt pengene, dæssiken å gøtt ;)

Man bør visst file både før og etter. Så da lærte vi noe nytt i dag og! ;-)

http://www.mozon.no/hud_og_h_r/fotpleie/7_tips_som_gir_deg_pene_ben

Gjest Ramina

Man bør visst file både før og etter. Så da lærte vi noe nytt i dag og! ;-)

http://www.mozon.no/hud_og_h_r/fotpleie/7_tips_som_gir_deg_pene_ben

Oki doki...får prøve å ta det til etterretning da se ;)

Den "oppskriften" der hørtes bare helt vidundelig ut.

Gjest hard hud

Jeg har problembein, og går til fotpleier iallefall en gang i måneden, der har jeg fått beskjed om IKKE å bruke (aluminiums)rasp til beina.

Bruk heller en fil (ikke aluminium), men sånn fil som er lik på sandpapir.

Har du masse hard hud, kost på deg en time hos fotpleieren slik at h*n tar det verste, så holder du heller beina ved like etter den timen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...