Gjest vilhaglatthår Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg har halvlangt hår som er oppklippet. Vil bruke glattekrem får å dempe kruset og litt bølget hår. Hvilke er bra uten å måtte bruke glattekrem og hårtørker? 0 Siter
Lora Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Ingen. Du må bruke glattekrem sammen med glattetang. Glattekrem alene gjør ingen nytte. 0 Siter
Gjest RedHot Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Ingen. Du må bruke glattekrem sammen med glattetang. Glattekrem alene gjør ingen nytte. det fins kremer du ikke trenger glattejern til. Men du må ha hårtørrer. SOYSMOOTHIE straightening tonic funker glimrende på meg. 0 Siter
Aryane Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 det fins kremer du ikke trenger glattejern til. Men du må ha hårtørrer. SOYSMOOTHIE straightening tonic funker glimrende på meg. Jeg bruker vanlig silkeolje, fungerer greit, men best sammen med glattetang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.