Gå til innhold

Hva slags vær er dere?

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

15

• favn

7

• tonie

5

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde bare glade svar jeg - og vips, så var jeg:

Du er et gråvær

Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hadde bare glade svar jeg - og vips, så var jeg:

Du er et gråvær

Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!

Sommerbris på meg.

Gjest batteri
Skrevet

ble solstråle jeg....ikke at jeg har tro på at det stemmer bestandig men...:)

Skrevet

Du er en sommerbris

Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket.

Som alle andre, ser det ut for. :)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Sommerbris(!) Ser mange andre også får det så det er nok "sekkeposten". I virkeligheten er jeg nok et tordenvær.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg er en solstråle!! ;O)

Skrevet

Solstråle!

Jeg er virkelig alltid blid og glad. :D

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Solstråle!

Jeg er virkelig alltid blid og glad. :D

Det tror jeg. Nå har jeg mista linken til fotoalbumet ditt igjen. Da du sikkert oppdaterer, vil jeg gjerne se?

Skrevet

Det tror jeg. Nå har jeg mista linken til fotoalbumet ditt igjen. Da du sikkert oppdaterer, vil jeg gjerne se?

Ja, for den legges jo ut på åpent forum her støtt og stadig.

Menne... skal se om jeg ikke kan klare å sende en mail, hvis jeg husker hvem du er da.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, for den legges jo ut på åpent forum her støtt og stadig.

Menne... skal se om jeg ikke kan klare å sende en mail, hvis jeg husker hvem du er da.

[email protected]

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Mail allerede sendt gitt. ;)

Takk, har svart:-)

Skrevet

Du er en sommerbris

Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket

matildes mor
Skrevet

Ooooops-her i gården blir det torden....Men det var jo som forventet;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...