Aryane Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Solstråle! Jeg er virkelig alltid blid og glad. Jeg er en solstråle!!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Solstråle var jeg. Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg er visst en "lett sommerbris" *ler* Det er jeg også :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ja, for den legges jo ut på åpent forum her støtt og stadig. Menne... skal se om jeg ikke kan klare å sende en mail, hvis jeg husker hvem du er da. Bilde????...hæ?? Fikk du tatt ut vinduet? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Bilde????...hæ?? Fikk du tatt ut vinduet? Ikke meg det er bilder av nei... Vinduet? Det kommer vi ikke til å prøve på på et par uker tror jeg. Først må jeg klare å rydde i alt som ligger i sofaen, og så må jeg få noen til å komme hit og se på sofaen, og så må de bestemme seg for om de skal ha den eller ikke, og så eventuelt finne noen som gidder/orker og har lyst til å bære og kjøre den avgårde, og SÅ tenker jeg vi kan begynne å tenke på vinduet. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ikke meg det er bilder av nei... Vinduet? Det kommer vi ikke til å prøve på på et par uker tror jeg. Først må jeg klare å rydde i alt som ligger i sofaen, og så må jeg få noen til å komme hit og se på sofaen, og så må de bestemme seg for om de skal ha den eller ikke, og så eventuelt finne noen som gidder/orker og har lyst til å bære og kjøre den avgårde, og SÅ tenker jeg vi kan begynne å tenke på vinduet. Såpass? Det var litt av en prosess:-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det er jeg også :-) Fin nyhet da, å være sommerbris ække gæli (lo når jeg skulle begynne på testen...var sikker på at jeg skulle score "farlig storm" eller noe i den duren...) 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Fin nyhet da, å være sommerbris ække gæli (lo når jeg skulle begynne på testen...var sikker på at jeg skulle score "farlig storm" eller noe i den duren...) Jeg trodde jeg var sånn glad og lett jeg - og så ble jeg gråvær. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg trodde jeg var sånn glad og lett jeg - og så ble jeg gråvær. Næmmen...huff da... Ja, noen må jo få smellen den vegen også....kanskje de bytta om på oss, hvis vi var der samtidig mener jeg *ler* 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Næmmen...huff da... Ja, noen må jo få smellen den vegen også....kanskje de bytta om på oss, hvis vi var der samtidig mener jeg *ler* Der har du det! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Ikke meg det er bilder av nei... Vinduet? Det kommer vi ikke til å prøve på på et par uker tror jeg. Først må jeg klare å rydde i alt som ligger i sofaen, og så må jeg få noen til å komme hit og se på sofaen, og så må de bestemme seg for om de skal ha den eller ikke, og så eventuelt finne noen som gidder/orker og har lyst til å bære og kjøre den avgårde, og SÅ tenker jeg vi kan begynne å tenke på vinduet. "Ikke meg det er bilder av nei" Det var det vel:-) Et ordentlig flott par. Flotte bilder. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Der har du det! Okey, sorry... *gir flisa mitt sommerbrisstempel* 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Og da måtte jeg kapitulere og ta testen jeg også (venter på lunch)... Solstråle, gitt! Og så jeg som er så glad i tordenvær... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Og da måtte jeg kapitulere og ta testen jeg også (venter på lunch)... Solstråle, gitt! Og så jeg som er så glad i tordenvær... Det _må_ jo være no-feil med den testen:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det _må_ jo være no-feil med den testen:-) Tydeligvis 0 Siter
Kvinna Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kopierer det flisa svarte, jeg... Får si som Per Aabel da han ble "antastet" av G8-demonstranter i Oslo for noen år siden: "Også meg da! jeg som er så snill og god"! Hadde bare glade svar jeg _også_- og vips, så var jeg: Du er et gråvær Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg er nok et skikkelig uvær. Skulle kanskje sjekket den linken din, kan jo bli gledelig overrasket... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg er nok et skikkelig uvær. Skulle kanskje sjekket den linken din, kan jo bli gledelig overrasket... Du er en sommerbris Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket. Så feil kan man ta... :-D Setning to er i alle fall direkte løgn, hehe... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg. Ja ja jeg var sikker på at jeg var et skikkelig uvær, men slik feil kan man ta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.