Gå til innhold

Hoven etter bruk av epilator

Anbefalte innlegg

Gjest vondtunderarmen
Skrevet

Ble litt inspirert av innleggene om epilator her, og kjøpte meg en Philips Satinelle i dag.

Men etter å ha tatt leggene uten at det gjorde så veldig vondt, ble jeg litt ivrig og prøvde meg under armene. Auauaua, angre angre angre!!! Det blødde litt til å begynne med, og selv om det er ca 4 timer siden jeg gjorde det er det fortsatt veldig vondt og hovent under den ene armen.

Noen lignende erfaringer? Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få ned hevelsen? Eventuelt forhindre dette til senere?

Skrevet

Rense med pyrisept er vel sikker det eneste og håpe på en bedre dag i morgen.

Skrevet

blødde og og fikk skikkelig hovent utslett. skifta istedet til sånn som bare kutter hårene og ikke napper. funka:)

Skrevet

Rense med pyrisept er vel sikker det eneste og håpe på en bedre dag i morgen.

au.....høres skikkelig vondt ut.... Prøv med aloeveragel, det lindrer. Pakk eventuelt noen isbiter inn i et håndkle og hold det på.

Gjest Dardy
Skrevet

Jeg ble også litt hoven, og det blødde litt første gang.

Men prøv flere ganger, så lover jeg deg at huden din blir helt fin. Huden må herdes litt, vet du.

Jeg la på en pose med erter fra fryseren, og fikk kjølt det godt ned. Men blødningen forsvinner snart, det er jeg sikker på.

*Stryker seg på glatte legger*

Gjest vondtunderarmen
Skrevet

Hvor mye kostet epilatoren?

jeg kjøpte den til 599 på expert. var utolmodig og så ikke etter prisen flere steder. i følge en test jeg så skåra philips bedre enn braun, så derfor denne.

fortsatt litt vondt, men etter noen runder med aloe vera er det blitt bedre. blir nok ingen flere forsøk under armen på ei stund. men leggene ble fiiiiine :)

Skrevet

Jeg orker ikke tanken på å ta under armene.

Leggene så rare ut de første gangene de også, lærte meg å ta dem dagen før jeg regnet med å bruke skjørt eller shorts. Nå går det fint å ta dem like før jeg skal ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...