Gå til innhold

HVA ER DET MED MEG EGENTLIG?

Anbefalte innlegg

KIKKIS1365380883

JEG HAR ETT PROB. JEG ER 22 ÅR, HAR TO BARN MED 18 MND MELLOMROM. MINSTEN ER 5 MND. JEG HAR DEN SISTE MND MISTET EN DEL HÅR (HODET) DET ANDRE ER AT JEG HAR MISTET MENS MIN. JEG HAR ALLTID HATT DEN REGELMESSIG, DEN HAR KOMMET DEN 9 HVER MND ETTER AT JEG FIKK MINSTEN. MEN NÅ ER DEN BORTE, DEN DAGEN JEG VENTET MENS (HOVNET BRYSTET MITT LITT OPP) ER ØM, LITT SMERTE INNIMELLOM.... FOR DET MESTE DA JEG BERØRER BRYSTET, JEG ANER IKKE HVORDAN BRYSTET SKAL VÆRE, OM DEN ELLER DEN KULEN ELL HVA DET NO ENN ER SKAL VÆRE DER ELLER IKKE. JEG HAR ALDRI BRUKT ANNEN PREV ENN KONDOM. KAN DETTE VÆRE KREFT? JEG ER LIVREDD FOR HVA SOM FEILER MEG. MIN FARMOR DØDE UNG AV BRYSTKREFT.... ELLERS ER DET KUN DIABETES I MIN FAM.. MIN FAR HAR DET OG MIN ONKEL (MORSSIDEN) I SVANGERSKAPET HADDE JEG DÅRLIG MED JERN, MÅ INNRØMME AT JEG IKKE ER NOE FLINK TIL Å TA DE TAB... LEGEN MIN SIER AT DET IKKE ER NOE Å BRY SEG OM, ENNÅ HAN IKKE HAR SETT PÅ MEG... HAR TATT GRAVIDTEST, DEN VAR NEG. FORRESTEN MN MOR HADDE SVANGERSKAPS FORGIFTNING MED DEN SISTE, HUN FIKK BARN DA HUN VAR PASSERT 43....... HVA FEILER DET MEG? JEG HAR RETT Å SLETT ANGST.. JEG ER HELT UTENFOR.. VET IKKE HVA JEG SKAL TA MEG TIL... HVA KAN DET EGENTLIG FEILE MEG?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190643-hva-er-det-med-meg-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så og si ALLE mister "tonnevis" med hår når babyen er 3-4 mnd, og det varer en god stund. Så det "symptomet" bør du bare legge på hylla iallefall.

Klump i puppen, kan det være tett melkegang? Prøv å massere løst mens babyen spiser, fra utsiden og inn mot der babyen suger. Løst altså! Men hvis du ikke ammer vet jeg ikke.

Og jeg er ingen lege altså. ;) Dessuten har du sikkert en knapp på tastaturet som heter Caps Lock, hvis du trykker på den så slår du av funksjonen som gjør at du kun skriver store bokstaver, det kan nemlig være vanskelig å lese.

KIKKIS1365380883

Så og si ALLE mister "tonnevis" med hår når babyen er 3-4 mnd, og det varer en god stund. Så det "symptomet" bør du bare legge på hylla iallefall.

Klump i puppen, kan det være tett melkegang? Prøv å massere løst mens babyen spiser, fra utsiden og inn mot der babyen suger. Løst altså! Men hvis du ikke ammer vet jeg ikke.

Og jeg er ingen lege altså. ;) Dessuten har du sikkert en knapp på tastaturet som heter Caps Lock, hvis du trykker på den så slår du av funksjonen som gjør at du kun skriver store bokstaver, det kan nemlig være vanskelig å lese.

ja... jeg vet det.. nei, ammer ikke... takk for ine synspunkter

Jeg vet ikke hva dette er, men be om å få en skikkelig utredning om det fortsetter.

Forresten, en kul i brystet kan godt være en godartet og helt ufarlig kul, fx en bindevevsknute. Ikke uvanlig. Man kan be om å få time til mammografi for å få sjekket brystene. Finner de en kul som de er usikker på hva er, så vil den undersøkes, for å finne ut om den er godartet eller ei. Som regel er den det! Selv om den er godartet kan man få den fjernet, hvis man fx er urolig for om den kan utvikle seg til å bli ondartet.

Lykke til, det går nok helt fint :-)

KIKKIS1365380883

Jeg vet ikke hva dette er, men be om å få en skikkelig utredning om det fortsetter.

Forresten, en kul i brystet kan godt være en godartet og helt ufarlig kul, fx en bindevevsknute. Ikke uvanlig. Man kan be om å få time til mammografi for å få sjekket brystene. Finner de en kul som de er usikker på hva er, så vil den undersøkes, for å finne ut om den er godartet eller ei. Som regel er den det! Selv om den er godartet kan man få den fjernet, hvis man fx er urolig for om den kan utvikle seg til å bli ondartet.

Lykke til, det går nok helt fint :-)

tusen takk for dine synspunkter....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...