tiliti Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hehe, jeg har jo unge selv men er ikke vant til slikt. Er på feriebesøk og her hyl-skrikes det for tredje kvarteret på rad, og smeller og bråker .. ungen er 3-5 år gammel. Det er visst mye skriking der nede fra, men mamma (som bor her) har jo ikke hatt unger på år og dag og aner jo neppe hva som er normalen. Man må jo passe sine egne saker vet jeg, men åssen vet man når noe faktisk er galt? 0 Siter
Aryane Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Vet du at det er voksne tilstede der nede? En venn av meg hadde en leieboer i kjelleren en gang, ungen skrek en hel kveld, til slutt gikk han ned for å høre om han kunne hjelpe henne med noe, ingen åpnet. Til slutt så han seg nødt til å låse seg inn, og fant ungen alene i grindsengen. det viste seg at moren hadde dratt på byen............uten barnevakt. Men sannsynligvis er det vel bare en som er i trassalderen? Kjenner moren din folkene under? 0 Siter
tiliti Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 Vet du at det er voksne tilstede der nede? En venn av meg hadde en leieboer i kjelleren en gang, ungen skrek en hel kveld, til slutt gikk han ned for å høre om han kunne hjelpe henne med noe, ingen åpnet. Til slutt så han seg nødt til å låse seg inn, og fant ungen alene i grindsengen. det viste seg at moren hadde dratt på byen............uten barnevakt. Men sannsynligvis er det vel bare en som er i trassalderen? Kjenner moren din folkene under? Ja, jeg hørte en voksen nå. Er nok bare trassalderen. Men huff. 1t 15 minutter - harde greier med skikkelig grining i fistel og ordentlig gråte-hoste. 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kanskje som mitt barnebarn som sluttet med smukk denne uka - det gikk bra i 3 netter - så var det HYL i en natt - men nå er det bra igjen. 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kanskje som mitt barnebarn som sluttet med smukk denne uka - det gikk bra i 3 netter - så var det HYL i en natt - men nå er det bra igjen. Ja som Flisa sier kan det jo hende de slutter med "tutten", det tenkte jeg ikke på,men husker det var et par kvelder med skrik og hyl da ja..... 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ja som Flisa sier kan det jo hende de slutter med "tutten", det tenkte jeg ikke på,men husker det var et par kvelder med skrik og hyl da ja..... Det er kjekt å slutte med ting i ferien - da man likevel skal gjøre mye morsomt og utenfor rutiner - - men da står jo også vinduene oppe - hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Av og til hyler Lille Frø så ille eller Poden i verste pre-pubertetslderen smeller med dører og brøler og tramper så voldsomt at jeg er sikker på at nå - NÅ! - ringer naboene barnevernet... Det trenger slett ikke være noe annet enn en unge som er sinnsykt trassig over en filleting. ) 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Av og til hyler Lille Frø så ille eller Poden i verste pre-pubertetslderen smeller med dører og brøler og tramper så voldsomt at jeg er sikker på at nå - NÅ! - ringer naboene barnevernet... Det trenger slett ikke være noe annet enn en unge som er sinnsykt trassig over en filleting. ) Lille Frø og Poden?? Hjelpesmeg, jeg håper virkelig ikke du snakker om unger her?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Lille Frø og Poden?? Hjelpesmeg, jeg håper virkelig ikke du snakker om unger her?? *Flirer* Jeg føler ikke akkurat for å legge ut de ordentlige navnene deres her så derfor kjælenavn. ) Hvis du har noe imot det så kan du jo alltids late som om det står Lillesøster og Storebror istedet. 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 *Flirer* Jeg føler ikke akkurat for å legge ut de ordentlige navnene deres her så derfor kjælenavn. ) Hvis du har noe imot det så kan du jo alltids late som om det står Lillesøster og Storebror istedet. Kjælenavn? Noe så grusomt? Så det er ikke barna dine men lillesøsteren din og storebroren din? Vil det si at du også er et barn da eller? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kjælenavn? Noe så grusomt? Så det er ikke barna dine men lillesøsteren din og storebroren din? Vil det si at du også er et barn da eller? Du er i gang igjen, hva? Synd for deg, men det ser ikke ut som om du klarer å provosere folk nok for tiden.... 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kjælenavn? Noe så grusomt? Så det er ikke barna dine men lillesøsteren din og storebroren din? Vil det si at du også er et barn da eller? nei, Lillemus er navnet hennes og hun er mormora til lillebroren sin. Mannen hennes er hennes tidligere svigerfar og han har bare kjælenavn; han kalles Ruslebiffen. trodde alle på DOL visste det jeg? 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Du er i gang igjen, hva? Synd for deg, men det ser ikke ut som om du klarer å provosere folk nok for tiden.... Igang igjen? Provosere? Må da trygt si _jeg_ ble provosert over den nedsettende måten å omtale folk på. 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Igang igjen? Provosere? Må da trygt si _jeg_ ble provosert over den nedsettende måten å omtale folk på. Tja- når du selv kaller deg "hjelpesmeg" så kaster du vel kampestein i glasshus? hehe 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 nei, Lillemus er navnet hennes og hun er mormora til lillebroren sin. Mannen hennes er hennes tidligere svigerfar og han har bare kjælenavn; han kalles Ruslebiffen. trodde alle på DOL visste det jeg? Hvis det var hennes barn, så hvorfor kaller hun dem først noe skikkelig ekkelt, og så lillebror og lillesøster? Er dama forvirret? Sønn og datter, evt gutten og jenta mi er vel ord normale folk bruker om ungene sine. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 nei, Lillemus er navnet hennes og hun er mormora til lillebroren sin. Mannen hennes er hennes tidligere svigerfar og han har bare kjælenavn; han kalles Ruslebiffen. trodde alle på DOL visste det jeg? *lol* 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Tja- når du selv kaller deg "hjelpesmeg" så kaster du vel kampestein i glasshus? hehe Hvorfor det? Det var det første jeg tenkte.. Og du da, nicket ditt sier vel litt om hva som skjer om du klør deg i hodet? 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvis det var hennes barn, så hvorfor kaller hun dem først noe skikkelig ekkelt, og så lillebror og lillesøster? Er dama forvirret? Sønn og datter, evt gutten og jenta mi er vel ord normale folk bruker om ungene sine. Vi sier Snupp, Gummi og Plutten - ikke noe bedre det heller - - men fra nå av skal jeg si mine 3 døtre 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Vi sier Snupp, Gummi og Plutten - ikke noe bedre det heller - - men fra nå av skal jeg si mine 3 døtre Herregud, ikke rart mange unger tilter... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvis det var hennes barn, så hvorfor kaller hun dem først noe skikkelig ekkelt, og så lillebror og lillesøster? Er dama forvirret? Sønn og datter, evt gutten og jenta mi er vel ord normale folk bruker om ungene sine. Noe skal man da irritere seg over. Lillemus kaller barna sine hva hun vil her inne. Vi andre skjønner hva hun mener. Selv kaller jeg dattera mi for "snuppa" her inne. De fleste forstår det også. Finn deg et liv istedet for å bruke plass her inne for å irritere deg over bagateller. Ha en bedre dag :-). (Om du nå angriper meg for dette så får du ikke svar fra meg). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.