Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Noe skal man da irritere seg over. Lillemus kaller barna sine hva hun vil her inne. Vi andre skjønner hva hun mener. Selv kaller jeg dattera mi for "snuppa" her inne. De fleste forstår det også. Finn deg et liv istedet for å bruke plass her inne for å irritere deg over bagateller. Ha en bedre dag :-). (Om du nå angriper meg for dette så får du ikke svar fra meg). Ja, bare fordi jeg ikke liker sånn dårlig behandling av barn, så har jeg ikke noe liv? God bedring! 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvorfor det? Det var det første jeg tenkte.. Og du da, nicket ditt sier vel litt om hva som skjer om du klør deg i hodet? Nei, nicket mitt sier mest om kroppen min. 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nei, nicket mitt sier mest om kroppen min. Ja, det er igrunnen slik jeg ser deg for meg og. Lita og innskrumpet. 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ja, det er igrunnen slik jeg ser deg for meg og. Lita og innskrumpet. *nikker* der har du meg, ja ;D 0 Siter
tiliti Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Av og til hyler Lille Frø så ille eller Poden i verste pre-pubertetslderen smeller med dører og brøler og tramper så voldsomt at jeg er sikker på at nå - NÅ! - ringer naboene barnevernet... Det trenger slett ikke være noe annet enn en unge som er sinnsykt trassig over en filleting. ) Jeg er velsignet med en unge som trasser veldig lite midt på natta, og er nok preget av mine 10 dager uten barn - skal hente vesla i dag :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Kanskje som mitt barnebarn som sluttet med smukk denne uka - det gikk bra i 3 netter - så var det HYL i en natt - men nå er det bra igjen. Foreldrene har min store medlidenhet. Naboene også. *trøtt* 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 *nikker* der har du meg, ja ;D skjønner det er flere som kjeder seg denne morgenen, sitter og ler for meg selv over den teite diskusjonen. Koselig å ha kallenavn på barna! Syns Poden og Lille Frø er søtt jeg....... 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 skjønner det er flere som kjeder seg denne morgenen, sitter og ler for meg selv over den teite diskusjonen. Koselig å ha kallenavn på barna! Syns Poden og Lille Frø er søtt jeg....... jeg diskuterer ikke - jeg bare morer meg 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 jeg diskuterer ikke - jeg bare morer meg hjelpesmeg, sjåføren, jahveldå og noenlunde prøver så godt h*n kan å fornærme og provosere folk...men man begynner jo å kjenne igjen typen ;-) Og da kan man jo like gjerne more seg litt... 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 hjelpesmeg, sjåføren, jahveldå og noenlunde prøver så godt h*n kan å fornærme og provosere folk...men man begynner jo å kjenne igjen typen ;-) Og da kan man jo like gjerne more seg litt... Nå må ikke du sette alle du ikke liker her inne i samme bås da. Ikke alle som er ute etter å provosere her inne, men å diskutere? Er ikke det poenget med forumet? Er ikke folk som Flisa som bare er ute etter å more seg (provosere) verre? Det som hvertfall er populært her inne er å rope provokatør etter alle som de ikke liker. Nesten litt latterlig. Men ikke alle har så mye å gjøre i livet sitt kanskje... 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nå må ikke du sette alle du ikke liker her inne i samme bås da. Ikke alle som er ute etter å provosere her inne, men å diskutere? Er ikke det poenget med forumet? Er ikke folk som Flisa som bare er ute etter å more seg (provosere) verre? Det som hvertfall er populært her inne er å rope provokatør etter alle som de ikke liker. Nesten litt latterlig. Men ikke alle har så mye å gjøre i livet sitt kanskje... Ja men dette er jo en fin måte å more seg på da, det tar jo helt av, og det er morsomt.... Vitner om at folk har lite å ta seg til. Ikke noe bedre jeg heller her jeg sitter og venter på at sovedyrene mine skal våkne...... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 *nikker* der har du meg, ja ;D *ler* For et kjedelig liv vedkommende må ha...har du sett maken til desperat oppførsel? 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 *ler* For et kjedelig liv vedkommende må ha...har du sett maken til desperat oppførsel? Snakker du om deg selv? Komisk, jeg er desperat men dere bare morer dere.. Snakk om tanketomme kjerringer. Jeg er grav-alvorlig jeg sikkert. *lol* 0 Siter
flowy Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Herregud, ikke rart mange unger tilter... Vi sier Pupp og Pilten;-) 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 *ler* For et kjedelig liv vedkommende må ha...har du sett maken til desperat oppførsel? **TS** bare en som har det moro for å se om noen tar det på alvor. Men det gjør vi jo ikke. 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 hjelpesmeg, sjåføren, jahveldå og noenlunde prøver så godt h*n kan å fornærme og provosere folk...men man begynner jo å kjenne igjen typen ;-) Og da kan man jo like gjerne more seg litt... Ja, ikke sant? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Snakker du om deg selv? Komisk, jeg er desperat men dere bare morer dere.. Snakk om tanketomme kjerringer. Jeg er grav-alvorlig jeg sikkert. *lol* Du klarer å holde styr på alle nickene dine? *imponert* 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nå må ikke du sette alle du ikke liker her inne i samme bås da. Ikke alle som er ute etter å provosere her inne, men å diskutere? Er ikke det poenget med forumet? Er ikke folk som Flisa som bare er ute etter å more seg (provosere) verre? Det som hvertfall er populært her inne er å rope provokatør etter alle som de ikke liker. Nesten litt latterlig. Men ikke alle har så mye å gjøre i livet sitt kanskje... Jeg svarer jo bare sukersøtt tilbake så lille meg kan da ikke provosere noen? 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Snakker du om deg selv? Komisk, jeg er desperat men dere bare morer dere.. Snakk om tanketomme kjerringer. Jeg er grav-alvorlig jeg sikkert. *lol* Nei - alvorlig tror jeg ikke du er, du har det like morsomt du .) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 **TS** bare en som har det moro for å se om noen tar det på alvor. Men det gjør vi jo ikke. Skjønner jo det da flisamor Men du og du å kjedelig ens hverdag må være når en sitter med utallige nick og prøver å hetse... Men vi gamle kjærringer lar oss jo ikke hetse opp vi da... *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.