Gå til innhold

Når ungen til naboen skriker og skriker

Anbefalte innlegg

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Du klarer å holde styr på alle nickene dine?

*imponert*

Hva er det du mener? Jeg har ikke slike nick, eller kallenavn på barna mine jeg, så ikke noe problem å holde styr på barna.

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Lillemus

11

• Aryane

6

• Katt-ja

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Herregud, ikke rart mange unger tilter...

Nei du sier noe, så du må tydeligvis ha et jævlig kjælenavn så grundig som du har tiltet.

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Jeg svarer jo bare sukersøtt tilbake så lille meg kan da ikke provosere noen?

Nei, du provoserer lite, du bare latterliggjør deg selv. Inntørka kjerringer er ikke noe særlig.

Gjest Ramina
Skrevet

Hva er det du mener? Jeg har ikke slike nick, eller kallenavn på barna mine jeg, så ikke noe problem å holde styr på barna.

Å så heldig du er da...

Kanskje jeg må lære av deg da...

Kaller nemmelig mine, Plitt, Plott og Plomma...og jeg har ikke styr på dem i det hele tatt

Åssen får du det til a ?

:(

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Å så heldig du er da...

Kanskje jeg må lære av deg da...

Kaller nemmelig mine, Plitt, Plott og Plomma...og jeg har ikke styr på dem i det hele tatt

Åssen får du det til a ?

:(

Ikke vanskelig å se hvem som er skikkelig kjerringer her inne.. alltid like gøy...

Gjest Ramina
Skrevet

Ikke vanskelig å se hvem som er skikkelig kjerringer her inne.. alltid like gøy...

Men ha litt medlidenhet med oss gamle da...vi kunne jo fått ha DOL i fred vi synes jeg...

Så kunne dere vakre, smekre, unge, attraktive damene med lakkerte tånegler kost dere med barna og pikk...

*furter*

Skrevet

Kjælenavn? Noe så grusomt?

Så det er ikke barna dine men lillesøsteren din og storebroren din? Vil det si at du også er et barn da eller?

Tro og synes hva du vil for meg. :o) Jeg kaller ungene mine akkurat hva jeg har lyst til.

Skrevet

Ja, ikke sant? :)

napalm hørtes også ut til å være i nær slekt :)

Det er jo greit (og forsåvidt underholdende) for oss gamle travere her (kjærringene) - som har sett dette før, verre for de som stikker innom i ny og ne - og kanskje i tillegg har et seriøst spørsmål.

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Men ha litt medlidenhet med oss gamle da...vi kunne jo fått ha DOL i fred vi synes jeg...

Så kunne dere vakre, smekre, unge, attraktive damene med lakkerte tånegler kost dere med barna og pikk...

*furter*

Finnes det ikke et olding forum? Hvor dere kan diskutere hemorider og avføring?

Evt kan du se om det er liv laga for deg IRL enda, stikke en tur ut. Du vet ut døra inn til gamlehjemmet ditt, ta med rullatoren.

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Skjønner jo det da flisamor ;)

Men du og du å kjedelig ens hverdag må være når en sitter med utallige nick og prøver å hetse...

Men vi gamle kjærringer lar oss jo ikke hetse opp vi da...

*ler*

Nei, akkurat.. hva mener du med flere nick? Mener du at jeg er fler? Paranoid eller?

Gjest Ramina
Skrevet

Finnes det ikke et olding forum? Hvor dere kan diskutere hemorider og avføring?

Evt kan du se om det er liv laga for deg IRL enda, stikke en tur ut. Du vet ut døra inn til gamlehjemmet ditt, ta med rullatoren.

Finner ikke et oldinforum...

Og så har de så mye å gjøre her at de ikke har tid til å trille meg ut...og ikke husker jeg vegen heller...

De hakke tid til å skifte på meg en gang...

*lukter ille*

Gjest Moderator
Skrevet

Lille Frø og Poden?? Hjelpesmeg, jeg håper virkelig ikke du snakker om unger her??

Fint om du kunne spare oss for alt arbeidet det innebærer å slette innleggene dine. Du forsøker stort sett bare å forsure miljøet her inne i alle innleggene du har produsert i dag.

Hva med en liten endring i stil?

Gjest Ramina
Skrevet

Nei, akkurat.. hva mener du med flere nick? Mener du at jeg er fler? Paranoid eller?

Hjeeeelp....de er ute etter å ta meg...

*skjelver*

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Fint om du kunne spare oss for alt arbeidet det innebærer å slette innleggene dine. Du forsøker stort sett bare å forsure miljøet her inne i alle innleggene du har produsert i dag.

PMS igjen nå webbis?

Gjest Ramina
Skrevet

;) *ler*

Skrevet

Nei du sier noe, så du må tydeligvis ha et jævlig kjælenavn så grundig som du har tiltet.

Han blir nok kalt "klumpen" :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Akkurat der hadde jo fyren et vittig poeng. :)

Skrevet

Jeg er velsignet med en unge som trasser veldig lite midt på natta, og er nok preget av mine 10 dager uten barn - skal hente vesla i dag :-)

Midt på natta sover mine også - heldigvis! Men det kan gå høylydt for seg på dagtid innimellom ja...

Skrevet

Finner ikke et oldinforum...

Og så har de så mye å gjøre her at de ikke har tid til å trille meg ut...og ikke husker jeg vegen heller...

De hakke tid til å skifte på meg en gang...

*lukter ille*

Jeg har regelmessig avføring hver eneste dag klokken 0700 - det er jeg veldig takknemlig for - synd jeg ikke våkner før 0800.....

Skrevet

Vi sier Pupp og Pilten;-)

hehe....jeg likte pupp og pilten, kanskje jeg skal kalle mine nuss og snoppen.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...