Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Du klarer å holde styr på alle nickene dine? *imponert* Hva er det du mener? Jeg har ikke slike nick, eller kallenavn på barna mine jeg, så ikke noe problem å holde styr på barna. 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Herregud, ikke rart mange unger tilter... Nei du sier noe, så du må tydeligvis ha et jævlig kjælenavn så grundig som du har tiltet. 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg svarer jo bare sukersøtt tilbake så lille meg kan da ikke provosere noen? Nei, du provoserer lite, du bare latterliggjør deg selv. Inntørka kjerringer er ikke noe særlig. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hva er det du mener? Jeg har ikke slike nick, eller kallenavn på barna mine jeg, så ikke noe problem å holde styr på barna. Å så heldig du er da... Kanskje jeg må lære av deg da... Kaller nemmelig mine, Plitt, Plott og Plomma...og jeg har ikke styr på dem i det hele tatt Åssen får du det til a ? 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Å så heldig du er da... Kanskje jeg må lære av deg da... Kaller nemmelig mine, Plitt, Plott og Plomma...og jeg har ikke styr på dem i det hele tatt Åssen får du det til a ? Ikke vanskelig å se hvem som er skikkelig kjerringer her inne.. alltid like gøy... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ikke vanskelig å se hvem som er skikkelig kjerringer her inne.. alltid like gøy... Men ha litt medlidenhet med oss gamle da...vi kunne jo fått ha DOL i fred vi synes jeg... Så kunne dere vakre, smekre, unge, attraktive damene med lakkerte tånegler kost dere med barna og pikk... *furter* 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kjælenavn? Noe så grusomt? Så det er ikke barna dine men lillesøsteren din og storebroren din? Vil det si at du også er et barn da eller? Tro og synes hva du vil for meg. ) Jeg kaller ungene mine akkurat hva jeg har lyst til. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ja, ikke sant? napalm hørtes også ut til å være i nær slekt Det er jo greit (og forsåvidt underholdende) for oss gamle travere her (kjærringene) - som har sett dette før, verre for de som stikker innom i ny og ne - og kanskje i tillegg har et seriøst spørsmål. 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Men ha litt medlidenhet med oss gamle da...vi kunne jo fått ha DOL i fred vi synes jeg... Så kunne dere vakre, smekre, unge, attraktive damene med lakkerte tånegler kost dere med barna og pikk... *furter* Finnes det ikke et olding forum? Hvor dere kan diskutere hemorider og avføring? Evt kan du se om det er liv laga for deg IRL enda, stikke en tur ut. Du vet ut døra inn til gamlehjemmet ditt, ta med rullatoren. 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Skjønner jo det da flisamor Men du og du å kjedelig ens hverdag må være når en sitter med utallige nick og prøver å hetse... Men vi gamle kjærringer lar oss jo ikke hetse opp vi da... *ler* Nei, akkurat.. hva mener du med flere nick? Mener du at jeg er fler? Paranoid eller? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Finnes det ikke et olding forum? Hvor dere kan diskutere hemorider og avføring? Evt kan du se om det er liv laga for deg IRL enda, stikke en tur ut. Du vet ut døra inn til gamlehjemmet ditt, ta med rullatoren. Finner ikke et oldinforum... Og så har de så mye å gjøre her at de ikke har tid til å trille meg ut...og ikke husker jeg vegen heller... De hakke tid til å skifte på meg en gang... *lukter ille* 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Lille Frø og Poden?? Hjelpesmeg, jeg håper virkelig ikke du snakker om unger her?? Fint om du kunne spare oss for alt arbeidet det innebærer å slette innleggene dine. Du forsøker stort sett bare å forsure miljøet her inne i alle innleggene du har produsert i dag. Hva med en liten endring i stil? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nei, akkurat.. hva mener du med flere nick? Mener du at jeg er fler? Paranoid eller? Hjeeeelp....de er ute etter å ta meg... *skjelver* 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Fint om du kunne spare oss for alt arbeidet det innebærer å slette innleggene dine. Du forsøker stort sett bare å forsure miljøet her inne i alle innleggene du har produsert i dag. Hva med en liten endring i stil? PMS igjen nå webbis? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Fint om du kunne spare oss for alt arbeidet det innebærer å slette innleggene dine. Du forsøker stort sett bare å forsure miljøet her inne i alle innleggene du har produsert i dag. Hva med en liten endring i stil? *ler* 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nei du sier noe, så du må tydeligvis ha et jævlig kjælenavn så grundig som du har tiltet. Han blir nok kalt "klumpen" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Fint om du kunne spare oss for alt arbeidet det innebærer å slette innleggene dine. Du forsøker stort sett bare å forsure miljøet her inne i alle innleggene du har produsert i dag. Hva med en liten endring i stil? Akkurat der hadde jo fyren et vittig poeng. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg er velsignet med en unge som trasser veldig lite midt på natta, og er nok preget av mine 10 dager uten barn - skal hente vesla i dag :-) Midt på natta sover mine også - heldigvis! Men det kan gå høylydt for seg på dagtid innimellom ja... 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Finner ikke et oldinforum... Og så har de så mye å gjøre her at de ikke har tid til å trille meg ut...og ikke husker jeg vegen heller... De hakke tid til å skifte på meg en gang... *lukter ille* Jeg har regelmessig avføring hver eneste dag klokken 0700 - det er jeg veldig takknemlig for - synd jeg ikke våkner før 0800..... 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Vi sier Pupp og Pilten;-) hehe....jeg likte pupp og pilten, kanskje jeg skal kalle mine nuss og snoppen..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.