Gjest Moderator Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Akkurat der hadde jo fyren et vittig poeng. Hva med de 50 andre kommentarene da? Det finnes jo forøvrig mange måter å flørte på; så kanskje alle kommentarene rettet til Lillemus er et forsøk på å oppnå kontakt... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har regelmessig avføring hver eneste dag klokken 0700 - det er jeg veldig takknemlig for - synd jeg ikke våkner før 0800..... *ler så tårene triller* 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hva med de 50 andre kommentarene da? Det finnes jo forøvrig mange måter å flørte på; så kanskje alle kommentarene rettet til Lillemus er et forsøk på å oppnå kontakt... Spørs vel om Lillemus vil ha en som syns kjælenavnene på ungene hennes er fælt. 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hva med de 50 andre kommentarene da? Det finnes jo forøvrig mange måter å flørte på; så kanskje alle kommentarene rettet til Lillemus er et forsøk på å oppnå kontakt... Hvilke 50 andre kommentarer? Jeg er da ikke den eneste aktive her inne, og som Flisa skrev så har vi det gøy. Ingen tar da noen skade av det her, så hvorfor henger du deg opp i det?? Du henger deg opp i alt for mye her inne, som er helt harmløst. Er du Lillemus i forkledning du eller, sidendu er innbilsk på hennes vegne? Det kan jo forklare endel... 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hva med de 50 andre kommentarene da? Det finnes jo forøvrig mange måter å flørte på; så kanskje alle kommentarene rettet til Lillemus er et forsøk på å oppnå kontakt... Hvilke 50 andre kommentarer? Jeg er da ikke den eneste aktive her inne, og som Flisa skrev så har vi det gøy. Ingen tar da noen skade av det her, så hvorfor henger du deg opp i det?? Du henger deg opp i alt for mye her inne, som er helt harmløst. Er du Lillemus i forkledning du eller, sidendu er innbilsk på hennes vegne? Det kan jo forklare endel... 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvilke 50 andre kommentarer? Jeg er da ikke den eneste aktive her inne, og som Flisa skrev så har vi det gøy. Ingen tar da noen skade av det her, så hvorfor henger du deg opp i det?? Du henger deg opp i alt for mye her inne, som er helt harmløst. Er du Lillemus i forkledning du eller, sidendu er innbilsk på hennes vegne? Det kan jo forklare endel... Det er nok ikke alle som synes dine bidrag medfører noe positivt. Foreslår at du endrer stil. All slettingen er tidkrevende. 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nei, du provoserer lite, du bare latterliggjør deg selv. Inntørka kjerringer er ikke noe særlig. Jeg ler så tårene triller,men hvordan går det egentlig med den ungen som skrek???? 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det er nok ikke alle som synes dine bidrag medfører noe positivt. Foreslår at du endrer stil. All slettingen er tidkrevende. Slettingen er også fullstendig bortkastet, men har du ikke noe bedre å gjøre så versågod. Virker jo som det er det du liker best... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvilke 50 andre kommentarer? Jeg er da ikke den eneste aktive her inne, og som Flisa skrev så har vi det gøy. Ingen tar da noen skade av det her, så hvorfor henger du deg opp i det?? Du henger deg opp i alt for mye her inne, som er helt harmløst. Er du Lillemus i forkledning du eller, sidendu er innbilsk på hennes vegne? Det kan jo forklare endel... Ikke gjør deg dummere enn du er. Webmaster ser jo at du bruker flere nick, og prøver å forsure mange av trådene her... Jahveldå, sjåføren og napalm høres ut som nære slektninger av noenlunde og hjelpesmeg... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hva med de 50 andre kommentarene da? Det finnes jo forøvrig mange måter å flørte på; så kanskje alle kommentarene rettet til Lillemus er et forsøk på å oppnå kontakt... Jeg har ikke sett de 50 andre kommentarene. Men det er mulig du har et poeng dersom dette er fyren som løper etter Lillemus hele tiden. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har ikke sett de 50 andre kommentarene. Men det er mulig du har et poeng dersom dette er fyren som løper etter Lillemus hele tiden. Ja, dette er Lillemus sin "stalker". Men det er visst fullstendig bortkastet tid å kommentere på det, så jeg får finne noe bedre å bruke tiden på. 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ikke gjør deg dummere enn du er. Webmaster ser jo at du bruker flere nick, og prøver å forsure mange av trådene her... Jahveldå, sjåføren og napalm høres ut som nære slektninger av noenlunde og hjelpesmeg... du er vel den dumme her som ikke skjønner det grann... 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ja, dette er Lillemus sin "stalker". Men det er visst fullstendig bortkastet tid å kommentere på det, så jeg får finne noe bedre å bruke tiden på. Endelig noe vett i deg også! 0 Siter
flowy Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 hehe....jeg likte pupp og pilten, kanskje jeg skal kalle mine nuss og snoppen..... Ja, kan du ikke det? God ide!! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Spørs vel om Lillemus vil ha en som syns kjælenavnene på ungene hennes er fælt. Jeg vil ikke ha andre enn han jeg har jeg. ) Verdens beste kjæreste. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Han blir nok kalt "klumpen" Hva med Solskinn? Eller Sjarmtrollet? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Akkurat der hadde jo fyren et vittig poeng. Fyren? Det er nok en "dame". Ei skikkelig grinebiter av et kjerring(pølse)skinn. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ikke gjør deg dummere enn du er. Webmaster ser jo at du bruker flere nick, og prøver å forsure mange av trådene her... Jahveldå, sjåføren og napalm høres ut som nære slektninger av noenlunde og hjelpesmeg... ..og Maiken76, miss seventy osv. 0 Siter
Osiris Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Herregud, ikke rart mange unger tilter... Virker som om du har hatt et veldig spesielt kjælenavn da? ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ja, bare fordi jeg ikke liker sånn dårlig behandling av barn, så har jeg ikke noe liv? God bedring! Jeg bare håper ved gud at du ikke har noen barn for med den personlighetsspaltningen din skal det mye til å få normale unger. Tenk å oppleve at mora skifter mening hele tida og aldri ha noe å forholde seg til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.