Gå til innhold

Når ungen til naboen skriker og skriker

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Akkurat der hadde jo fyren et vittig poeng. :)

Hva med de 50 andre kommentarene da?

Det finnes jo forøvrig mange måter å flørte på; så kanskje alle kommentarene rettet til Lillemus er et forsøk på å oppnå kontakt...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Lillemus

11

• Aryane

6

• Katt-ja

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ramina
Skrevet

Jeg har regelmessig avføring hver eneste dag klokken 0700 - det er jeg veldig takknemlig for - synd jeg ikke våkner før 0800.....

*ler så tårene triller*

;)

Skrevet

Det finnes jo forøvrig mange måter å flørte på; så kanskje alle kommentarene rettet til Lillemus er et forsøk på å oppnå kontakt...

Spørs vel om Lillemus vil ha en som syns kjælenavnene på ungene hennes er fælt.

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Hvilke 50 andre kommentarer? Jeg er da ikke den eneste aktive her inne, og som Flisa skrev så har vi det gøy. Ingen tar da noen skade av det her, så hvorfor henger du deg opp i det?? Du henger deg opp i alt for mye her inne, som er helt harmløst.

Er du Lillemus i forkledning du eller, sidendu er innbilsk på hennes vegne? Det kan jo forklare endel...

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Hvilke 50 andre kommentarer? Jeg er da ikke den eneste aktive her inne, og som Flisa skrev så har vi det gøy. Ingen tar da noen skade av det her, så hvorfor henger du deg opp i det?? Du henger deg opp i alt for mye her inne, som er helt harmløst.

Er du Lillemus i forkledning du eller, sidendu er innbilsk på hennes vegne? Det kan jo forklare endel...

Gjest Moderator
Skrevet

Det er nok ikke alle som synes dine bidrag medfører noe positivt.

Foreslår at du endrer stil. All slettingen er tidkrevende.

Skrevet

Nei, du provoserer lite, du bare latterliggjør deg selv. Inntørka kjerringer er ikke noe særlig.

Jeg ler så tårene triller,men hvordan går det egentlig med den ungen som skrek????

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Det er nok ikke alle som synes dine bidrag medfører noe positivt.

Foreslår at du endrer stil. All slettingen er tidkrevende.

Slettingen er også fullstendig bortkastet, men har du ikke noe bedre å gjøre så versågod. Virker jo som det er det du liker best...

Skrevet

Ikke gjør deg dummere enn du er. Webmaster ser jo at du bruker flere nick, og prøver å forsure mange av trådene her...

Jahveldå, sjåføren og napalm høres ut som nære slektninger av noenlunde og hjelpesmeg...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke sett de 50 andre kommentarene.

Men det er mulig du har et poeng dersom dette er fyren som løper etter Lillemus hele tiden.

Gjest Moderator
Skrevet

Jeg har ikke sett de 50 andre kommentarene.

Men det er mulig du har et poeng dersom dette er fyren som løper etter Lillemus hele tiden.

Ja, dette er Lillemus sin "stalker". Men det er visst fullstendig bortkastet tid å kommentere på det, så jeg får finne noe bedre å bruke tiden på.

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Ikke gjør deg dummere enn du er. Webmaster ser jo at du bruker flere nick, og prøver å forsure mange av trådene her...

Jahveldå, sjåføren og napalm høres ut som nære slektninger av noenlunde og hjelpesmeg...

du er vel den dumme her som ikke skjønner det grann...

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Ja, dette er Lillemus sin "stalker". Men det er visst fullstendig bortkastet tid å kommentere på det, så jeg får finne noe bedre å bruke tiden på.

Endelig noe vett i deg også!

Skrevet

hehe....jeg likte pupp og pilten, kanskje jeg skal kalle mine nuss og snoppen.....

Ja, kan du ikke det? God ide!! :-)

Skrevet

Spørs vel om Lillemus vil ha en som syns kjælenavnene på ungene hennes er fælt.

Jeg vil ikke ha andre enn han jeg har jeg. :o) Verdens beste kjæreste.

mariaflyfly
Skrevet

Han blir nok kalt "klumpen" :)

Hva med Solskinn? Eller Sjarmtrollet? ;)

Skrevet

Akkurat der hadde jo fyren et vittig poeng. :)

Fyren? Det er nok en "dame". Ei skikkelig grinebiter av et kjerring(pølse)skinn.

Skrevet

..og Maiken76, miss seventy osv.

Skrevet

Herregud, ikke rart mange unger tilter...

Virker som om du har hatt et veldig spesielt kjælenavn da? :o)

Skrevet

Ja, bare fordi jeg ikke liker sånn dårlig behandling av barn, så har jeg ikke noe liv?

God bedring!

Jeg bare håper ved gud at du ikke har noen barn for med den personlighetsspaltningen din skal det mye til å få normale unger.

Tenk å oppleve at mora skifter mening hele tida og aldri ha noe å forholde seg til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...