Gå til innhold

Når ungen til naboen skriker og skriker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igang igjen? Provosere? Må da trygt si _jeg_ ble provosert over den nedsettende måten å omtale folk på.

Har du hatt det kjedelig i ferien siden du er så provoserende eller lever du under en psykopats vilje siden du må ta det ut her.

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Lillemus

11

• Aryane

6

• Katt-ja

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Snakker du om deg selv?

Komisk, jeg er desperat men dere bare morer dere.. Snakk om tanketomme kjerringer. Jeg er grav-alvorlig jeg sikkert. *lol*

Nei, du bare driter deg ut du. Det er i hvert fall slik vi andre ser det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fyren? Det er nok en "dame". Ei skikkelig grinebiter av et kjerring(pølse)skinn.

Jeg la ikke sammen to pluss to og så at dette var stalkeren til Lillemus, men når jeg nå vet det jeg vet er jeg naturligvis helt enig med deg.

Denne psykoen er et kvinnfolk!

Skrevet

Jeg la ikke sammen to pluss to og så at dette var stalkeren til Lillemus, men når jeg nå vet det jeg vet er jeg naturligvis helt enig med deg.

Denne psykoen er et kvinnfolk!

Sitter bare og lurer på om jeg skal føle meg beæret over å bli oppfattet som så "important" at jeg har fått en egen stalker? ;o)

Men skulle det være et forsøk på flørting (jfr. Webbis) må jeg si at jeg aldri har opplevd maken til skivebom...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sitter bare og lurer på om jeg skal føle meg beæret over å bli oppfattet som så "important" at jeg har fått en egen stalker? ;o)

Men skulle det være et forsøk på flørting (jfr. Webbis) må jeg si at jeg aldri har opplevd maken til skivebom...

Jeg har også hatt min egen stalker her engang.

*Stolt*

Har din begynt å pese deg på mail ennå? :)

Skrevet

Jeg har også hatt min egen stalker her engang.

*Stolt*

Har din begynt å pese deg på mail ennå? :)

Nei, heldigvis ikke! Og gi nå ikke vedkommende griller om det da..! Skjønt, jeg kan vel alltids legge inn en blokkering om så skulle skje.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, heldigvis ikke! Og gi nå ikke vedkommende griller om det da..! Skjønt, jeg kan vel alltids legge inn en blokkering om så skulle skje.

Hehe, skal ikke slenge bensin på bålet, nei. :)

Men på spørsmålet ditt: Du bør føle deg beæret!

Du er tross alt i selskap med Martha Louis, Angelina Jolie, David Becham og meg. :)

Skrevet

Jeg har regelmessig avføring hver eneste dag klokken 0700 - det er jeg veldig takknemlig for - synd jeg ikke våkner før 0800.....

*ler så jeg griner her* Du er bare herlig, flisa!!

Skrevet

...skjer visst ting her inne når jeg er lite aktiv...

Hvor lenge har dette pågått?

Skrevet

...skjer visst ting her inne når jeg er lite aktiv...

Hvor lenge har dette pågått?

Tja.. Den siste uka i alle fall. Er liksom ikke måte på forfølgelse av min ringe person. ;o)

Men jeg prøver nå å holde meg unna diskusjoner hvor vedkommende holder til, jeg gidder ikke diskutere med henne, hun bare vrir på alt som blir sagt uansett.

Skrevet

Hva med de 50 andre kommentarene da?

Det finnes jo forøvrig mange måter å flørte på; så kanskje alle kommentarene rettet til Lillemus er et forsøk på å oppnå kontakt...

*Ler så jeg griner* Om dette skulle være et flørteforsøk så må jeg jo si at det må være tidenes største skivebom!

Ikke for det - har blitt forholdsvis direkte sjekket opp av kvinnfolk her inne før jeg! :o)

Gjest lamabada
Skrevet

Jeg bare håper ved gud at du ikke har noen barn for med den personlighetsspaltningen din skal det mye til å få normale unger.

Tenk å oppleve at mora skifter mening hele tida og aldri ha noe å forholde seg til.

Tenk å ha ei så stygg og mager og syk mor som deg da. Det unner vi ingen barn. Du greier jo ikke ha en mann engang så utrolig ekkel er du.

Gjest lamabada
Skrevet

Nei, du bare driter deg ut du. Det er i hvert fall slik vi andre ser det.

å så synd.. største drømmen min er jo å bli godtatt av noen duste gamle kjerringer på DOL... *LOL*

Skrevet

Tenk å ha ei så stygg og mager og syk mor som deg da. Det unner vi ingen barn. Du greier jo ikke ha en mann engang så utrolig ekkel er du.

En ting er alt tullet du teppebomber dol med.

En annen ting er at folk som prøver å svare på idiotien møtes med frekke svar.

En tredje og verste ting er at du er billig og ondskapsfull.

Skrevet

Er det mulig Maiken, har du vært mobba i barndommen eller? Du burde vært tvangsinnlagt, for en veldig lang periode...

Skrevet

Tja.. Den siste uka i alle fall. Er liksom ikke måte på forfølgelse av min ringe person. ;o)

Men jeg prøver nå å holde meg unna diskusjoner hvor vedkommende holder til, jeg gidder ikke diskutere med henne, hun bare vrir på alt som blir sagt uansett.

Single dame som har blitt sjalu over dine livsbejaende ytringer de siste par måneder kanskje?

Frustrert inntørket fruentimmer som gjerne vil ha seg litt - og som lar frustrasjonen gå ut over deg...kanskje...?

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Single dame som har blitt sjalu over dine livsbejaende ytringer de siste par måneder kanskje?

Frustrert inntørket fruentimmer som gjerne vil ha seg litt - og som lar frustrasjonen gå ut over deg...kanskje...?

Du er visst skikkelig smart du...*LOL*

Ja, man kan ikke bare mislike en person, man er jo selvsagt misunnelig.

Skrevet

Du er visst skikkelig smart du...*LOL*

Ja, man kan ikke bare mislike en person, man er jo selvsagt misunnelig.

Oki - så da er du bare et inntørket fruentimmer da med andre ord?

Okke som - det å stalke et annwet menneske fordi man ikke liker vedkommende, er sykt. Eller psykt om man vil.

Gjest hjelpesmeg
Skrevet

Oki - så da er du bare et inntørket fruentimmer da med andre ord?

Okke som - det å stalke et annwet menneske fordi man ikke liker vedkommende, er sykt. Eller psykt om man vil.

Nei, har ikke kommet så langt at jeg er inntørket enda, det får de andre dol kjerringene være i fred.

Stalke? Hæ? Ingen som tar noe skade av litt kritikk.

Skrevet

Ikke vet jeg. Skjønner bare ikke vitsen med å mer enn antyde at kjæresten min har seg med andre damer mens han er borte på jobb.

Hadde det vært en kvinne med mindre tro på seg selv og forholdet hun er i enn meg, så kunne vedkommende ødelagt mye!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...