Gjest hjelpesmeg Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ikke vet jeg. Skjønner bare ikke vitsen med å mer enn antyde at kjæresten min har seg med andre damer mens han er borte på jobb. Hadde det vært en kvinne med mindre tro på seg selv og forholdet hun er i enn meg, så kunne vedkommende ødelagt mye! Ja, da kunne man få ødelagt for en mann som vil ha i både pose og sekk. Men heldigvis for ham er du så naiv at du ikke bryr deg. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ikke vet jeg. Skjønner bare ikke vitsen med å mer enn antyde at kjæresten min har seg med andre damer mens han er borte på jobb. Hadde det vært en kvinne med mindre tro på seg selv og forholdet hun er i enn meg, så kunne vedkommende ødelagt mye! Min teori er at dette spetakkelet er ei rimelig ung berte som har liten selvtillit og med en personlighet som gjør det vanskelig i RL. Aggressjonen hun har til oss "gamle kjærringer" er kommer nok av at hun har funnet ut at vi gamle skrukkete fruntimmer har en selvtillit og sexappeal som de unge kan se langt etter. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Min teori er at dette spetakkelet er ei rimelig ung berte som har liten selvtillit og med en personlighet som gjør det vanskelig i RL. Aggressjonen hun har til oss "gamle kjærringer" er kommer nok av at hun har funnet ut at vi gamle skrukkete fruntimmer har en selvtillit og sexappeal som de unge kan se langt etter. Hun er født i 76 og har to unger, så noe må det ha blitt på henne i løpet av de siste åra. Men det er nok ikke mye å skryte av :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Min teori er at dette spetakkelet er ei rimelig ung berte som har liten selvtillit og med en personlighet som gjør det vanskelig i RL. Aggressjonen hun har til oss "gamle kjærringer" er kommer nok av at hun har funnet ut at vi gamle skrukkete fruntimmer har en selvtillit og sexappeal som de unge kan se langt etter. *Hehe* Sannsynligvis. ) 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hun er født i 76 og har to unger, så noe må det ha blitt på henne i løpet av de siste åra. Men det er nok ikke mye å skryte av :-) hvem er det? skal du liksom gjøre meg yngre enn jeg er og nå da? 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 *Hehe* Sannsynligvis. ) Du vet vel ikke hva å få seg noe betyr engang du. Du virker jo litt for stutt til å være sann da. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 hvem er det? skal du liksom gjøre meg yngre enn jeg er og nå da? OK, så er du ei gammal røy da. Skal ikke motsi deg på det. :-) 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 OK, så er du ei gammal røy da. Skal ikke motsi deg på det. :-) Takk.. det verste jeg vet er å skille meg ut på slike fora. *S* 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Fyren? Det er nok en "dame". Ei skikkelig grinebiter av et kjerring(pølse)skinn. *fniiis* 0 Siter
Gjest hjelpesmeg Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 *fniiis* Flere fjortisser, så bra. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Tenk å ha ei så stygg og mager og syk mor som deg da. Det unner vi ingen barn. Du greier jo ikke ha en mann engang så utrolig ekkel er du. Hihihi, du lot deg faktisk provosere ja, Regnet med at det skulle komme. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 å så synd.. største drømmen min er jo å bli godtatt av noen duste gamle kjerringer på DOL... *LOL* Nei, det er slik vet du, Man kan ikke bli likt av alle, det er faktisk ikke så viktig, det vil du forstå når du blir eldre og klokere. 0 Siter
Gjest jahveldå Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hihihi, du lot deg faktisk provosere ja, Regnet med at det skulle komme. Hæ? Husker ikke alt jeg skriver vet du.. 0 Siter
Gjest jahveldå Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Nei, det er slik vet du, Man kan ikke bli likt av alle, det er faktisk ikke så viktig, det vil du forstå når du blir eldre og klokere. Tror du jeg gjør som jeg gjør for å bli likt? *hehe* Faktisk ny rekord i dumhet fra deg!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.