Gå til innhold

Ang. kjælenavn/kallenavn på barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

....flere har giftet seg her inne pga DOL, men skilt seg - er vel du den første til... ;)

hehe....det var jo ikke det som var grunnen til at vi gikk fra hverandre da..... Men gud så deilig det er å kunne gjøre som man vil uten sure miner....

Skrevet

Jeg syns også Sneipen er et grusomt kallenavn... Kan umulig være noe positivt det.. hehe...

Skrevet

Jeg kaller ikke noen av ungene mine sneipen men er ganske vant til at andre sier det om guttene mine. Nå har eldstemann blitt stor da men det er mange jeg kjenner som bruker det ordet på smågutter.

Jeg synes det er et trivelig ord jeg.

Skrevet

rart med det, men blir litt hekta på sånne ting :o) Jeg var veldig aktiv her da jeg var gravid og i tiden etter nusken ble født, men eksen min likte det ikke, han mente det var noe i veien med meg som var så forbanna usosial om kveldene. OK tenkte jeg, jeg får ta meg sammen og holde ham med selskap, men han satt og nistirret i TV'en og var for trett til å prate, men allikevel rynket han på nesen når jeg satt foran PC'en, så jeg ga opp til slutt. Men nå bor jeg alene og Pc'en er bare min, hehe..... :o)

*Hehe* Jeg satt aldri foran pc'n og dolet når eksen var hjemme, men det hjalp ikke det heller, slutt ble det lell. ;o)

Skrevet

Jeg kaller ikke noen av ungene mine sneipen men er ganske vant til at andre sier det om guttene mine. Nå har eldstemann blitt stor da men det er mange jeg kjenner som bruker det ordet på smågutter.

Jeg synes det er et trivelig ord jeg.

Er Sneipen trivelig? Jeg ser for meg en ekkelt, nikotinbrun og jævlig sigarettsneip.... Ikke spesielt trivelig det vel?

Skrevet

Er Sneipen trivelig? Jeg ser for meg en ekkelt, nikotinbrun og jævlig sigarettsneip.... Ikke spesielt trivelig det vel?

JO - det er trivelig. mange sier det her i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...