Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 ....flere har giftet seg her inne pga DOL, men skilt seg - er vel du den første til... hehe....det var jo ikke det som var grunnen til at vi gikk fra hverandre da..... Men gud så deilig det er å kunne gjøre som man vil uten sure miner.... 0 Siter
Anki Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg syns også Sneipen er et grusomt kallenavn... Kan umulig være noe positivt det.. hehe... 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg kaller ikke noen av ungene mine sneipen men er ganske vant til at andre sier det om guttene mine. Nå har eldstemann blitt stor da men det er mange jeg kjenner som bruker det ordet på smågutter. Jeg synes det er et trivelig ord jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 rart med det, men blir litt hekta på sånne ting ) Jeg var veldig aktiv her da jeg var gravid og i tiden etter nusken ble født, men eksen min likte det ikke, han mente det var noe i veien med meg som var så forbanna usosial om kveldene. OK tenkte jeg, jeg får ta meg sammen og holde ham med selskap, men han satt og nistirret i TV'en og var for trett til å prate, men allikevel rynket han på nesen når jeg satt foran PC'en, så jeg ga opp til slutt. Men nå bor jeg alene og Pc'en er bare min, hehe..... ) *Hehe* Jeg satt aldri foran pc'n og dolet når eksen var hjemme, men det hjalp ikke det heller, slutt ble det lell. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg kaller ikke noen av ungene mine sneipen men er ganske vant til at andre sier det om guttene mine. Nå har eldstemann blitt stor da men det er mange jeg kjenner som bruker det ordet på smågutter. Jeg synes det er et trivelig ord jeg. Er Sneipen trivelig? Jeg ser for meg en ekkelt, nikotinbrun og jævlig sigarettsneip.... Ikke spesielt trivelig det vel? 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Er Sneipen trivelig? Jeg ser for meg en ekkelt, nikotinbrun og jævlig sigarettsneip.... Ikke spesielt trivelig det vel? JO - det er trivelig. mange sier det her i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.