Gå til innhold

Foxy girl

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror det er en jente som ligner veldig på min barndomsfavoritt i godtehylla; nemlig den gode, gamle foxen.

En rektangulær jente, med andre ord.

Skrevet

Det betyr sexy, veldreid, lekker osv osv. jente...

Gjest foxy girl
Skrevet

Det betyr sexy, veldreid, lekker osv osv. jente...

yes, det var akkurat det jeg håpet på :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Tror det er en jente som ligner veldig på min barndomsfavoritt i godtehylla; nemlig den gode, gamle foxen.

En rektangulær jente, med andre ord.

Fox er godt! Og Nox!

Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe idag.

Og jeg holder deg ansvarlig om jeg skulle få sukker (les: fox) overdose i kveld og ikke klarer og dole! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fox er godt! Og Nox!

Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe idag.

Og jeg holder deg ansvarlig om jeg skulle få sukker (les: fox) overdose i kveld og ikke klarer og dole! ;-)

Du får ta deg en svømmetur i løpet av dagen, og så spise Fox med god samvittighet.

Så man får altså kjøpt det ennå? Jaggu!

Gjest Shira12
Skrevet

Du får ta deg en svømmetur i løpet av dagen, og så spise Fox med god samvittighet.

Så man får altså kjøpt det ennå? Jaggu!

Svømmetur!!??!! Er du gal? Har ikke basseng som er åpent her nå, og jeg stakk tåa i sjøen i går, og skal så aldeles ikke svømme i den, der var det KALDT!

Men en tur med hunden kan jeg ta :-)

Åjo, fox finnes, nå også med eplesmak. Er god den også, men slår ikke orginalen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Svømmetur!!??!! Er du gal? Har ikke basseng som er åpent her nå, og jeg stakk tåa i sjøen i går, og skal så aldeles ikke svømme i den, der var det KALDT!

Men en tur med hunden kan jeg ta :-)

Åjo, fox finnes, nå også med eplesmak. Er god den også, men slår ikke orginalen.

Dessuten vil jeg heller anbefale jordbær. Det er godt det. Friske, norske jordbær!

Det kan du spise med god samvittighet også. :)

Jeg har forresten vært og badet. Syklet en tur til et vann og fikk meg en dukkert! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Dessuten vil jeg heller anbefale jordbær. Det er godt det. Friske, norske jordbær!

Det kan du spise med god samvittighet også. :)

Jeg har forresten vært og badet. Syklet en tur til et vann og fikk meg en dukkert! :)

Jordbær er snadder ja!

Kanskje jeg heller skal kjøpe det, så kan jeg spise det etter at jeg har tatt ett skippertak her i leiligheten, som jeg skal gjøre nå.........Snart iallefall.. Nei nå! (må være streng med meg selv når det gjelder husarbeid ;-) )

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jordbær er snadder ja!

Kanskje jeg heller skal kjøpe det, så kan jeg spise det etter at jeg har tatt ett skippertak her i leiligheten, som jeg skal gjøre nå.........Snart iallefall.. Nei nå! (må være streng med meg selv når det gjelder husarbeid ;-) )

Billig er det også nå. Så et skilt med jordbær til 14 kroner nå. Ikke galt for en kurv med noe så til de grader godt! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Billig er det også nå. Så et skilt med jordbær til 14 kroner nå. Ikke galt for en kurv med noe så til de grader godt! :)

Ikke så galt det nei.

Spiste masse markjorbær i går, det er snadder det! Men blir joikke akkurat så mett av de da ;-)

Nå skal jeg gå og rydde....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...