Gå til innhold

Chess mobilabonnement

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Noen som har det?

Fornøyd eller ikke?

Skal bytte fra Telenor privat +, og vurderer da chess, det virker jo bra, med rimelige priser, ingen bindingstid osv..

Men jeg kan jo ikke gjøre noe før jeg har sjekket med dere på Dol ;-)

Skrevet

Jeg hadde tenkt å bytte fra Netcom til Chess, men nå har vel Netcom kjøpt opp Chess? Så jeg vet ikke helt hva jeg gjør...

Gjest Ramina
Skrevet

Jeg har Chess og har hatt det i en tre, fire år tenker jeg.

Det fungerer helt greit.

Hadde samme abb. inntil i begynnelsen av året, da byttet jeg til et av de nye hos dem.

Ingen månedskostnad og ikke så fælt dyrt å ringe, sms ol.

Det eneste som fulgte det abb. var at jeg måtte motta regninga pr. mail og det fungerer jo helt greit.

Det eneste jeg har å sette fingeren på er den butikken Chess jobber med...der kan du få Chesskunde tilbud på telefoner...de har en elendig måte å behandle kunder på, iallefall i mitt tilfelle.

:)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har Chess og har hatt det i en tre, fire år tenker jeg.

Det fungerer helt greit.

Hadde samme abb. inntil i begynnelsen av året, da byttet jeg til et av de nye hos dem.

Ingen månedskostnad og ikke så fælt dyrt å ringe, sms ol.

Det eneste som fulgte det abb. var at jeg måtte motta regninga pr. mail og det fungerer jo helt greit.

Det eneste jeg har å sette fingeren på er den butikken Chess jobber med...der kan du få Chesskunde tilbud på telefoner...de har en elendig måte å behandle kunder på, iallefall i mitt tilfelle.

:)

Takker.

Få regninga på mail er jo en fordel for meg, har en tendes til og rote de vekk, ja jeg vet, er ett stort surrehue! :-)

Er det den nettbutikken du er missfornøyd med? Den du klikker deg inn på fra Chess sine sider?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg hadde tenkt å bytte fra Netcom til Chess, men nå har vel Netcom kjøpt opp Chess? Så jeg vet ikke helt hva jeg gjør...

Det var akkurat det jeg tenkte på også.

Men de kan vel ikke heve prisene?

Gjest Ramina
Skrevet

Takker.

Få regninga på mail er jo en fordel for meg, har en tendes til og rote de vekk, ja jeg vet, er ett stort surrehue! :-)

Er det den nettbutikken du er missfornøyd med? Den du klikker deg inn på fra Chess sine sider?

Ja, er lenge siden jeg var der inne - blir veldig furt jeg serru og gir bare en sjangse ;) - men ja, du klikker deg vel inn fra Chess sine sider.

Å få på mail går jo helt greit, bare å skrive den ut og legge dem sammen med de andre tyve ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, er lenge siden jeg var der inne - blir veldig furt jeg serru og gir bare en sjangse ;) - men ja, du klikker deg vel inn fra Chess sine sider.

Å få på mail går jo helt greit, bare å skrive den ut og legge dem sammen med de andre tyve ;)

Var vel ikke så mye avslag de gav heller på telefoner.

For min del kan jeg like greitt handle i ene butikken som er her jeg bor, får alltid bra avslag der. Men den gamle for holde til etter ferien, må jo ha litt og shoppe for :-)

Er det Netcom sitt nett de bruker nå? De ble vel kjøpt opp? Tenker sånn dekningsmessig, bor i skauen jeg skjønner du.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Liten korreksjon: det er ikke Netcom, men det selskapet som eier Netcom som har kjøpt opp Chess. Netcom og Chess har dermed samme eier, men Chess er ikke "underlagt" Netcom.

Gjest Ramina
Skrevet

Var vel ikke så mye avslag de gav heller på telefoner.

For min del kan jeg like greitt handle i ene butikken som er her jeg bor, får alltid bra avslag der. Men den gamle for holde til etter ferien, må jo ha litt og shoppe for :-)

Er det Netcom sitt nett de bruker nå? De ble vel kjøpt opp? Tenker sånn dekningsmessig, bor i skauen jeg skjønner du.

Ja, de er jo kjøpt opp, men beklager, jeg er ikke oppdattert nok til å vite hvordan det ligger ann med dekning og greier for tia.

Men jeg har iallefall ikke merket noe forskjell på telefonen min i forhold til dekning ol. så vi får håpe den fortsetter med samme standart på den kanten iallefall.

Er veldig spent på priser og greier i fremtiden da :)

Gjest Shira12
Skrevet

Liten korreksjon: det er ikke Netcom, men det selskapet som eier Netcom som har kjøpt opp Chess. Netcom og Chess har dermed samme eier, men Chess er ikke "underlagt" Netcom.

Hm, det hadde ikke jeg tenkt over.

Så lenge prisene ikke stiger er jeg fornøyd, er jo pga pris jeg vil bytte til Chess.

Skrevet

Jeg har lyst til å prøve PGOne. Det er billig i mnd. og man kan ringe ekstra billig til andre som har samme abb. Jeg har det på fasttelefonen - og da ringer jeg gratis til andre som har samme abb. PGFree heter det.

Nå har de altså også fått mobiler og abb. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve PGOne. Det er billig i mnd. og man kan ringe ekstra billig til andre som har samme abb. Jeg har det på fasttelefonen - og da ringer jeg gratis til andre som har samme abb. PGFree heter det.

Nå har de altså også fått mobiler og abb. :)

Jeg har det på fasttlf jeg også.

Det var jo kanskje en ide, men ingen jeg kjenner har det på mobilen sin, så da hjelper det jo ikke at det er gratis :-)

Men er fornøyd med de når det gjelder fasttlf.

Skrevet

Ok, så jeg kan alikevel bytte til Chess for å få bedre pris? Poenget mitt er å bytte for å spare penger nemlig.

Skrevet

Jeg har det på fasttlf jeg også.

Det var jo kanskje en ide, men ingen jeg kjenner har det på mobilen sin, så da hjelper det jo ikke at det er gratis :-)

Men er fornøyd med de når det gjelder fasttlf.

http://www.pgone.no/dt_article.aspx?m=9 bra priser da!

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Ok, så jeg kan alikevel bytte til Chess for å få bedre pris? Poenget mitt er å bytte for å spare penger nemlig.

det blir spennende å se hva som skjer. Tviler vel på om noen setter prisene opp ihvertfall.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har det..er fornøyd. Bruker ca 150-200kr i mnd =)

lalala1365380457
Skrevet

da må jeg nok anbefale deg å heller bytte til mobyson. http://www.mobyson.no/go/i/9

mye billigere enn alle Chess' sine abbonemang ser jeg, i tillegg har ikke mobyson månedsavgift. Har mobyson selv og er veldig fornøyd, sparer en haug med penger ;)

Gjest Shira12
Skrevet

da må jeg nok anbefale deg å heller bytte til mobyson. http://www.mobyson.no/go/i/9

mye billigere enn alle Chess' sine abbonemang ser jeg, i tillegg har ikke mobyson månedsavgift. Har mobyson selv og er veldig fornøyd, sparer en haug med penger ;)

Ok, takk.

Skal sjekke ut linken.

lalala1365380457
Skrevet

Ok, takk.

Skal sjekke ut linken.

ser du spurte noen nedenfor ang nettverk. kan vel nevne at mobyson bruker netcom sitt nettverk, så det er god dekning.

Gjest Shira12
Skrevet

ser du spurte noen nedenfor ang nettverk. kan vel nevne at mobyson bruker netcom sitt nettverk, så det er god dekning.

Er sikkert god dekning, men ikke her jeg bor.

Bor på landet jeg skjønner du, Og Netcom funker dårlig når jeg er på hytta.

Men prisene var jo supre da! Men det var forhåndsbetaling, vet ikke om jeg vil ha det, er ett vimsehode uten like og glemmer alltid og fylle på.

Jeg får fundere litt på saken, blir uansett ikke gjort noe før jeg kommer fra ferie.

Men takk for tips :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...