Gå til innhold

Chess mobilabonnement

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

Er sikkert god dekning, men ikke her jeg bor.

Bor på landet jeg skjønner du, Og Netcom funker dårlig når jeg er på hytta.

Men prisene var jo supre da! Men det var forhåndsbetaling, vet ikke om jeg vil ha det, er ett vimsehode uten like og glemmer alltid og fylle på.

Jeg får fundere litt på saken, blir uansett ikke gjort noe før jeg kommer fra ferie.

Men takk for tips :-)

veldig kjekt om du har visa, da kan du fylle på fra mobilen når du oppdager du holder på å gå tom. de varsler dessuten når du begynner å komme under 20kr og prøver å ringe.

Gjest Shira12
Skrevet

veldig kjekt om du har visa, da kan du fylle på fra mobilen når du oppdager du holder på å gå tom. de varsler dessuten når du begynner å komme under 20kr og prøver å ringe.

Visa har jeg, så jeg kan lade med engang, ikke dumt.

Skal lese litt mer på de sidene.

Men akkurat nå må jeg forsette med husarbeid, har utsatt og utsatt det lenge nå....

Men har tatt soverommet idag *stolt*, så nå er det kjøkkenet som står for tur.

lalala1365380457
Skrevet

Visa har jeg, så jeg kan lade med engang, ikke dumt.

Skal lese litt mer på de sidene.

Men akkurat nå må jeg forsette med husarbeid, har utsatt og utsatt det lenge nå....

Men har tatt soverommet idag *stolt*, så nå er det kjøkkenet som står for tur.

hehe, lykke til.. sitter her jeg også mens det ser ut som *** rundt meg..hehe, får hive meg rundt jeg også ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

da må jeg nok anbefale deg å heller bytte til mobyson. http://www.mobyson.no/go/i/9

mye billigere enn alle Chess' sine abbonemang ser jeg, i tillegg har ikke mobyson månedsavgift. Har mobyson selv og er veldig fornøyd, sparer en haug med penger ;)

Mye billigere enn chess sine abonnement er en overdrivelse!

* Chess Startpakke

Herav ringetid for kr 100,- 99

Mobyson:98,00

* Månedsavgift: Chess og Mobyson kr 0

* Minuttpris: Chess: kr 0,99, Mobyson: kr 0,79

* Startavgift: Chess: kr 0,59, Mobyson: kr 0,59

* SMS: Chess: kr 0,48, Mobyson: kr 0,40

* MMS: Chess kr 1,99, Mobyson: kr 1,98

Men noe billigere er det jo =)

lalala1365380457
Skrevet

Mye billigere enn chess sine abonnement er en overdrivelse!

* Chess Startpakke

Herav ringetid for kr 100,- 99

Mobyson:98,00

* Månedsavgift: Chess og Mobyson kr 0

* Minuttpris: Chess: kr 0,99, Mobyson: kr 0,79

* Startavgift: Chess: kr 0,59, Mobyson: kr 0,59

* SMS: Chess: kr 0,48, Mobyson: kr 0,40

* MMS: Chess kr 1,99, Mobyson: kr 1,98

Men noe billigere er det jo =)

det utgjør litt i lengden ;) men så at Shira12 helst skulle hatt noe annet en netcom-nettverk, så spørs om ingen av de var noe for henne (som jeg forstår benytter begge seg av netcom-nettet!?)

Skrevet

Slutter meg til lala og anbefaler Mobyson. Har brukt det en stund, og det fungerer utmerket. Mobyson ga også videre rabatten som Netcom ga når det var brudd i Netcoms nett for en stund siden. Tror ikke verken Chess eller Sense gjorde det.

Gjest Shira12
Skrevet

Slutter meg til lala og anbefaler Mobyson. Har brukt det en stund, og det fungerer utmerket. Mobyson ga også videre rabatten som Netcom ga når det var brudd i Netcoms nett for en stund siden. Tror ikke verken Chess eller Sense gjorde det.

Så Chess bruker også Netcom sitt nett?

Skrevet

Det sto på teksttv at Chess og Sense ikke hadde gitt den rabatten videre, men beholdt den selv. Da høres det for meg ut som om de bruker Netcom sitt nett. Syns uansett at det er kjipt å beholde de pengene og ikke gi rabatten til kundene

Gjest den ekte noor
Skrevet

Både Chess og Sense gjør det.

Gjest Shira12
Skrevet

Det sto på teksttv at Chess og Sense ikke hadde gitt den rabatten videre, men beholdt den selv. Da høres det for meg ut som om de bruker Netcom sitt nett. Syns uansett at det er kjipt å beholde de pengene og ikke gi rabatten til kundene

Ja det var kjipt!

Det var jo til kundene!

Gjest Shira12
Skrevet

Både Chess og Sense gjør det.

Ok.

Var dekningen jeg tenkte på.

Sånn må en tenke når en bosetter seg i skauen ;-)

Skrevet

Sense har eg opplevd som mykje meir seriøs enn chess. Eg har hatt mykje problemer med chess og dei har elendig kundeservice...

Gjest M.Angelica
Skrevet

det utgjør litt i lengden ;) men så at Shira12 helst skulle hatt noe annet en netcom-nettverk, så spørs om ingen av de var noe for henne (som jeg forstår benytter begge seg av netcom-nettet!?)

Jeg har telenor gjennom Chess =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

De bruker telenor og. Jeg har det =)

Skrevet

Hvis du er avhengig av å bruke Telenor sitt nett, vil Tele2 Champion være det beste og billigste alternativet for deg.

(Chess knock out er like billig og de bruker _Telenor_ sitt nett på dette abb., men de kommer til å bytte ti Netcom).

Ellers kan du lese mer på www.telepriser.no

Det selskapet Flisa nevner er mye dyrere.

Gjest RedHot
Skrevet

Ja det var kjipt!

Det var jo til kundene!

jeg bruker chess- men opplevde ingen problemer da netcom var nede. mine venninner hadde netcom og var nede, min funket...så jeg har vel telenor lell jeg da, innen netcom? Blir forvirra her

Skrevet

jeg bruker chess- men opplevde ingen problemer da netcom var nede. mine venninner hadde netcom og var nede, min funket...så jeg har vel telenor lell jeg da, innen netcom? Blir forvirra her

Chess bruker Telenor på nesten alle sine abb. Bare noen få abonnenter hos Chess bruker Netcom sitt nett.

Gjest Shira12
Skrevet

Hvis du er avhengig av å bruke Telenor sitt nett, vil Tele2 Champion være det beste og billigste alternativet for deg.

(Chess knock out er like billig og de bruker _Telenor_ sitt nett på dette abb., men de kommer til å bytte ti Netcom).

Ellers kan du lese mer på www.telepriser.no

Det selskapet Flisa nevner er mye dyrere.

Takker!

Må ikke ha telenor sitt nett, men det er det som har best dekning her, og på hytta.

Skal sjekke ut tele2, takk for tips :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...