Kvinna Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Selvfølgelig med saus under osten, dumma! *dulte* Har'ru ikke fått med deg at flere på dol er hekta på pizzaen min? *fnis* *vet du ikke at jeg er berømt* lissom? Men den ser god ut, må inrømme det! ;-) (sorry at jeg blander meg assa! ;-)) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Prøv chorizopølsa på, du. Nammenam... Har spist opp halvparten av den fra Korsika.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Var det du som beskrev en pizza som kun var parma og salat? Hørtes ikke ut som pizza... Den har jo pizzabunn, saus og ost også, dah! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 *fnis* *vet du ikke at jeg er berømt* lissom? Men den ser god ut, må inrømme det! ;-) (sorry at jeg blander meg assa! ;-)) Hehe! Spør annegunn og amber sun. 0 Siter
annegunn Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Har spist opp halvparten av den fra Korsika.. Da er det en halvpart igjen til en pizza eller to? 0 Siter
annegunn Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hehe! Spør annegunn og amber sun. Flirer... Mulig jeg er inhabil... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Da er det en halvpart igjen til en pizza eller to? Det skal prøves. Naboen gjorde innhugg i chorizoen i går, skjønner du. Du burde forresten prøve med litt hvitløksolje oppå pizzaen også.Hakk noen fedd veldig veldig godt, og hell olja over. Bland det sammen og ha på litt på stykkene når du spiser. Yømmi. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Flirer... Mulig jeg er inhabil... Feiger du ut, eller? Pizzaen var jo i gamle dager. Før jeg visste at du drakk vin, mener jeg. 0 Siter
Gjest pizzakokk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Den har jo pizzabunn, saus og ost også, dah! Ja, men ikke noe fyll?? Hver sin smak... 0 Siter
annegunn Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det skal prøves. Naboen gjorde innhugg i chorizoen i går, skjønner du. Du burde forresten prøve med litt hvitløksolje oppå pizzaen også.Hakk noen fedd veldig veldig godt, og hell olja over. Bland det sammen og ha på litt på stykkene når du spiser. Yømmi. Kokkenaboen? Du får mer på Maxi på det nye Nordbysenteret, den er like god den. Hvitløksolje? *noterer* Eller rømme med hvitløk og urtekrydder... 0 Siter
annegunn Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Feiger du ut, eller? Pizzaen var jo i gamle dager. Før jeg visste at du drakk vin, mener jeg. Neinei. Har du noensinne ikke visst at jeg drikker vin? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ja, men ikke noe fyll?? Hver sin smak... Nettopp. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kokkenaboen? Du får mer på Maxi på det nye Nordbysenteret, den er like god den. Hvitløksolje? *noterer* Eller rømme med hvitløk og urtekrydder... Hmm.. Dorthe skal på harrytur om noen få strakser! Flott idé. 0 Siter
Kvinna Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hehe! Spør annegunn og amber sun. Må si du har gode referanser! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Neinei. Har du noensinne ikke visst at jeg drikker vin? Jo, men ikke omfanget før litt seinere. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Må si du har gode referanser! :-) Nettopp. Så det er bare å teste ut pizzaen. 0 Siter
annegunn Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jo, men ikke omfanget før litt seinere. *fnis* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Orker ikke å legge innsats i pizzaer og den slags mat, så jeg slenger inn en grandis og lar det stå til, eller så ringer jeg peppes eller Flamenco. Enkelt og greit og godt (kanskje med unntak av grandisen som bare er enkel og grei). 0 Siter
Osiris Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg liker pizza av italiensk type, og bruker derfor minst mulig på toppen. Tomatsaus og LITT mozzarellost er egentlig nok. Med fersk basilikum og parmaskinke så er det snadder. 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Jeg liker pizza av italiensk type, og bruker derfor minst mulig på toppen. Tomatsaus og LITT mozzarellost er egentlig nok. Med fersk basilikum og parmaskinke så er det snadder. *nikker veldig* Ellers har jeg smakt pizzaen til mannen til en DOL-kjerring - den var fantastisk god! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.