Goldy79 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg liker pizza av italiensk type, og bruker derfor minst mulig på toppen. Tomatsaus og LITT mozzarellost er egentlig nok. Med fersk basilikum og parmaskinke så er det snadder. Æh, er det godt med pizza utan kjøtt? Har aldri smakt det eg :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Først bunn, så saus, så ost så: 1. skinke, tomatskiver, champinjong, løkskiver 2. kylling, ananas 3. tacokjøttdeig, mais og jalapeno, (nacho) 4. Kylling, rødløk, mozzarella 5. Parma, artiskokk, mozzarella 0 Siter
Osiris Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Æh, er det godt med pizza utan kjøtt? Har aldri smakt det eg :-) Pizza med tomatsaus og mozzarellost er den aller vanligste pizza i Italia. Pizza Margherita. Den er veldig god, men den må ha tynn sprø bunn og mozarellaost. Duger ikke med norsk "gummiost" 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Pizza med tomatsaus og mozzarellost er den aller vanligste pizza i Italia. Pizza Margherita. Den er veldig god, men den må ha tynn sprø bunn og mozarellaost. Duger ikke med norsk "gummiost" Eller som broderen kalte Margherita'en fra det lugubre lokale gatekjøkkenet etter en rekke uheldige inntak: Pizza Magaskita ;-) 0 Siter
Osiris Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Eller som broderen kalte Margherita'en fra det lugubre lokale gatekjøkkenet etter en rekke uheldige inntak: Pizza Magaskita ;-) hehe, stakkar han hadde nok vært uheldig 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 hehe, stakkar han hadde nok vært uheldig Noe sånt ja. Totalt manglende renhold på gatekjøkkenet og en mage som reagerer på det meste er vil ingen god kombinasjon, hehe. 0 Siter
Osiris Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Noe sånt ja. Totalt manglende renhold på gatekjøkkenet og en mage som reagerer på det meste er vil ingen god kombinasjon, hehe. Huff nei, minner meg om en paellaopplevelse jeg hadde i Spania. 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Huff nei, minner meg om en paellaopplevelse jeg hadde i Spania. Ingenting biter på meg, blodeige biffer i Spania, uidentifisert kjøtt i Soho... you name it. Har blitt matforgiftet en gang, og det var på McDonalds her i Haugesund... 0 Siter
Goldy79 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ingenting biter på meg, blodeige biffer i Spania, uidentifisert kjøtt i Soho... you name it. Har blitt matforgiftet en gang, og det var på McDonalds her i Haugesund... Er du frå haugesund?? Då bur ikkje me så langt frå kvarandre :-)) 0 Siter
Osiris Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ingenting biter på meg, blodeige biffer i Spania, uidentifisert kjøtt i Soho... you name it. Har blitt matforgiftet en gang, og det var på McDonalds her i Haugesund... Da er du heldig. Min mor er sånn, ingenting biter på hennes mage. Hun kan drikke bøttevis med kaffe og spise mat fra lugubre restauranter i syden uten at det gjør noe. 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Er du frå haugesund?? Då bur ikkje me så langt frå kvarandre :-)) Fin plass :-) Er opprinnelig fra Etne jeg. Hvor er det du holder til da? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Fin plass :-) Er opprinnelig fra Etne jeg. Hvor er det du holder til da? Eg er opprinneleg frå sveio, men bur ikkje der no då... :-) Gifta meg å flytta :-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Eg er opprinneleg frå sveio, men bur ikkje der no då... :-) Gifta meg å flytta :-) Det er fint i Sveio. Har en kamerat som har bygd hus der og har kjempefin utsikt over Vigdarvatnet. Dessuten er det mye liv i Sveibuen ;-) 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Pastasaus (når jeg ikke gidder lage selv), rødløk, annanas, paprika, masse ost, skinke eller pepperoni. Tacokrydret karbonadedeig, tacosaus istedenfor vanlig pizzasaus, mais, rødløk og masse ost. Kyllingfilet, hvitløksmarinert pasta, pizzasaus, fersk oregano, rødløk. Biffstrimler, løk, paprika, baconbiter. OSv........ 0 Siter
tiliti Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Noen gang er med 1 toropose, 1 boks hermetiske tomater, 1 boks stekt hermetisk sjampinjong og kjøttdeig, + tomatskiver under osten. Ellers med pizzasaus (noe italiensk noe, fra hermetikkboks) + ost underst og alt mellom himmel og jord over - kjøtt/skinke/pepperoni/kjøttboller, paprika/sopp/ananas/løk/tomatskiver/++ .. ikke nødvendigvis bra med alt samtidig 0 Siter
tiliti Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Selvfølgelig med saus under osten, dumma! *dulte* Har'ru ikke fått med deg at flere på dol er hekta på pizzaen min? Den er nydelig! 0 Siter
tiliti Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ja, men ikke noe fyll?? Hver sin smak... Italiensk pizza? Pizzasaus/pastasaus + ost + kjøtt + grønt? Ikke direkte unormalt liksom. 0 Siter
Gjest pizzakokk Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Italiensk pizza? Pizzasaus/pastasaus + ost + kjøtt + grønt? Ikke direkte unormalt liksom. ?? 0 Siter
tiliti Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 ?? Det du sier høres æsj ut er jo normal italiensk pizza, jeg bare sier at det er underlig at du ikke har hørt om pizza uten "fyll" men med saus + ost + grønt + kjøtt på? Det er da ikke æsj? Selv om det er litt uvanlig at det grønne og kjøttet legges på etter steking, så er det fremdeles utrolig godt! De selger tilogmed noe lignende på dolly dimples (jeg har dog ikke smakt den). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.