Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 En venninne av meg mener at pene menn er mer utro. Hun var på besøk og fikk se bilder av min nye kjæreste, " han der så skummel ut sa hun, han er sikkert av den utro typen" Jeg lurte selvfølgelig på hvorfor hun sa det, og da mente hun at han var så pen at han sikkert kunne få hvem han ville, hun bare så det på ham påsto hun. Vel, ha er pen, men utro?? Håper ikke det da, tror ikke det heller, har jo vært venner med ham i over 22 år, siden vi var "snottunger", kjenner han godt nok til å kunne påstå at han ikke er den utro typen. Men det kan jo være artig å høre hva andre mener, er pene menn oftere utro? Får vel kanskje bytte ham ut i en halvfeit type med lite hår da? 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Forresten så har jeg vært sammen med en halvfeit med lite hår tidligere, og han var utro..... So... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Tror ikke pene menn har mer lyst til å være utro, men de av mennene som har tenkt til det, har jo større sjanse, så klart. Venninnen din høres misunnelig ut, har sikkert lyst på en pen mann selv :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 I teorien kan jo det stemme fordi de vil ha sjangs på flere damer. Men det behøver ikke å stemme heller, fordi en gjennomsnitlig mann kanskje vil feie over det han klarer å få tak i. Tror heller det er det personlige som teller. Men hun er nok mest sjalu tenker jeg fordi du har funnet deg en kjekk mann:-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Litt snerten den der Nå er det vel ikke slik at når man er pen så er man utro, men pene mennesker har kanskje sjangs på flere personer og da er fristelsen større...kanskje? Jeg kjenner "vanlig" utseende folk jeg da som har vært utro, og det som kalles pene mennesker som aldri har vært det. I bunn og grunn går det jo på personligheten da. Så bytte ut gubben hadde jeg nok ikke gjort på det grunnlaget nei 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 *LOL* Jeg hadde nok ikke dumpet typen på det grunnlaget, nei. 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Tror ikke pene menn har mer lyst til å være utro, men de av mennene som har tenkt til det, har jo større sjanse, så klart. Venninnen din høres misunnelig ut, har sikkert lyst på en pen mann selv :-) ja, jeg hadde jo ikke tenkt å bytte ham ut da, ikke tror jeg min venninnes teori stemmer heller, men hun kommer med noe "gode" av og til. Klart det er koselig at han er pen, men for meg er det det indre som teller, så jeg hadde nok vært like glad i ham om han så ut som en frosk.... 0 Siter
Gjest lamabada Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nei det tror jeg ikke. Heller motsatt vel. At de som ikke ser så bra ut trenger litt bekreftelse på at de også er attraktive og derfor er utro for å få dette. De som er pene vet jo at de er det, som oftest. Men klart, de har jo sjans på flest. 0 Siter
gullfisk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Utrolig uforskammet venninne du har! Jeg tror ikke pene menn har noe dårligere moral enn andre menn. Tenk om kameratene til kjæresten din sier noe lignende når de ser bilde av deg "utrolig pen, ligger sikkert rundt" Hadde du ikke vært fornærma!!!? Jeg hadde blitt sur på "venninna" mi hvis det var slik hun gratulerte meg med ny (og pen) kjærest. Hun er nok mektig misunnerlig. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ssss..Venninnen din hørtes både frekk og misunnelig ut da, drit i henne. Jeg hadde nå hvertfall ikke dumpet en fyr fordi han var for pen;-) Men jeg tror jo kanskje pene mennesker er utro litt oftere rent statisk sett, rett og slett fordi de har anledning, og fordi de blir utsatt for flere tilbud og fristelser. Men dette har selvsagt ingenting å gjøre med pene menneskers integritet som sådann. Hvis man skulle forfølge tankegangen til din veninne burde man jo finne seg en kjæreste somvar så uatraktiv som mulig, bare for at vedkommende ikke skulle ha en sjanse hos andre,uansett hvor mye vedkommende måtte ha lyst:-o Snakker om stusselig&eiesyk tankegang! Igjen, drit i henne.. Og kos deg videre med pen, ny kjæreste! :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Ssss..Venninnen din hørtes både frekk og misunnelig ut da, drit i henne. Jeg hadde nå hvertfall ikke dumpet en fyr fordi han var for pen;-) Men jeg tror jo kanskje pene mennesker er utro litt oftere rent statisk sett, rett og slett fordi de har anledning, og fordi de blir utsatt for flere tilbud og fristelser. Men dette har selvsagt ingenting å gjøre med pene menneskers integritet som sådann. Hvis man skulle forfølge tankegangen til din veninne burde man jo finne seg en kjæreste somvar så uatraktiv som mulig, bare for at vedkommende ikke skulle ha en sjanse hos andre,uansett hvor mye vedkommende måtte ha lyst:-o Snakker om stusselig&eiesyk tankegang! Igjen, drit i henne.. Og kos deg videre med pen, ny kjæreste! :-) Det var nok ikke vondt ment, men hun er den typen som ofte snakker før hun tenker. Det ble sagt i en spøkefull tone men det er bare sånn hun er.... Hun kan nok gjerne såre mange med sine kommentarer hvis de ikke kjenner henne. Men jeg kjenner henne godt no til å se humoren i det.....Hun er ofte veldig overdramatisk.... 0 Siter
petter smart Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Synes Chris Rock sa det best da han sa at menn er så trofaste som sine muligheter. Dvs at jo bedre muligheter de hadde jo mer utro var de. Det virker jo logisk at ingen vil ha en affære med en stygg mann, mens flere vil ha det med en pen mann. Du vil nok oppleve at flere kvinner legger seg etter han. Men hvordan han håndterer dette er individuelt og ikke avhengig av penhet. Et annet problem er at pene mennesker vet de er pene og blir oftere høye på pæra og har en lavere terskel for å bryte ut (fordi de vet de enkelt kan få noen andre). Såvidt jeg vet finnes ingen statistiske bevis for at pene menn er mer utro enn andre. Og som andre nevner, en stygg mann vil ha mindre draget på damene og sjansen er større for at han er utro dersom en dame er interessert. Ikke helt enkelt dette her. 0 Siter
Nemesis Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Det passer ikke med de jeg kjenner, i hvert fall. Det går nok mer på personligheten og hvor bra forholdet deres er. At pene får flere muligheter er jo naturlig, men det er ikke dermed sagt de benytter seg av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.