Åsemor Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Sitter her alene med babyen, alle venninner er på ferie, og jeg kjeder meg. Skal jeg: -kjøre til byen, rusle en tur på kjøpesenteret og titte litt, ta en tur innom barneutstyrsbutikken -rusle bort til svigermor, det tar 5 minutter. Der kan jeg få brus. -gå til butikken, trenger egentlig ingenting, men det er en 10 minutters rusletur -kjøre til badestranda alene babyen og jeg -sitte inne og dole og surre -husarbeid? Det har vært så deilig vær i det siste at det er litt krise, men frister ikke mye -sette oss på verandaen og få litt luft... men varmt! -trille tur rundt kvartalet eller noen jorder Andre forslag? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Søt svigemor? Hva med en brus der først og spørsmål om svigemor vil bli med på trille/shoppe tur til byen da? Tre fluer i en smekk... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ta med berta på badestranda. Det er ingen skam å gå på badestranda alene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.